Ankara Küçük CC 24 Ağustos Tek Gecelik Kesikköprü Kamp Gezisi

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
cumartesi günü eşimle bi gezelim dedik gittik kesikköprüye yollar fena deği yer yer yol çalışması var, virajlarda kamyonlardan dökülen mıçırlar var dikkat etmelisiniz.



kesikköprünün adını aldığı yer şahane biyer



 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
cumartesi günü eşimle bi gezelim dedik gittik kesikköprüye yollar fena deği yer yer yol çalışması var, virajlarda kamyonlardan dökülen mıçırlar var dikkat etmelisiniz.

[url]http://img488.yukle.tc/thumbs/35892013-08-17-0123.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/16812013-08-17-0067.jpg[/URL]
kesikköprünün adını aldığı yer şahane biyer

[url]http://img490.yukle.tc/thumbs/71652013-08-17-0133.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/59312013-08-17-0125.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/61322013-08-17-0091.jpg[/URL]

:) Emre resimler için teşekkürler. Buyrun siz de gelin ;)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
rica ederim umut böyle bi planın oldugunu bilseydim hep beraber giderdik zaten çankırı eldivan ve kesikköprü arasında kararsız kaldık gittik kesikköprüye bu haftada çankırı düşünüyoruz olurda planlar değişirse haberleşiriz. bu arada giderken bala üzerinden gidin geze geze keyif sürerek :D
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Katılmayı çok isterdim, çalışma zamanım uymadığından bu aktiviteye de ağzımın kenarındaki suyu silerek bakakalıyorum ): ama sizi ankamall önünden uğurlayabilirim :)
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar,

Ben yeni bir motorcuyum. 150 lik bir asya scooter (AS150T-5A) motorum var. Acaba bu motorlar ile böyle bir geziye katılmak mümkün mü? İkincisi kamp malzemesi olarak ne gerekir?

Sevgiler ....
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Merhaba arkadaşlar,

Ben yeni bir motorcuyum. 150 lik bir asya scooter (AS150T-5A) motorum var. Acaba bu motorlar ile böyle bir geziye katılmak mümkün mü? İkincisi kamp malzemesi olarak ne gerekir?

Sevgiler ....

Öncelikle merhaba kardeşim. 150cc bir scooter ile üstelik yanında bir çok motorcu arkadaşın varken tabi ki böyle bir geziye katılabiilirsin. Herhangi bir olumsuz durumda zaten bizler yanında olacağız.

Kamp malzemesi olarak çadır, uyku tulumu, mat ve bir kafa feneri olmazsa olmaz ihtiyaçlar. Bunları ucuz yollu olsun diyorsan metro gross marketlerden tedarik edebilirsin.

Çadır 29tl, uyku tulumu 29tl, mat 7-8 tl, kafa lambası 8 tl..

Ama biraz daha iyi bir çadırım ve malzemelerim olsun vs dersen decathlondan 2 kişilik yağmur vs geçirmeyen çadır, uyku tulumu, mat ve kafa lambasını toplamda 135 tl gibi bir fiyata alabilirsin.

Bunlar zaruri olanlar. Bunun yanında bir tane bardak, bir adet tabak, bir adet çatal kaşık ve bıçak getirmeniz yararınıza olacaktır. Plastikler ile zor oluyor :)
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
ForeverMore arkdaşım,

Hızlı ve samimi cevabın için teşekkür ederim.
Hemen decathlon'un sitesine baktım ancak stoktaki ürünlere göre fiyat senin söylediğinin üstüne çıkıyor bayağı bi :) Ancak metro gross market evin yakınında oraya bi gidip bakacağım. 100-150 TL sorun değil sonuçta sürekli kullanılabilecek malzeme. Asıl mesele evdeki patrondan izin alabilmek. Bakalım eğer uygun bir zamanında, uygun bir dille anlatıp, güzel bir hediye ile birlikte konuyu gündeme getirebilirsem izni koparırız ve ben de inşallah sizlere katılırım :)

Sevgi ve saygılarımla,
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Tamam abicim yaz , ablalarda gelecek mi abi ? Kız arkadaşımla gelmeyi düşünüyordum :-?

Abicimm hürkan abiden haber alırsam, bilgimde tam olcak :)

Selim kardesim , benim gelme durumum daha net değil lakin gelirsem eşimle gelirim, ama sen sıkıntı ete orda sıkılmaz bizim ortam bay bayan yaşlı genç herkeze hitab eder sıkılmazsınız merak etme.Onu da getir mutlaka cekinme.
Bu arada kusura bakma biraz geç cevap yazdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

ForeverMore arkdaşım,

Hızlı ve samimi cevabın için teşekkür ederim.
Hemen decathlon'un sitesine baktım ancak stoktaki ürünlere göre fiyat senin söylediğinin üstüne çıkıyor bayağı bi :) Ancak metro gross market evin yakınında oraya bi gidip bakacağım. 100-150 TL sorun değil sonuçta sürekli kullanılabilecek malzeme. Asıl mesele evdeki patrondan izin alabilmek. Bakalım eğer uygun bir zamanında, uygun bir dille anlatıp, güzel bir hediye ile birlikte konuyu gündeme getirebilirsem izni koparırız ve ben de inşallah sizlere katılırım :)

