TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
27
Ben de gelmek isterdim arkadaşlar ama uzağım biraz.
Bu arada benim motor daha 150 km de ama depo yanlarındaki ya da sakaldaki plastikten çok ses geliyo titreşim olarak bi çaresi varmı bunun ya da daha çok km yaptıkça azalır mı beni çok rahatsız ediyo yoksa motor 10 numara..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Ben de gelmek isterdim arkadaşlar ama uzağım biraz.
Bu arada benim motor daha 150 km de ama depo yanlarındaki ya da sakaldaki plastikten çok ses geliyo titreşim olarak bi çaresi varmı bunun ya da daha çok km yaptıkça azalır mı beni çok rahatsız ediyo yoksa motor 10 numara..

depo ile kanat arasına kauçuk bi parça sıkıştır.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler adamlar cbf in yag yaktıgına o kadar çok inanmışlarki yag yakmayınca bi problem oldugunu sanıyorlar heralde:queen::queen:

9kz95x.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler adamlar cbf in yag yaktıgına o kadar çok inanmışlarki yag yakmayınca bi problem oldugunu sanıyorlar heralde:queen::queen:

http://i41.tinypic.com/9kz95x.jpg

telefonda okumam biraz zor oldu ama yarıldım gülmekten :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

fikir güzel selo:cherry: cagatay sende gel, bursadaki arkadaşlarda gelsin.. ondan sonra geldiniz neden haber vermediniz diyorlar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

çelikatlı senin motor toplandımı:p

karamürsel nerede abi ben onu bilmiyorum gelmek istiyorum aslında:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
telefonda okumam biraz zor oldu ama yarıldım gülmekten :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------



karamürsel nerede abi ben onu bilmiyorum gelmek istiyorum aslında:)


çağatay nasıl bursalısın ya.. karamürsel yarım saat sürmez sana:)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Cumartesi olursa benim için yalan olabilir bi ihtimal ama önümüzdeki hafta belli olur. Satış yapmaya çalıçacam hatuna, yerse ne ala :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
20
Selamun aleyküm,herkeze iyi akşamlar.Tvs Apache almak istiyorum ve ilk motorum olucak.Fikirlerinizi sunmanızı istesem kabalık etmiş olurmuyum acaba ?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
telefonda okumam biraz zor oldu ama yarıldım gülmekten :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------



karamürsel nerede abi ben onu bilmiyorum gelmek istiyorum aslında:)

Karamürsele İrfan abinin yanına gittim 2 kere gemlikten 2 farklı yoldan normal düz yoldan 60 70 dk falan sürüyor diğer yoldan biraz daha uzun sürebilir. :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Karamürsele İrfan abinin yanına gittim 2 kere gemlikten 2 farklı yoldan normal düz yoldan 60 70 dk falan sürüyor diğer yoldan biraz daha uzun sürebilir. :)


abi yalovaya kadar biliyorum yolu o yoldan devam ederim gerçi benim yalovaya 1 saat sürüyor mudanyadan:) sen gelicek misin ben nöbetti görevdi çıkarsa altlara kitlicem:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst