Ankara Küçük CC 24 Ağustos Tek Gecelik Kesikköprü Kamp Gezisi

Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Bu arada Ankamall derken, şu akülü trenle çocuk gezdirdikleri gölgeliğin olduğu büyükçe üstü kapalı alanın oradaki kapı mı? Yani ana kapıyı kastettim :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Vay be kesik köprü, kesik köprü olalı böyle etkinlik görmemiştir herhalde .. Mangal,canlı müzik,balık avı,sohbet , kamp ateşi,biride bende Tabu var ben getiririm derse yemede yanında kamp yap olur yani :)
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Merhabalar,

Merak eden arkadaşlar için bilgi vermek üzere yazıyorum. Bugün akşam Etlik-Antares yanındaki Metro Gross Market'e ve sonrasında da Ikea karşısındaki Metro Gross Market'e gittim. Amacım Çadır, Mat, Uyku tulumu v.s. almak idi. Ancak;

Her iki yerde de 4 kişilik çadırlar haricinde çadır mevcut değil. Uyku tulumu 2 tip mevcut onlarda da sadece sağ fermuarlı taraf var. Yani çift almak isterseniz sol taraf yok ve uzunca bir süre gelmez dediler. Çadır için ise, tek kişilik ve 2 kişilik çadırların tamamını toptan biri aldı uzun süre gelmez dediler. Metro Gross marketten beni YIBA çarşısına ya da itfaiye meydanının ordaki çadırcılara yönlendirdiler :).

Yarınki buluşmaya da gelmek istediğimden başka vaktim kalmadı ve mecburen 3 Kişilik çift brandalı bergen marka çadırı 76.26 TL ye, Aspen marka uyku tulumunu 32.40 TL'ye, tek tip olan 180 cm'lik MAT'ı 10.16 TL'ye, Forevermore arkadaşımın bahsettiği iş eldivenlerinin 3'ünü 4.90 TL'ye (başkası almasın iki çiftini hediye edebilirim :)), 20 ledli şarjlı ışıldak'ı 10.16 TL'ye, Kampcı kafa lambasını 7.62 TL'ye, Dinamolu LED'li el fenerini 3.38 TL'ye aldım.

Sonuç itibarı ile aldıklarımın fiyatları bana göre makul, pahalı değil, ancak başka alternatif olmadığından kaliteleri konusunda ne-fikirim, yani fikir sahibi değilim. Cumartesi günü tecrübeli arkadaşlar inşallah, TÜH keşke bunları almasaydın çok kötüymüş demezler :)

Metro gross markette kamp malzemesi adına neredeyse hiç alternatif yok, durumu merak eden arkadaşlarımın bilgisine sunarım.

Sevgi ve saygılarımla,
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Metro'da inanılmaz çeşit vardı raflardan taşıyordu o derece, demek ki birisi gerçekten toptan almış. Metro'daki çadırlar bizim kamp dönemlerimizde her türlü işinizi görür hiç canınızı sıkmayın. Uyku tuluma gelince, biz de metro uyku tulumlarından kullanıyoruz gayet memnunuz :)

Şimdiden hayırlı olsun kamp serüveniniz :) 3 Kişilik bergen sanırım çift kat su geçirmez olması lazım zaten aldığınız fiyat da metro ile hemen hemen aynı
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Teşekkür ederim, inşallah hayırlısı olur.

Yeni motorsiklet bana aynı zamanda kamp macerası da getirdi. İnşallah alnımın akıyla çıkarım her iki maceradan :)

Çadır ve tulum hakkında söyledikleriniz içime su serpti. Allah razı olsun.:) Yanlış bi tercih yapmamışımdır inşallah diye bayağı bir kurdeşen döktüm.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Teşekkür ederim, inşallah hayırlısı olur.

Yeni motorsiklet bana aynı zamanda kamp macerası da getirdi. İnşallah alnımın akıyla çıkarım her iki maceradan :)

Çadır ve tulum hakkında söyledikleriniz içime su serpti. Allah razı olsun.:) Yanlış bi tercih yapmamışımdır inşallah diye bayağı bir kurdeşen döktüm.