Sevgi ve saygılarımla,

Dostum sende benim yöntemi uygula patronuda al gel. :) Ben öyle yapıyorum başım daha az ağrıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Bu arada UMUT sana gene Tebrik koyuyorum cok güzel bir organizasyon yapmışsın. Senle bir tur organizasyon şirketi mi kursak acep :)
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Patronla konuştum :)

Eğer çocuğu bırakacak birlerini bulabilirsek beraber gelmeye çalışacağız, değilse yalnız gelmek için çalışmalarım devam ediyor :)

Sevgi ve Saygılarımla,
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
ForeverMore arkdaşım,

Hızlı ve samimi cevabın için teşekkür ederim.
Hemen decathlon'un sitesine baktım ancak stoktaki ürünlere göre fiyat senin söylediğinin üstüne çıkıyor bayağı bi :) Ancak metro gross market evin yakınında oraya bi gidip bakacağım. 100-150 TL sorun değil sonuçta sürekli kullanılabilecek malzeme. Asıl mesele evdeki patrondan izin alabilmek. Bakalım eğer uygun bir zamanında, uygun bir dille anlatıp, güzel bir hediye ile birlikte konuyu gündeme getirebilirsem izni koparırız ve ben de inşallah sizlere katılırım :)

Sevgi ve saygılarımla,

Decathlondan linkler veriyorum incelemen açısından ;

ÇADIR

MAT

UYKU TULUMU

Yukarısı toplam 110 -115 lira civarı tutuyor. Kafa lambası en ucuz metroda 8 lira onu da aldın mı 125 liraya piller dahil bu işi çözmüş oluyorsun :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Selam arkadaşlar...Aslında ben de gelmek istiyorum. Bu gruptan kimseyi tanımıyorum. Gelebilir miyim? Gelip biraz kafa dinlemek istiyorum..hani sizleri rahatsız da etmem :) :) kamp malzemelerim mevcuttur ..
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Selam arkadaşlar...Aslında ben de gelmek istiyorum. Bu gruptan kimseyi tanımıyorum. Gelebilir miyim? Gelip biraz kafa dinlemek istiyorum..hani sizleri rahatsız da etmem :) :) kamp malzemelerim mevcuttur ..

Herkese kapımız açıktır Helin. Ayrıca tanışmak zor değil. Mutlaka bekliyoruz.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Selam arkadaşlar...Aslında ben de gelmek istiyorum. Bu gruptan kimseyi tanımıyorum. Gelebilir miyim? Gelip biraz kafa dinlemek istiyorum..hani sizleri rahatsız da etmem :) :) kamp malzemelerim mevcuttur ..

Helin bizleri tanıman gibi bir şartımız yok , gelmek istiyorsan zamanında bulusma yerinde olman yeterli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Seçkin dostum aynı anda cevaplamışız :) . Ama sende abartmışsın , yanlış bilgilendirme yapmayalım herkeze kampımız acık değil.Öyle önümüze geleni ekibe dahil etmeyiz.Ama hemen hemen abartılı tavırları ve motosikletini Haymana , Bala hattı seferleri yapan dolmuşlar gibi süslerle dolduranları, direk başta eleriz.Gurup butunlugune gurup suruşune uymayanları ve arkadaşlarını ve kendi hayatını riske atanları eleriz.(Bu arada gurup sürüşü büyük CC katılımcıları etkilemez , onlar önden gidebilir canı istediğinde ) Herşeyiben bilirim diyenleri , paylasımcı olmayanları, anlayışsız ve saygsız olanları eleriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Bu arada bence yola cıkmadan kucuk bi tanısma etkinliği de fena olmaz gibi görünüyor.Yeni motora başlıyanlar , uzun yola hiç cıkmamış olan arkadaşlar ve gurup suruşu ve kamp hiç yapmamış arkadaşlar var bu gezide.Bir önceki ekipler deneyim kazandı lakin bu ekip ilk tecrübelerini yapacak arkadaşlara da ev sahipliği yapacak.Bu nedenle bence bir tanısma ve bilgi paylasımı etkinliği fena olmaz gibi nedersiniz ekip ? :) Ben güzel bir yer biliyorum MOGAN park gibi hem size gene balık ta tutarım.Kendimi düsünüyorsam ne olayim :thumleft: . Umut hocam top sizde geziye gelemeyip iç çekrek evde oturacak olanları da dusunerek bir tanısma toplantısı ayarlarsınız umarım :) .

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

Katılmayı çok isterdim, çalışma zamanım uymadığından bu aktiviteye de ağzımın kenarındaki suyu silerek bakakalıyorum ): ama sizi ankamall önünden uğurlayabilirim :)

Tanısma toplantılarına işin uyarsa gelmeye calış istersen Ankamall den uğurlama fikride fena değil :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Helin bizleri tanıman gibi bir şartımız yok , gelmek istiyorsan zamanında bulusma yerinde olman yeterli.
tamamdır arkadaşlar. teşekkürler..benim çadır katlandığında 1 metreye kadar kısalabiliyor..Bu şekilde Ankamall' in önüne gelebilirim. Orada yeniden bir düzeleme yapabilirsek iyi olur diye düşünüyorum..
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
tamamdır arkadaşlar. teşekkürler..benim çadır katlandığında 1 metreye kadar kısalabiliyor..Bu şekilde Ankamall' in önüne gelebilirim. Orada yeniden bir düzeleme yapabilirsek iyi olur diye düşünüyorum..

Helin arkadaşlar gerekli cevabı vermiş zaten. Motosikleti yükleme konusunda sıkıntı çekiyorsan bir şekilde buluşma yerine gel her türlü yardımcı oluruz.

ARKADAŞLAR CUMA SAAT 19:30'DA MOGANDA BİR TANIŞMA TOPLANTISI YAPALIM, HEM TANIŞIRIZ HEM DE YÜKLEME, SÜRÜŞ, KAMP MALZEMESİ VB KONUSUNDA SOHBET EDER EKSİKLERİMİZİ TAMAMLARIZ.

AKTİVİTE ÖNCESİ TANIŞMA TOPLANTISI CUMA SAAT 19:30 MOGAN PARK-GÖLBAŞI DİYELİM O ZAMAN.

AKTİVİTEYE KATILABİLECEK VEYA KATILAMAYACAK HERKESİ TANIŞMA TOPLANTIMIZA BEKLERİZ. GÜN BATIMI İZLER, BALIK TUTAR ÇAY İÇER ÇEKİRDEK ÇİTLER FOTOĞRAF ÇEKER SOHBET EDERİZ.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Helin arkadaşlar gerekli cevabı vermiş zaten. Motosikleti yükleme konusunda sıkıntı çekiyorsan bir şekilde buluşma yerine gel her türlü yardımcı oluruz.

ARKADAŞLAR CUMA SAAT 19:30'DA MOGANDA BİR TANIŞMA TOPLANTISI YAPALIM, HEM TANIŞIRIZ HEM DE YÜKLEME, SÜRÜŞ, KAMP MALZEMESİ VB KONUSUNDA SOHBET EDER EKSİKLERİMİZİ TAMAMLARIZ.

AKTİVİTE ÖNCESİ TANIŞMA TOPLANTISI CUMA SAAT 19:30 MOGAN PARK-GÖLBAŞI DİYELİM O ZAMAN.

AKTİVİTEYE KATILABİLECEK VEYA KATILAMAYACAK HERKESİ TANIŞMA TOPLANTIMIZA BEKLERİZ. GÜN BATIMI İZLER, BALIK TUTAR ÇAY İÇER ÇEKİRDEK ÇİTLER FOTOĞRAF ÇEKER SOHBET EDERİZ.
Önemli bir işim çıkmazsa gelirim...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Helin bizleri tanıman gibi bir şartımız yok , gelmek istiyorsan zamanında bulusma yerinde olman yeterli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Seçkin dostum aynı anda cevaplamışız :) . Ama sende abartmışsın , yanlış bilgilendirme yapmayalım herkeze kampımız acık değil.Öyle önümüze geleni ekibe dahil etmeyiz.Ama hemen hemen abartılı tavırları ve motosikletini Haymana , Bala hattı seferleri yapan dolmuşlar gibi süslerle dolduranları, direk başta eleriz.Gurup butunlugune gurup suruşune uymayanları ve arkadaşlarını ve kendi hayatını riske atanları eleriz.(Bu arada gurup sürüşü büyük CC katılımcıları etkilemez , onlar önden gidebilir canı istediğinde ) Herşeyiben bilirim diyenleri , paylasımcı olmayanları, anlayışsız ve saygsız olanları eleriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Bu arada bence yola cıkmadan kucuk bi tanısma etkinliği de fena olmaz gibi görünüyor.Yeni motora başlıyanlar , uzun yola hiç cıkmamış olan arkadaşlar ve gurup suruşu ve kamp hiç yapmamış arkadaşlar var bu gezide.Bir önceki ekipler deneyim kazandı lakin bu ekip ilk tecrübelerini yapacak arkadaşlara da ev sahipliği yapacak.Bu nedenle bence bir tanısma ve bilgi paylasımı etkinliği fena olmaz gibi nedersiniz ekip ? :) Ben güzel bir yer biliyorum MOGAN park gibi hem size gene balık ta tutarım.Kendimi düsünüyorsam ne olayim :thumleft: . Umut hocam top sizde geziye gelemeyip iç çekrek evde oturacak olanları da dusunerek bir tanısma toplantısı ayarlarsınız umarım :) .

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------



Tanısma toplantılarına işin uyarsa gelmeye calış istersen Ankamall den uğurlama fikride fena değil :)

Kafadan elendik :) kendime uygun bir grup bulmalıyım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst