Arkadaslar Yakit tam olarak biterken nasil bir ikaz veriyor acaba?
7 kademe.yakit cizgisinin disinda herhangi bir yakit isigi varmi RR larda?
cevap vercem ama 2 gun sonra oyle degıl boyle deme
ehhhe saka bı yana ;
ısık hızlı yanıp sonuyor bıtmeden once ama deponun sonunda kırmızı alarm gıbı bı dalga var mı bılmıyorum. ben de bu sekılde 1 kere oldu.o kadar umugune kadar hıc bıtırmedım
bende ılk 2 ısık 75er km den 150 km cıvarı gıdıyor.sonrakı ısıklar gıderek azalan grafıktre ılerlıyor. bı cızık 30km 20km 10km gıbı.
4.8-8.0 arası yaktım ben.genelde sehırcı 5.5-6 arası yakıyorum.son 3 depo 5.7-5.8 arası yaktım hep.