Ankara Küçük CC 24 Ağustos Tek Gecelik Kesikköprü Kamp Gezisi

Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Kafadan elendik :) kendime uygun bir grup bulmalıyım :p

Sadece sizin hakkınızdaki izlenimlerim ve duyumlarımda mı bir hata var yoksa ben yaşlanıyormuyum ? Ben kolay kolay insanlar hakkında yanılmadığımı sanırdım :silent: Bence siz ailecek bizim guruba uyan bireylersiniz. Tabi yanılıyorda olabilrim malum insanız sonuçta :)
Söyle bakem kafadan elenme sebebin neymiş merak ettim doğrusu?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Sadece sizin hakkınızdaki izlenimlerim ve duyumlarımda mı bir hata var yoksa ben yaşlanıyormuyum ? Ben kolay kolay insanlar hakkında yanılmadığımı sanırdım :silent: Bence siz ailecek bizim guruba uyan bireylersiniz. Tabi yanılıyorda olabilrim malum insanız sonuçta :)
Söyle bakem kafadan elenme sebebin neymiş merak ettim doğrusu?

Bi kere herşeyi ben bilirim :) Düşünüyorum paylaşımcı mıyım? Değilim galiba :D anlayışlı da değilim : ) ama saygılı biriyim
o kadar kusur da zaten kadı kızında da war.. sewgiler :)) (işin şakası tabi bu, bir fırsat olduğunda büyük bir mutlulukla katılmak isteriz aktivitelerinize)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Gençler haftasonu için kalabalık olacaksak hafif ve küçük tencere ihtiyacımız olacak. Getirebilenler dandik mandik de olsa tencere getirirlerse çok iyi olur. Bunları gerçi cuma akşamı moganda konuşacağız ama gene de belirteyim dedim :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Bi kere herşeyi ben bilirim :) Düşünüyorum paylaşımcı mıyım? Değilim galiba :D anlayışlı da değilim : ) ama saygılı biriyim
o kadar kusur da zaten kadı kızında da war.. sewgiler :)) (işin şakası tabi bu, bir fırsat olduğunda büyük bir mutlulukla katılmak isteriz aktivitelerinize)

Bende öyle düşünmüştüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Gençler haftasonu için kalabalık olacaksak hafif ve küçük tencere ihtiyacımız olacak. Getirebilenler dandik mandik de olsa tencere getirirlerse çok iyi olur. Bunları gerçi cuma akşamı moganda konuşacağız ama gene de belirteyim dedim :)

Cuma akşamı konusulur bencedostum ama bence pekte kucuk bi tencerelik olay olmıyacak gibi bence bu işi barbekü ye çevirmek gerekecek.Bu arada o barajda cok büyük trnalarcıkardı zamanında halenbi şansınz var bence balıktutmayı deneyin :)
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Mogana giderken de toplanıp gidelim derim farkli biyer daha iyi olmaz mı?sonraki günde su kenarına gidecez zaten
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Buraya alıştık, binevi bizim toplanmayerimiz oldu.Hem trafik derdi ollmadan birazda yol yapmış oluyoruz.Birkere deneyin pişman olmıyacaksınız.Hem su hayattır , keşke hergun su kenarında olsak :wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Öyle diyorsanız yapacak bişiyok tabide yer tam olarak nerde

Gölbaşında. Mogan Parkı diye tabelaları var zaten gölbaşına girerken haymana tabelasından sapıyorsunuz şehrin içinden devam ediyorsunuz. Nispeten sessiz sakin keyifli bir yer. Gelince hak vereceksiniz. Dİğer yapay göller gibi suni değil, gerçekten göl kıyısında olduğunu hissediyor insan. Siz hangi semtten gideceksiniz? Ben yenimahalledeyim merkezi bir yerde buluşup birlikte gidebiliriz mogana
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Ya arkadaşlar, Dechatlon'da 2 kişilik çadırlar bitmiş. Ayrıca getirmeyeceklermiş. Tanıdığınız, bildiğiniz kaliteli çadır satan yerler var mı?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Ya arkadaşlar, Dechatlon'da 2 kişilik çadırlar bitmiş. Ayrıca getirmeyeceklermiş. Tanıdığınız, bildiğiniz kaliteli çadır satan yerler var mı?

Seçkin eğer yuvarlak şekilde paketini taşımak sorun olmaz bir şekilde bağlarım arkaya diyorsan kolay kurulanları da çok güzel şu 2 seconds muhabbeti eğer o da kalmadıysa decathlonda, metro grossmarketlerde baya çadır çeşidi var.

29 liradan başlıyor iki kişilik çadırlar, gayet mütevazi fiyat performansı yüksek ancak tek tenteli. Yağmur yağınca üstüne naylndan tente ister. Bu ucuz yollu çadırı + üstüne gerektiğinde sermek için nalburdan naylon alabiirsin totalde 40 liraya falan patlar. Taşıma avantajı cabası...

Öyle uğraşamam dersen metroda 70-80 gibi fiyatlara çift tenteli çadır da var. Antaresin yanındaki metrodan veya istanbul yolundakinden bakabilirsin
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Seçkin abi dechatlon un internet sitesinden alabilirsin büyük ihtimalle orda mevcut ..
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Seçkin eğer yuvarlak şekilde paketini taşımak sorun olmaz bir şekilde bağlarım arkaya diyorsan kolay kurulanları da çok güzel şu 2 seconds muhabbeti eğer o da kalmadıysa decathlonda, metro grossmarketlerde baya çadır çeşidi var.

29 liradan başlıyor iki kişilik çadırlar, gayet mütevazi fiyat performansı yüksek ancak tek tenteli. Yağmur yağınca üstüne naylndan tente ister. Bu ucuz yollu çadırı + üstüne gerektiğinde sermek için nalburdan naylon alabiirsin totalde 40 liraya falan patlar. Taşıma avantajı cabası...

Öyle uğraşamam dersen metroda 70-80 gibi fiyatlara çift tenteli çadır da var. Antaresin yanındaki metrodan veya istanbul yolundakinden bakabilirsin

Dostum, Dechatlon sezonu bitirmiş. Ürün yok. Ama tavsiyen üzerine yarın Metro'ya uğramak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Seçkin abi dechatlon un internet sitesinden alabilirsin büyük ihtimalle orda mevcut ..

Selimcim, Dechatlon'un hem internet şubesinde hem de diğer şubelerinde çadır kalmamış. Önümüzdeki 1 ay boyunca da gelmeyecekmiş. Dolayısıyla başka kaliteli, çift tenteli çadırlara bakmak lazım.
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Gölbaşında. Mogan Parkı diye tabelaları var zaten gölbaşına girerken haymana tabelasından sapıyorsunuz şehrin içinden devam ediyorsunuz. Nispeten sessiz sakin keyifli bir yer. Gelince hak vereceksiniz. Dİğer yapay göller gibi suni değil, gerçekten göl kıyısında olduğunu hissediyor insan. Siz hangi semtten gideceksiniz? Ben yenimahalledeyim merkezi bir yerde buluşup birlikte gidebiliriz mogana

Tmm ben örnekten gelicem ankamallin orda buluşsak
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
O zaman seçkin, selim ben ve kalafatoglu saat 19:00'da ankamallda buluşup gidelim ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst