Ankara Küçük CC 24 Ağustos Tek Gecelik Kesikköprü Kamp Gezisi

Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Tamam umut abi cuma 7 de ankamall onundeyim ..
Bizim yine.bir aksilik olmazsa seçkin abiyle buluSup geliriz. Tabi onada uyarsa ...
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
arkadaşlar merhaba
ikidir etkinliklere katılmaya çalışıyorum bi türlü olmadı, bayramdı şuydu buydu...
buna katılacam fakat cumartesi mesaim var. 13:00 da çıkıyorum, yanlız gelecem
ama gelecem yani :)

aslında cuma akşamı bi işim var ama etkinlik öncesi toplantısına da gelmeye çalışacam

bir de şöyle bi sorun var, meteoroloji cumartesiyi yağmurlu gösteriyo, pazar iyi
gece yağmur falan yağarsa sıkıntı olur mu ki?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Gece yağmur yağsa da bir çözümünü buluruz çift tenteli çadırlar zaten su almıyor. Oturduğumuz masanın üstüne tente yatığımızda bir sorun kalmaz. Yalnız ben pek güvenmiyorum meteroloji haberlerine ankarada tutturduklarını pek görmedim şahsen gezilerde :)
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
doğru diyosun, yarın değişir yine tahminler :)

yemek işini nasıl halledicez peki?
bir de telefon şarjı meselesi var...
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Gece yağmur yağsa da bir çözümünü buluruz çift tenteli çadırlar zaten su almıyor. Oturduğumuz masanın üstüne tente yatığımızda bir sorun kalmaz. Yalnız ben pek güvenmiyorum meteroloji haberlerine ankarada tutturduklarını pek görmedim şahsen gezilerde :)

Meteoroloji raporu tutsa bile macera katar, daha renkli olur kampımız. Tabi ki bu söylediklerim yaz yağmuru için geçerli. Eğer hava b.kunu çıkarırsa zçtığımızın resmidir :queen:.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
doğru diyosun, yarın değişir yine tahminler :)

yemek işini nasıl halledicez peki?
bir de telefon şarjı meselesi var...

Valla telefon şarj olayın apek güvenmeyin akıllı telefonunuz varsa kesin bitiyor :) İlla ulaşılmanız gerekiyorsa şarjı uzun giden eski tip bir telefonu yanınıza almanızda yarar var. Gittiğimiz bazı kamp yerlerinde şarj imkanı yani elektrik varken çoğunda yoktu.

Yemek olayını cuma akşam toplantıda konuşacağız. Bakalım varırız bir karara o işin en kolay tarafı :)

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

Meteoroloji raporu tutsa bile macera katar, daha renkli olur kampımız. Tabi ki bu söylediklerim yaz yağmuru için geçerli. Eğer hava b.kunu çıkarırsa zçtığımızın resmidir :queen:.

Valla başkan yağmurda ayrı bir keyifli oluyor aslında. Çadırın fermuarını açacaksın önünde de tente varsa oh izle yağmuru :) Islanmak iyidir. Hatta göl beklediğim gibiyse ben yüzmeyi de düşünüyorum.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Öldürmeyen acı güçlendirir. :p

Şakasız harbi alışverişe gittiğimizde biz de iyi ıslandıydık.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Hakan sende durum nedir gelebiliyor musun?

Abi memleketten kuzenim yengemi getirdi, rahatsızlandı. Bilkent'te yatıyor. Bir süre yatacak gibi de, eve gelen giden, hastaneye gitme gelme durumları var. O yüzden kesin konuşmadım. Aslında yapacağımız bir şey yok her gün yanında birileri var, gidip geliyoruz, geliniliyor ve hastane de istemiyor kalabalığı ama aile efradı gidip geldiğinden gece de bizim oğlan motora bindi gitti kamp yaptısı hoş olmaz işin aslı, o bakımdan pek gelesim ve kalasım yok. Cuma akşamına bi aksilik çıkmazsa Ankamall ve takiben Gölbaşı buluşmasına gelip bırakmayı düşünüyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Abi memleketten kuzenim yengemi getirdi, rahatsızlandı. Bilkent'te yatıyor. Bir süre yatacak gibi de, eve gelen giden, hastaneye gitme gelme durumları var. O yüzden kesin konuşmadım. Aslında yapacağımız bir şey yok her gün yanında birileri var, gidip geliyoruz, geliniliyor ve hastane de istemiyor kalabalığı ama aile efradı gidip geldiğinden gece de bizim oğlan motora bindi gitti kamp yaptısı hoş olmaz işin aslı, o bakımdan pek gelesim ve kalasım yok. Cuma akşamına bi aksilik çıkmazsa Ankamall ve takiben Gölbaşı buluşmasına gelip bırakmayı düşünüyorum.
Evet haklısın bu konuda dostum hoş karşılanmayabilir. Bilirim o durumlar. Geçmiş olsun şimdiden.
Cuma haberleşiriz. Gelebilirsen iyi olur. Görüşmeyeli çok oldu :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Ozan (Wozy), Helin ve calimero da gelmek istiyordu. Belki onlar da Ankamall önüne gelir. Sonuçta daha merkezi bir yer.

seçkin bu kampa demek istememiştim, biz tatilden geçen hafta döndüğümüz için daha yorgunluğumuzu atamadık, ilk fırsatta inşallah katılmak isterim demiştim.

Gidecek arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler : )
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Biz bunu yaşadık :D

Valla telefon şarj olayın apek güvenmeyin akıllı telefonunuz varsa kesin bitiyor :) İlla ulaşılmanız gerekiyorsa şarjı uzun giden eski tip bir telefonu yanınıza almanızda yarar var. Gittiğimiz bazı kamp yerlerinde şarj imkanı yani elektrik varken çoğunda yoktu.

Yemek olayını cuma akşam toplantıda konuşacağız. Bakalım varırız bir karara o işin en kolay tarafı :)

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:55 ----------



Valla başkan yağmurda ayrı bir keyifli oluyor aslında. Çadırın fermuarını açacaksın önünde de tente varsa oh izle yağmuru :) Islanmak iyidir. Hatta göl beklediğim gibiyse ben yüzmeyi de düşünüyorum.

Biz bi de o sağanakta Ankara'ya döndük Hakan :) Yağmurluk yoktu çöp poşetinden yağmurluk yaptım, çok çileler çok zorluklar çektim çok. Acı beni olgunlaştırdı :D

Öldürmeyen acı güçlendirir. :p

Şakasız harbi alışverişe gittiğimizde biz de iyi ıslandıydık.


Hakanım hoşgeldin tekrardan ekibe, özledik seni ve SurvivalBERKAY kardeşimii :) Bu arada hastan varmış Allah acil şifalarversin kardeşim,yapacağımız bişey olursa bi telefonuna bakar bilesin.Yamur olayı dedinizde sabah sabah bi güldüm,oduntoplarken totoma kadar ıslanmış en sevdiğimyağmurluğumu da odun toplamakiçin feda etmiştim , hepsi güzeldi fakat ıslandığı için odunları yakamadıgımızdan tutduğumuz balıkları size yediremeden gitmiştik ya o koydu işte bana. İş fotoğraflarda görmüştürsün Seçkin gille acısını cıkardıksonradan :) Göleti kuruttum inan :)
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Decathlondan linkler veriyorum incelemen açısından ;

ÇADIR

MAT

UYKU TULUMU

Yukarısı toplam 110 -115 lira civarı tutuyor. Kafa lambası en ucuz metroda 8 lira onu da aldın mı 125 liraya piller dahil bu işi çözmüş oluyorsun :)

Forevermore Hocam,

Zahmetlerin için binlerce kez teşekkürler. Linklerini verdiğin malzemeler çok güzel, tek sıkıntısı stokta gözükmemesi. O yüzden alamıyorum :) Bugün akşam metroya gidip bi şeyler bakacağım artık :) Tekrar tekrar teşekkürler.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
seçkin bu kampa demek istememiştim, biz tatilden geçen hafta döndüğümüz için daha yorgunluğumuzu atamadık, ilk fırsatta inşallah katılmak isterim demiştim.

Gidecek arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler : )

Peki. Ama bir daha ki kampa sorgusuz sualsiz ismini ilk sıraya yazıyoruz. Biz karışmayız :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
seçkin bu kampa demek istememiştim, biz tatilden geçen hafta döndüğümüz için daha yorgunluğumuzu atamadık, ilk fırsatta inşallah katılmak isterim demiştim.

Gidecek arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler : )


Görende tatile maden ocaklarında kömür taşımaya gittilersanır. :) Bir hafta süren ne yorgunluğuysa dur ben forumdan çıkayım sen onu aşağıdaki külahıma anlat olurmu :)

rsfgd.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Forevermore Hocam,

Zahmetlerin için binlerce kez teşekkürler. Linklerini verdiğin malzemeler çok güzel, tek sıkıntısı stokta gözükmemesi. O yüzden alamıyorum :) Bugün akşam metroya gidip bi şeyler bakacağım artık :) Tekrar tekrar teşekkürler.

Selim, bugün akşam ben de alıcam çadır, uyku tulumu vs. Kaliteli birşey bulduğunda haber verirsen sağa sola gidip vakit kaybetmeden senin alacağın yerden alırım.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Selim, bugün akşam ben de alıcam çadır, uyku tulumu vs. Kaliteli birşey bulduğunda haber verirsen sağa sola gidip vakit kaybetmeden senin alacağın yerden alırım.

Dostum metroda kaliteli çadır da var idare edecek çadırda var.Sen direk metro ya git tek ve kesin çözüm.Birde yolunun üzerinde bir av bayii varsa ordanda beklenmedik güzel şeyler cıkabiliyor.Hem birtane de portatif güzel olta olabilirsin kendine Turna cıkıyor kesikköprüde ve baya büyük balıklardır.Av bayiine turna tutucam de o sana mazemeleri verir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst