TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
aynen hacım. üsküdar tarafları olsun derim ben. iftardan sonra da çamlıca tepesi yaparız.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-?????

edit: iftar 25 temmuza yani birgün sonrasına atılmıştır bilginize
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
İlanlara bakarken şu motora rastladım, bizden biri alsa ya ne güzel olur :) Ama benzinliği olması lazım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-gorulmeye-deger-binmeye-doyamiyacaginiz-bakimli-bmw-131800898/detay

Çok temiz bakılmış gibi duruyor. Jantlar beni benden aldı.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
27 temmuzda,da karamürselde piyanist irfanın daveti var. geçen sene atilla abi ile katılmıştık müsaitseniz bu senede katılalım. ben şahsen gitmeyi düşünüyorum
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
62
Arkadaslar akdeniz universitesinde ogrenciyim tvs almak istiyorum ancak 1500e yakin birikmisim var 2000tl kadar kredi verirler mi bana?ya da alsam senetle falan alabilir miyim antalyada tvs apache satan var mi 2.el?2012 ve 10bini gecmemia istiyorum ehliyetim var korumalari tamamliycam.yaz sonuna dogru alicam motoru
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
27 temmuzda,da karamürselde piyanist irfanın daveti var. geçen sene atilla abi ile katılmıştık müsaitseniz bu senede katılalım. ben şahsen gitmeyi düşünüyorum


evet arkadaşlar 25 temmuzda yapacağımız iftarı 27 temmuzda karamürselde yapmayı planlıyoruz tabi geleceklerin onayını almam lazım

varmı bi itirazı olan ben oraya gitmem veya gidemem diyen

duruma göre hareket edecez

liste bu şekildeydi herhalde aynı

1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-?????
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
evet arkadaşlar 25 temmuzda yapacağımız iftarı 27 temmuzda karamürselde yapmayı planlıyoruz tabi geleceklerin onayını almam lazım

varmı bi itirazı olan ben oraya gitmem veya gidemem diyen

duruma göre hareket edecez

liste bu şekildeydi herhalde aynı

1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-?????

fikir güzel selo:cherry: cagatay sende gel, bursadaki arkadaşlarda gelsin.. ondan sonra geldiniz neden haber vermediniz diyorlar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

çelikatlı senin motor toplandımı:p
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
evet Çağatay var
ercan 41 var
hadi bakalım beyler dökülün

sbr nihatın motoru toplanmaya başlanmış iftara kadar yetişir herhalde
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
inşallah yetişir kanka.. o şimdi apachelere artçı olmak istemez:queen:

güzel bi iftar olacak gibi..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-xanka
8:????

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

inşallah yetişir kanka.. o şimdi apachelere artçı olmak istemez:queen:

güzel bi iftar olacak gibi..

kanka adamda 600 lük makine var artık verir ayarı bize :queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-xanka
8:????

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------



kanka adamda 600 lük makine var artık verir ayarı bize :queen:

sanki sen 100lük cub kullanıyon:p
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yok la kimseyi silmedim ben iyide zaten ekli değilmiş ki

uğur sen kendini eklememişsinki dur ekliyim :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-xanka
8:progressive
:???

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

abi videoya bakın ya ulan koptum yemin olsun :queen::queen::queen:



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst