27 temmuzda,da karamürselde piyanist irfanın daveti var. geçen sene atilla abi ile katılmıştık müsaitseniz bu senede katılalım. ben şahsen gitmeyi düşünüyorum
evet arkadaşlar 25 temmuzda yapacağımız iftarı 27 temmuzda karamürselde yapmayı planlıyoruz tabi geleceklerin onayını almam lazım
varmı bi itirazı olan ben oraya gitmem veya gidemem diyen
duruma göre hareket edecez
liste bu şekildeydi herhalde aynı
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-?????
27 temmuzda karamürselde
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-ugur
8-??????
inşallah yetişir kanka.. o şimdi apachelere artçı olmak istemez:queen:
güzel bi iftar olacak gibi..
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-xanka
8:????
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
kanka adamda 600 lük makine var artık verir ayarı bize :queen:
1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6-zerzura
7-xanka
8:????
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
kanka adamda 600 lük makine var artık verir ayarı bize :queen: