TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çağatay kırmızı tuş sıkıntısını biraz açarmısın. motor ısınınca hiçmi çalışmıyor. yoksa kesiklikmi yapıyor? her zmanmı yapıyor biraz anlatırmsıın

sabri abi ısınınca ateşlemeyi kesmiyor ama soğukken sıkıntı yok şöyle birkaç km gidince istediğin kadar aç kapa
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
ÖNCEKİ HALİ



Sonraki Hali






Arkadaşlar Atatürk oto sanayiye gittim MTC Diye bir var sağolsunlar hallettiler resimleri attım size
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104

orasıda en sert yeri benimki de tadilatta sol tarafına hilti çarptı hafif içeri girdi nasıl bir hayvan orayı çökermiş:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
merhabalar..
bugun kavga dövüş 500 750 bakımını yaptırabildim yamaha bayiisine..
kaşeydi imzaydı.. ıvırdı zıvırdı başım cok agrıdı 10 gündür.
istanbul dışında bu motosiklet alınmaz diyorlar ya hani.
aynen dogrudur.. parcası servisi bayisi sıkıntı. ama motosiklet on numara..
belki kızacaksınız ama bu işten cok sogudum..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tsubasa uygun fiyata verirsen alırım motorunu..ama motorun en az benimki kadar iyi yürürse:cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Selami abi buluşmaya gelmek isterim ama şu ehliyet hem engelliyor az kaldı bakalım şeytanın bacagını kırıyorum :) en yakın zamanda her buluşmada benim adım yazılacak :) :) size bol eglenceler ...

Ali abi hakkatten motor deli gücü geldi bugun araba sollıyım derken 3 te teker yaptı alet :flower:
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
arkadaşlar ben 24 temmuzda başka bir yere davetliyim. bigün önce veya sonra yapsak olmazmı..uygun fiyatlı iftar menüsü yapan yerler var. alternatiflere açığız. teklifi olan varsa buyursun.listenin altını dolduralım beyler. sonra keşkem geleydim demeyin..

1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla
6- ?
7- ?
8- ?
9- ?
10-?

o zaman bir gun sonraya, Perşembe ye alalim? sali da ben baska yere davetliyim
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
evet listeyi güncel tutmak lazım


1-selo
2-yusuf
3-sabri
4-nihat
5-atilla???
6????


hadi beyler ne oldu size yaw gezilere katılmak isteğen arkadaşlar vardı

Beykozlu vardı bitane nerde la o:mrgreen:
gerçi iş saati belki çalışıyorlardır iftardan sonra görecez bakalım

Vaayy böyle olduk ha :) Yaz yaz yaz beni de :)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
bana uyar ikea hem merkezi yer.iftar menüsü fiyatıda iyiymiş.park sorunu yok. üsküdarın trafiği fena.son karar 25 temmuz perşembe heralde.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
abi adamlar imana gelmiş heralde. zarar ediyorlar haberleri yok, dışarda yesen en az 20 lira:queen::queen:
ama abı yer bulabılmek için sabah 6 gibi cıkmak lazım heralde:p

2m6lx04.jpg
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
oturduğum binaya yeni birilari taşındı galiba. birkaç gündür kapıda 2013 hyosung r 250 ve honda 600r duruyor. yetmedi biride 250 cc kalite bişey scuter çekmiş kapıya. sabah akşam 10 dakka motorları seyrediyorum. sahibine denk gelsem muhabbeti koyucam...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ikeada yer bulmak mumkun degil. inanilmaz kalabalık. bisey anlamayiz bulusmadan.

ikea aslında espriydi.. geçen gittiğimizde bile birbirimizi kaybediyorduk. şimdi gitsek herkes kendi başına açar heralde orucunu:)
sakin, bahçesi olan bi yer bulalım yusuf..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst