Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ cakalaz
Hayırlı olsun.
hayabusadan sonra seni keser mi bilmem ama
çok güzel bir makine almışsın.
Kazasız belasız uzun yollar yapmanı dilerim :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün 100 KM lik bir turlama yaptım. Kısaca motor hakkında bilgi vereyim...
Motor Kullanım olarak pratik, Ufak ve Atik... Fakat Ufaklıgı nedenıyle Güven vermeyen bir yapısı var. Sankı her an sizi üzerinden atacakmıs gibi hissettiriyor veya Hayabusadan sonra bana öyle geliyor. Düşük devirlerde de yüksek devirlerde de hızlanmasını cok begendim. Genel olarak seyir hızım 6. vites 120 idi. 6ooo deviir civarında gaz actıgınızda hızlanmayı bariz sekilde hissettiriyor. Frenleri güzel arka fren cok hassas. Kıvraklığını zaten anlatmaya gerek yok... Genel olarak aldığıma pişman değilim ... kazasız sürüşler dilerim...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar Yakit tam olarak biterken nasil bir ikaz veriyor acaba?
7 kademe.yakit cizgisinin disinda herhangi bir yakit isigi varmi RR larda?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Gerçekten çok şık allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.İlk resimdeki 600f satılık mı :p
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Arkadaslar Yakit tam olarak biterken nasil bir ikaz veriyor acaba?
7 kademe.yakit cizgisinin disinda herhangi bir yakit isigi varmi RR larda?


cevap vercem ama 2 gun sonra oyle degıl boyle deme :D

ehhhe saka bı yana ;

ısık hızlı yanıp sonuyor bıtmeden once ama deponun sonunda kırmızı alarm gıbı bı dalga var mı bılmıyorum. ben de bu sekılde 1 kere oldu.o kadar umugune kadar hıc bıtırmedım :)

bende ılk 2 ısık 75er km den 150 km cıvarı gıdıyor.sonrakı ısıklar gıderek azalan grafıktre ılerlıyor. bı cızık 30km 20km 10km gıbı.

4.8-8.0 arası yaktım ben.genelde sehırcı 5.5-6 arası yakıyorum.son 3 depo 5.7-5.8 arası yaktım hep.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2 Günlük Tatilim Bitti. Yaklasık 500 KM lik bir geziydi. 90 KMH ile 140 KMH aralıgında kullandım. 100 KM mesafeden sonra tekrar fulledıgımde 4.25 Litre yakıt aldı Motorcuk :) Bu da bana E daha ne olsun dedırttı :) Ortalama 20-22 Kurusa denk gelıyor yanılmıyorsam :)
İLK Çizgi 90 KM de yandı bende...10 KM sonra da yakıt aldm :)
Haftasonundan Fotolar ...


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
RR cılara gelsin. Çok yakın bi arkadaşımın yeni kasa RR ı
Neye otursak yakışıyor arkadaş :D
bikepics-2581833-800.jpg

bikepics-2581838-800.jpg

bikepics-2581834-800.jpg

bikepics-2581835-800.jpg

bikepics-2581836-800.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Cakalaz şu Cafe Race filitresini hangi programda uyguladın, deli güzel duruyor :cherry: (özellikle 2. fotoğraf ::winkwink)

Cafe Race filitresi ne demekse işte :mrgreen:

Valla LG marka Telefonumdan yapıyorum Fotoşop işlerini :)
Orjinalinde mevcut :)
O dediklerin nedir pek anlamıyorum dogrusu :p

@UFUK İNKAYA;
Böyle Değişik pozlar fazlasıyla mevcut bende :p
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb arkadaşlar iyi forumlar dilerim, motosikletimi sattım temiz düzgün bakımları yapılmış tanıdığınızda bildiğinizde, içini dışını bildiğiniz 600RR tavsiyesi istiyorum, 2008 2009 model fiyatı abartılmamış :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst