Ben de gelmek isterdim arkadaşlar ama uzağım biraz.
Bu arada benim motor daha 150 km de ama depo yanlarındaki ya da sakaldaki plastikten çok ses geliyo titreşim olarak bi çaresi varmı bunun ya da daha çok km yaptıkça azalır mı beni çok rahatsız ediyo yoksa motor 10 numara..
beyler adamlar cbf in yag yaktıgına o kadar çok inanmışlarki yag yakmayınca bi problem oldugunu sanıyorlar heralde:queen::queen:
http://i41.tinypic.com/9kz95x.jpg
beyler adamlar cbf in yag yaktıgına o kadar çok inanmışlarki yag yakmayınca bi problem oldugunu sanıyorlar heralde:queen::queen:
http://i41.tinypic.com/9kz95x.jpg
fikir güzel selo:cherry: cagatay sende gel, bursadaki arkadaşlarda gelsin.. ondan sonra geldiniz neden haber vermediniz diyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
çelikatlı senin motor toplandımı![]()
telefonda okumam biraz zor oldu ama yarıldım gülmekten :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
karamürsel nerede abi ben onu bilmiyorum gelmek istiyorum aslında![]()
çağatay nasıl bursalısın ya.. karamürsel yarım saat sürmez sana![]()
telefonda okumam biraz zor oldu ama yarıldım gülmekten :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
karamürsel nerede abi ben onu bilmiyorum gelmek istiyorum aslında![]()
Karamürsele İrfan abinin yanına gittim 2 kere gemlikten 2 farklı yoldan normal düz yoldan 60 70 dk falan sürüyor diğer yoldan biraz daha uzun sürebilir.![]()
abi yalovaya kadar biliyorum yolu o yoldan devam ederim gerçi benim yalovaya 1 saat sürüyor mudanyadansen gelicek misin ben nöbetti görevdi çıkarsa altlara kitlicem
![]()