- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 287
Gelmeye çalışacağım 1 gun oncesınden haber werırım
cumartesi günü eşimle bi gezelim dedik gittik kesikköprüye yollar fena deği yer yer yol çalışması var, virajlarda kamyonlardan dökülen mıçırlar var dikkat etmelisiniz.
[url]http://img488.yukle.tc/thumbs/35892013-08-17-0123.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/16812013-08-17-0067.jpg[/URL]
kesikköprünün adını aldığı yer şahane biyer
[url]http://img490.yukle.tc/thumbs/71652013-08-17-0133.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/59312013-08-17-0125.jpg[/URL]
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/61322013-08-17-0091.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar,
Ben yeni bir motorcuyum. 150 lik bir asya scooter (AS150T-5A) motorum var. Acaba bu motorlar ile böyle bir geziye katılmak mümkün mü? İkincisi kamp malzemesi olarak ne gerekir?
Sevgiler ....
Tamam abicim yaz , ablalarda gelecek mi abi ? Kız arkadaşımla gelmeyi düşünüyordum :-?
Abicimm hürkan abiden haber alırsam, bilgimde tam olcak![]()
ForeverMore arkdaşım,
Hızlı ve samimi cevabın için teşekkür ederim.
Hemen decathlon'un sitesine baktım ancak stoktaki ürünlere göre fiyat senin söylediğinin üstüne çıkıyor bayağı biAncak metro gross market evin yakınında oraya bi gidip bakacağım. 100-150 TL sorun değil sonuçta sürekli kullanılabilecek malzeme. Asıl mesele evdeki patrondan izin alabilmek. Bakalım eğer uygun bir zamanında, uygun bir dille anlatıp, güzel bir hediye ile birlikte konuyu gündeme getirebilirsem izni koparırız ve ben de inşallah sizlere katılırım
Sevgi ve saygılarımla,
ForeverMore arkdaşım,
Hızlı ve samimi cevabın için teşekkür ederim.
Hemen decathlon'un sitesine baktım ancak stoktaki ürünlere göre fiyat senin söylediğinin üstüne çıkıyor bayağı biAncak metro gross market evin yakınında oraya bi gidip bakacağım. 100-150 TL sorun değil sonuçta sürekli kullanılabilecek malzeme. Asıl mesele evdeki patrondan izin alabilmek. Bakalım eğer uygun bir zamanında, uygun bir dille anlatıp, güzel bir hediye ile birlikte konuyu gündeme getirebilirsem izni koparırız ve ben de inşallah sizlere katılırım
Sevgi ve saygılarımla,
Selam arkadaşlar...Aslında ben de gelmek istiyorum. Bu gruptan kimseyi tanımıyorum. Gelebilir miyim? Gelip biraz kafa dinlemek istiyorum..hani sizleri rahatsız da etmem![]()
kamp malzemelerim mevcuttur ..
Selam arkadaşlar...Aslında ben de gelmek istiyorum. Bu gruptan kimseyi tanımıyorum. Gelebilir miyim? Gelip biraz kafa dinlemek istiyorum..hani sizleri rahatsız da etmem![]()
kamp malzemelerim mevcuttur ..
Katılmayı çok isterdim, çalışma zamanım uymadığından bu aktiviteye de ağzımın kenarındaki suyu silerek bakakalıyorum ): ama sizi ankamall önünden uğurlayabilirim![]()
tamamdır arkadaşlar. teşekkürler..benim çadır katlandığında 1 metreye kadar kısalabiliyor..Bu şekilde Ankamall' in önüne gelebilirim. Orada yeniden bir düzeleme yapabilirsek iyi olur diye düşünüyorum..Helin bizleri tanıman gibi bir şartımız yok , gelmek istiyorsan zamanında bulusma yerinde olman yeterli.
tamamdır arkadaşlar. teşekkürler..benim çadır katlandığında 1 metreye kadar kısalabiliyor..Bu şekilde Ankamall' in önüne gelebilirim. Orada yeniden bir düzeleme yapabilirsek iyi olur diye düşünüyorum..
Önemli bir işim çıkmazsa gelirim...Helin arkadaşlar gerekli cevabı vermiş zaten. Motosikleti yükleme konusunda sıkıntı çekiyorsan bir şekilde buluşma yerine gel her türlü yardımcı oluruz.
ARKADAŞLAR CUMA SAAT 19:30'DA MOGANDA BİR TANIŞMA TOPLANTISI YAPALIM, HEM TANIŞIRIZ HEM DE YÜKLEME, SÜRÜŞ, KAMP MALZEMESİ VB KONUSUNDA SOHBET EDER EKSİKLERİMİZİ TAMAMLARIZ.
AKTİVİTE ÖNCESİ TANIŞMA TOPLANTISI CUMA SAAT 19:30 MOGAN PARK-GÖLBAŞI DİYELİM O ZAMAN.
AKTİVİTEYE KATILABİLECEK VEYA KATILAMAYACAK HERKESİ TANIŞMA TOPLANTIMIZA BEKLERİZ. GÜN BATIMI İZLER, BALIK TUTAR ÇAY İÇER ÇEKİRDEK ÇİTLER FOTOĞRAF ÇEKER SOHBET EDERİZ.
Helin bizleri tanıman gibi bir şartımız yok , gelmek istiyorsan zamanında bulusma yerinde olman yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
Seçkin dostum aynı anda cevaplamışız. Ama sende abartmışsın , yanlış bilgilendirme yapmayalım herkeze kampımız acık değil.Öyle önümüze geleni ekibe dahil etmeyiz.Ama hemen hemen abartılı tavırları ve motosikletini Haymana , Bala hattı seferleri yapan dolmuşlar gibi süslerle dolduranları, direk başta eleriz.Gurup butunlugune gurup suruşune uymayanları ve arkadaşlarını ve kendi hayatını riske atanları eleriz.(Bu arada gurup sürüşü büyük CC katılımcıları etkilemez , onlar önden gidebilir canı istediğinde ) Herşeyiben bilirim diyenleri , paylasımcı olmayanları, anlayışsız ve saygsız olanları eleriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------
Bu arada bence yola cıkmadan kucuk bi tanısma etkinliği de fena olmaz gibi görünüyor.Yeni motora başlıyanlar , uzun yola hiç cıkmamış olan arkadaşlar ve gurup suruşu ve kamp hiç yapmamış arkadaşlar var bu gezide.Bir önceki ekipler deneyim kazandı lakin bu ekip ilk tecrübelerini yapacak arkadaşlara da ev sahipliği yapacak.Bu nedenle bence bir tanısma ve bilgi paylasımı etkinliği fena olmaz gibi nedersiniz ekip ?Ben güzel bir yer biliyorum MOGAN park gibi hem size gene balık ta tutarım.Kendimi düsünüyorsam ne olayim :thumleft: . Umut hocam top sizde geziye gelemeyip iç çekrek evde oturacak olanları da dusunerek bir tanısma toplantısı ayarlarsınız umarım
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------
Tanısma toplantılarına işin uyarsa gelmeye calış istersen Ankamall den uğurlama fikride fena değil![]()