Yok yok rahat olun. Şu mevsimlerde her türlü çadır sizi koruyacaktır. En kötü ihtimalle inanılmaz yağmur yağarsa içinden bir miktar buğu yapar terler :) O da o yağmurda inanın size villa rahatlığı gibi gelir. Eğer bu konuda çekinceniz varsa hırdavatçıdan 2 metre * 2 metre naylon alabilirsiniz birkaç tlye, katladığınızda bi kola kutusu kadar yer kaplar. Yağmur yağmazsa çadırın altına serersiniz çadırı korur yırtılma ve taş / su gibi etkenlerden. Çok yağmur yağarsa üstüne alırsınız çadırın yağmuru vs iyice engeller. Ben her kampçıda bulunması taraftarıyım bende var şahsen :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Merhabalar,

Merak eden arkadaşlar için bilgi vermek üzere yazıyorum. Bugün akşam Etlik-Antares yanındaki Metro Gross Market'e ve sonrasında da Ikea karşısındaki Metro Gross Market'e gittim. Amacım Çadır, Mat, Uyku tulumu v.s. almak idi. Ancak;

Her iki yerde de 4 kişilik çadırlar haricinde çadır mevcut değil. Uyku tulumu 2 tip mevcut onlarda da sadece sağ fermuarlı taraf var. Yani çift almak isterseniz sol taraf yok ve uzunca bir süre gelmez dediler. Çadır için ise, tek kişilik ve 2 kişilik çadırların tamamını toptan biri aldı uzun süre gelmez dediler. Metro Gross marketten beni YIBA çarşısına ya da itfaiye meydanının ordaki çadırcılara yönlendirdiler :).

Yarınki buluşmaya da gelmek istediğimden başka vaktim kalmadı ve mecburen 3 Kişilik çift brandalı bergen marka çadırı 76.26 TL ye, Aspen marka uyku tulumunu 32.40 TL'ye, tek tip olan 180 cm'lik MAT'ı 10.16 TL'ye, Forevermore arkadaşımın bahsettiği iş eldivenlerinin 3'ünü 4.90 TL'ye (başkası almasın iki çiftini hediye edebilirim :)), 20 ledli şarjlı ışıldak'ı 10.16 TL'ye, Kampcı kafa lambasını 7.62 TL'ye, Dinamolu LED'li el fenerini 3.38 TL'ye aldım.

Sonuç itibarı ile aldıklarımın fiyatları bana göre makul, pahalı değil, ancak başka alternatif olmadığından kaliteleri konusunda ne-fikirim, yani fikir sahibi değilim. Cumartesi günü tecrübeli arkadaşlar inşallah, TÜH keşke bunları almasaydın çok kötüymüş demezler :)

Metro gross markette kamp malzemesi adına neredeyse hiç alternatif yok, durumu merak eden arkaadaşlarımın bilgisine sunarım.

Sevgi ve saygılarımla,


Helal olsun bizim Selimler hep sağlam adamlar cıkıyor .Diğer selimde senin gibi ne alınacaksa sordu araştırdı öğrendi temin etti. Kampada hiçç mızmızlanmadan etmeden cıktı geldi çokta iyi bir ekip arkadaşımız hatta kardeşimiz oldu.Sende aynı yolda gidiyorsun gördüğümkadarıyla. :) Bu gerçekten çok güzelbirşey bazen bizi okadargerenler ve mızmızlananlar oluyorki anlatamam.Umarım tüm ekip sizin gibi özveri gösteren , kamp a gitmek için değil...kamp ekibinin birparçası olmak için çabalayan insanlardan oluşur.
Bu arada mazeme hakkında verdiğin bilgileriçin teşekürler.Benden de bir tavsiye daha gelsin OranŞehrindeki Panora AVM de Kipa Marketten de kamp çadırı ve ekipmanları temin edebilirsiniz.Yok ben oraya kadar gidemem diyenlere benim yıllardır alışveriş yaptığım Dikmen Cad. Üzerinde ORUÇ AV Bayii var oradanda tüm ekipmanınızı temin edebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------

Birde kendi eski tecrübelerim ve aldığım özelmesajlar doğrultusunda söylüyorumki,aşırı sinek arı ve bözek olan biryer.Yanınızda sinekkovar olsun mutlaka ve uzun kollubirkaç kıyafet hem gece hemde gunduz için.Aslında ekip bukadar guzel toplanmışken başka bir kamp alanı mı seçseniz de diyesim var ama artık onu da akşamki toplantıya saklıyalım.
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
MuZiP_06 arkadaşım, güzel dileklerin için teşekkür ederim. Elimden geleni yapacağım ekibe uyum sağlamak için. Sonuçta kampçılıkda mızmızlanma olmaz.Doğaya çıkıyorsun, birlik olursan, paylaşımcı olursan, beraber olursan güzel geçer, değilse yalnız kalırsın ve herşeye yalnız göğüs gerersin. Üstelik böyle bir grupla birlikte bir yere gitmeyi planlıyorsan, o grubun bir parçası olmak için uğaşacaksın, değilse atla motoruna yalnız başına git, öyle değil mi :) Bu arada Selim, kelime anlamıyla sakin, güvenilir, salim adam demektir. En önemlisi adam olalım gerisi gelir ;)

Forevermore, tavsiyelerin için teşekkür ederim. Bugün öğle paydosunda bi naylon almaya çalışacağım. Haklısın bulunmasında fayda var.

Benim tek endişem yol, bir acemi olarak inşallah sizlere ayak uydurabilirim. Özellikle dönüşlerde çok çekingen davranıyorum, oralarda inşallah yahu yeter arkadaş bu adam yüzünden akşamı ettik demezsiniz :) Gerçi bu akşam tanışacağız inşallah, orda biraz daha kendimden bahsedebilirim :)

Sevgi ve saygılarımla,
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Merhabalar,

Merak eden arkadaşlar için bilgi vermek üzere yazıyorum. Bugün akşam Etlik-Antares yanındaki Metro Gross Market'e ve sonrasında da Ikea karşısındaki Metro Gross Market'e gittim. Amacım Çadır, Mat, Uyku tulumu v.s. almak idi. Ancak;

Her iki yerde de 4 kişilik çadırlar haricinde çadır mevcut değil. Uyku tulumu 2 tip mevcut onlarda da sadece sağ fermuarlı taraf var. Yani çift almak isterseniz sol taraf yok ve uzunca bir süre gelmez dediler. Çadır için ise, tek kişilik ve 2 kişilik çadırların tamamını toptan biri aldı uzun süre gelmez dediler. Metro Gross marketten beni YIBA çarşısına ya da itfaiye meydanının ordaki çadırcılara yönlendirdiler :).

Yarınki buluşmaya da gelmek istediğimden başka vaktim kalmadı ve mecburen 3 Kişilik çift brandalı bergen marka çadırı 76.26 TL ye, Aspen marka uyku tulumunu 32.40 TL'ye, tek tip olan 180 cm'lik MAT'ı 10.16 TL'ye, Forevermore arkadaşımın bahsettiği iş eldivenlerinin 3'ünü 4.90 TL'ye (başkası almasın iki çiftini hediye edebilirim :)), 20 ledli şarjlı ışıldak'ı 10.16 TL'ye, Kampcı kafa lambasını 7.62 TL'ye, Dinamolu LED'li el fenerini 3.38 TL'ye aldım.

Sonuç itibarı ile aldıklarımın fiyatları bana göre makul, pahalı değil, ancak başka alternatif olmadığından kaliteleri konusunda ne-fikirim, yani fikir sahibi değilim. Cumartesi günü tecrübeli arkadaşlar inşallah, TÜH keşke bunları almasaydın çok kötüymüş demezler :)

Metro gross markette kamp malzemesi adına neredeyse hiç alternatif yok, durumu merak eden arkadaşlarımın bilgisine sunarım.

Sevgi ve saygılarımla,

Selim, çadırı kurup kalitesine bakma fırsatın oldu mu? Hacmi ve özellikleri hakkında bilgi verebilir misin? Çift tenteli mi? Bagajı, ayakkabılığı vs. var mı? Uyku tulumu nasıl? Genişliği (benim için çok önemli. Omuzlar geniş olduğundan her tulum kapanmıyor) nedir?
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Selim, çadırı kurup kalitesine bakma fırsatın oldu mu? Hacmi ve özellikleri hakkında bilgi verebilir misin? Çift tenteli mi? Bagajı, ayakkabılığı vs. var mı? Uyku tulumu nasıl? Genişliği (benim için çok önemli. Omuzlar geniş olduğundan her tulum kapanmıyor) nedir?

Merhaba,

Çadırın çift brandalı olduğu söylendi. Henüz kurup deneyemedim. Önünde çıkıntılı bir kısım var tente misali. Uyku tulumunun üzerinde 175 cm'e kadar olanlar için yazıyor ancak ölçülere baktığın zaman omuz kısmı 1.87 cm'e denk geliyor toplam boy 2.25 cm yazıyor. Dün marketten geç döndük ve açıkçası hiçbir malzemeyi deneme fırsatım olmadı kusuruma bakmayın. Sadece oradaki görevlinin dediklerini aktarabilirim. Her ikisinin de o ana kadar gelen ve satılan malzemeler arasında en iyisi olduğunu söyledi.

Kusura bakmayın çok yardımcı olamadım :( :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Hürkan ve Umut, benim çadır ve tulum derdime bir çare bulun bakıyım. Outdoorcu sizsiniz. Karışmam :bounce:
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Seçkin sen biraz erken cık panora AVM ye uğra kipa market e bi bak.Birde akşam çay yapıcaz benim aşağıdaki resimdeki kamp ocağından mevcut lakin gazı yok Kipa da o gazlardan olması gerek bir adet de gaz alırsan seviniriz.

rtqks.gif
[/url][/IMG]
Bu aşağıdakide tüpü AMA VİDALİ DEĞİL GEÇMELİ TÜP bu önemli vidalı alırsan olmaz dostum.
rtqlv.jpg
[/url][/IMG]

Kömür alsak hem bi ton duman altı olacaz hem uğraşıcaz hemde aynı para kömür de 5 tl tüp de.Hem bi kaç toplantı idare eder bizi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Çözüm ekstrasıyla birlikte uygulandı zaten forum u tam takip etmediğinide belli ettin, sana çok teessüf koyuyorum arkadaşım :) Çünki daha bikaç satır yukarda belirtmiştimçadır temin yollarını. :) Selim bak buda ekabir kampcılara bir örnek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

kask sadece motosiklette değil, günlük hayatta da koruyor :cherry:

Gurup içinde gurup açıcam Umut,Seçkin ve Sinem i de gurup liderleri ilan edicem. Ekabir kampcılar gurubu.Biri erindiğinden çadır bile kurmaz , biri alışverişi yapmaya erindiğinden kamp alanındaki büfeye kadar gelir ondan sonra büfede 2 kraker bir kolaya talim eder.Calimero da alınmasın ama daha resmen tanışmadık lakin anladığım kadarıyla bu ekipte üstün başarı sağlıyacak yeteneklere sahip bir şahsiyete benziyor.Kamp alanında güzide serin gölgelik ve çimenlik yer bulup mümkün mertebe az hareket edip olabildiğince kalori harcamadan kamp yapabilen biri gibi.Bu üstün meziyetler onlari ekabir kamp gurubu liderleri yapmaya yeter gibi.Kimler katılıyor bana katılanlar bu acıklamayı beğenerek oylaya bilir .. :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Dostum, daha dün akşam Panora Kipa'daydım. 3 tip çadır vardı. Anlamadığım halde hiçbirinin uygun olmadığı kanaatine vardım. Belli ki bahsettiğin özelliklerde olanlar tükenmiş.

Ayrıca bu başlığın tüm mesajlarını sindirerek okudum. O konuda şüphen olmasın.

Dün gece geç saatlere kadar netten çadır araştırması yaptım. Husky marka çadırdan bahsediyorlar. Yeri Dışkapı'daymış. Az önce aradım ama ellerinde kalmamış.

Kardeş biz pikniğe değil, kampa gidiyoruz. Gazla ocakla ne işimiz olur. Kamp ateşi diye birşey var. Yani tüp alalım diyebilecek en son adam sen olmalısın. Kafana taş mı düştü?:queen:

Telefonunu açsana insafsız. 2 gündür ulaşamıyorum sana.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Dostum, daha dün akşam Panora Kipa'daydım. 3 tip çadır vardı. Anlamadığım halde hiçbirinin uygun olmadığı kanaatine vardım. Belli ki bahsettiğin özelliklerde olanlar tükenmiş.

Ayrıca bu başlığın tüm mesajlarını sindirerek okudum. O konuda şüphen olmasın.

Dün gece geç saatlere kadar netten çadır araştırması yaptım. Husky marka çadırdan bahsediyorlar. Yeri Dışkapı'daymış. Az önce aradım ama ellerinde kalmamış.



Kardeş biz pikniğe değil, kampa gidiyoruz. Gazla ocakla ne işimiz olur. Kamp ateşi diye birşey var. Yani tüp alalım diyebilecek en son adam sen olmalısın. Kafana taş mı düştü?:queen:

Dostum allahtan sindiriyon yok sindirmesen ne haldeolucaz.Bu nasıl sindirme dikkatli okumamışsın ben kamp için değil toplantı için istiyorum.Moganda öylekamptaki gibi ortalık yere ateş yapık etraftanda bidolu kozalakveodun toplıyamıyoruz malumun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

Ama itiraf edeyim çadır konusunda hakkını yemişim biraz :) baya emek sarfetmişsin o konuda.Ozaman geriye oruç avcılık la gölbaşındaki av bayii kaldı.Akşam göbaşında bi av bayii var oraya bir ugrayın gelirken.Sanırımo çözüm olacaktır sana eğer o da olmazsa oruç avcılıktan hallederiz kanımca.Oda olmadı benimçadırı veririmsana onla gidersin :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Seçkin sen biraz erken cık panora AVM ye uğra kipa market e bi bak.Birde akşam çay yapıcaz benim aşağıdaki resimdeki kamp ocağından mevcut lakin gazı yok Kipa da o gazlardan olması gerek bir adet de gaz alırsan seviniriz.

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://s1308.hizliresim.com/1d/r/rtqks.gif[/url][/url]
Bu aşağıdakide tüpü AMA VİDALİ DEĞİL GEÇMELİ TÜP bu önemli vidalı alırsan olmaz dostum.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://m1308.hizliresim.com/1d/r/rtqlv.jpg[/url][/url]

Kömür alsak hem bi ton duman altı olacaz hem uğraşıcaz hemde aynı para kömür de 5 tl tüp de.Hem bi kaç toplantı idare eder bizi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Çözüm ekstrasıyla birlikte uygulandı zaten forum u tam takip etmediğinide belli ettin, sana çok teessüf koyuyorum arkadaşım :) Çünki daha bikaç satır yukarda belirtmiştimçadır temin yollarını. :) Selim bak buda ekabir kampcılara bir örnek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------



Gurup içinde gurup açıcam Umut,Seçkin ve Sinem i de gurup liderleri ilan edicem. Ekabir kampcılar gurubu.Biri erindiğinden çadır bile kurmaz , biri alışverişi yapmaya erindiğinden kamp alanındaki büfeye kadar gelir ondan sonra büfede 2 kraker bir kolaya talim eder.Calimero da alınmasın ama daha resmen tanışmadık lakin anladığım kadarıyla bu ekipte üstün başarı sağlıyacak yeteneklere sahip bir şahsiyete benziyor.Kamp alanında güzide serin gölgelik ve çimenlik yer bulup mümkün mertebe az hareket edip olabildiğince kalori harcamadan kamp yapabilen biri gibi.Bu üstün meziyetler onlari ekabir kamp gurubu liderleri yapmaya yeter gibi.Kimler katılıyor bana katılanlar bu acıklamayı beğenerek oylaya bilir .. :)

Hamakcıbaşı yapın beni :mrgreen: az hareket yüksek kalori düsturum.. (yemimi suyumu eksik etmezseniz çok uysal biriyimdir :p )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst