- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
çağatay kırmızı tuş sıkıntısını biraz açarmısın. motor ısınınca hiçmi çalışmıyor. yoksa kesiklikmi yapıyor? her zmanmı yapıyor biraz anlatırmsıın
sabri abi ısınınca ateşlemeyi kesmiyor ama soğukken sıkıntı yok şöyle birkaç km gidince istediğin kadar aç kapa




