Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Buna aynı tipteki bridgeston lastik de taksan asfaltta en kötü asfalt lastiğinden daha kötü performans alman yüksek ihtimaldir. Belki enduro diye geçen %50 asfalt tipi lastik takılırsa işler değişir ama onun da 21" olanının(ön teker için) düzgün yol tutanını bulmak zor. Her halükarda dikkatli olunması gerek bu lastikler ile. Toprağa çıkıyorsan IRC fazlasıyla işini görür sanırım.
katılıyorum sana
2007'den beri dişli lastik üzerindeyim, duro, swallaow vs. gibi markalar kullandım hep kaldıki ırc bunların yanında mükemmel bana göre. limitlerini bilirsen dişli lastikle asfalttada gidersin arazidede gidersin.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
gençler wr 15000 crf 10000. aradaki farkı wr hakediyor mu? crf ye bakınca hak etmiyor. yanlış mıyım? o paraya neler alınır bahsetmiyorum...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gençler wr 15000 crf 10000. aradaki farkı wr hakediyor mu? crf ye bakınca hak etmiyor. yanlış mıyım? o paraya neler alınır bahsetmiyorum...

Aradaki farkı hakediyor...
Kalite farkı bariz ortada...
Kaldı ki arada 7 hp güç ve tork farkı var... :cat:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Aradaki farkı hakediyor...
Kalite farkı bariz ortada...
Kaldı ki arada 7 hp güç ve tork farkı var... :cat:

arada da 5000tl fark var, loopa girdi bu fark konusu :)

bu motor fiyatını hakeden bir motor, 10bin lirası olan gidip alır, 2 ay daha fiyat böyle giderse ben de alırım, ama 15bin lirası olan gidip WR alır mı, kaç tane alan olmuş? WR de belki fiyatını hakediyordur ancak ona göre müşteri kitlesi yok demek ki ülkede.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bu motorların bilgileri zaten başka bir başlık altında paylaşılıyor. performans, ağırlık vs. olarakta sıralama WR250-KLX250-CRF250. bende istiyorum WR'ye binmek ama değil 5000küsür 100tl fark verecek imkanım yok; 7-8bin tl verip 10-15yaşında motora binmektese bu motorlar arasındaki keseme uygun crf ye binmek daha mantıklı. sonuçta honda kalitesi. varsın 10kg ağır olsun, 7beygir eksik olsun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arada da 5000tl fark var, loopa girdi bu fark konusu :)

bu motor fiyatını hakeden bir motor, 10bin lirası olan gidip alır, 2 ay daha fiyat böyle giderse ben de alırım, ama 15bin lirası olan gidip WR alır mı, kaç tane alan olmuş? WR de belki fiyatını hakediyordur ancak ona göre müşteri kitlesi yok demek ki ülkede.

Fuardaki satantta arkadaşlar 3 taane aldılar...
14.750 ye indiler...
Dediğim gibi..
Parası olan wr alır...
Honda yı kötülüyor gibi mi oluyorum anlamadım yahu...:pr:
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Yakıt tüketimine karışık 3.1 lt diyor. Çok iddaalı geldi ama 250 cc için güzel rakam.

http://www.motorcyclistonline.com/2013/honda/crf/250l/specifications/124407/05/fuel_economy.html
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler alın şu motorlardan da baharın sıcak günlerin de vuralım kendimizi dağlara :) KLX WR yada CRF farketmez. Hepsi kardeş motor bunların.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
yahu ben anlatamadım. 10000 nere 15000 nere? WR sınıfının kralı ama WR ve CRF arasındaki performans farkı 5000 TL eder mi? CRF'ye aradaki farktan daha az bir modifikasyon ile WR gücüne getiritilebilri belki her neyse konu bu değil.

sonuç olarak ben giderim o aradaki paraya apache zx250r 27 beygir special cross alırım dağa taşa onla çıkarım :) en nihayetinde tercih meselesi :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Fuardaki satantta arkadaşlar 3 taane aldılar...
14.750 ye indiler...
Dediğim gibi..
Parası olan wr alır...
Honda yı kötülüyor gibi mi oluyorum anlamadım yahu...:pr:

CRF yi 9.500'e veriyor.

Ayrıca dirt bike yerine enduro ve mecburen asfalt yapacak arkadaşlar için sele yapısı ve konforu avantajı yadsınamaz. WR deki sele incecik sadece performanslı sürüşler göz önüne alınmış.

Varsın çelik şase olsun, sıkıştırma oranı az beygiri bi miktar düşük olsun, aradaki 5.250 ye 3.4lt/100km'den 35.000km(35 bin:santa:) km yolu bedava yaparız...

Diğer bir deyişle 35 bin kilometre benzin sponsorunuz olur... Hayır demek zor gibi:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yahu ben anlatamadım. 10000 nere 15000 nere? WR sınıfının kralı ama WR ve CRF arasındaki performans farkı 5000 TL eder mi? CRF'ye aradaki farktan daha az bir modifikasyon ile WR gücüne getiritilebilri belki her neyse konu bu değil.

sonuç olarak ben giderim o aradaki paraya apache zx250r 27 beygir special cross alırım dağa taşa onla çıkarım :) en nihayetinde tercih meselesi :)

keşke apache bu güçlü bu fiyatla trafiğe de çıkabilse inan olsun honda yamaha kawasaki den çok satar yedek parça sıkıntısı da yok:cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
keşke apache bu güçlü bu fiyatla trafiğe de çıkabilse inan olsun honda yamaha kawasaki den çok satar yedek parça sıkıntısı da yok:cat:

Trafiğe çıkabiliyor. SM modeli diye getirmişler, 8500 fiyat çektiler bize. Satın alırken "abi ben SM jantı istemiyorum, trafiğe çıkamayan modellerdeki araji jantını istiyorum" dersen sorun olacağını sanmam, adamların canına minnet olması gerek diye düşünüyorum hatta.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
keşke apache bu güçlü bu fiyatla trafiğe de çıkabilse inan olsun honda yamaha kawasaki den çok satar yedek parça sıkıntısı da yok:cat:

Buyrun

sm lastikleri verirseniz cross lastikleri satın aldığınız yer seve seve takacaktır.

Syanur benden evvel davranmış :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Buyrun

sm lastikleri verirseniz cross lastikleri satın aldığınız yer seve seve takacaktır.

Syanur benden evvel davranmış :)

SM lastiklerini bana verin ben size kross lastiklerini hediye edeyim, işte kampanya :)

Fiyatı düşürmüşler buarada. Tükanda pazarlığa girip 7500 e alınır bu motor :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet trafiğe çıkan modeli var ama 28hp değil beyler ben bütün gün apachelerin içindeyim :mrgreen:
trafiğe çıkan motor 22 veya 21 hp güçünde:farao:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
birde arkaya artçı alabilseydik genelde tek binsende bazen lazım oluyo :)

Benim motora o konuda çook müteşekkürüm, ziyadesiyle yer var efendim :)

evet trafiğe çıkan modeli var ama 28hp değil beyler ben bütün gün apachelerin içindeyim :mrgreen:
trafiğe çıkan motor 22 veya 21 hp güçünde:farao:

Bu bilgilendirmeyi satıcı mı yaptı? O zaman bizi niye yanlış bilgilendiriyorlar ?? Sitelerinde de http://www.apachi.com.tr/TR/products/motosiklet-modelleri/xz250rm-cross-onroad 27 hp yazıyor....:silent: Size kim söyledi merak etttim

Yine "katalitiği sökünce aynı güç oluyor abi" muhabbetleri olacak sanırım. Ben orjinalinin de 27 hp olmasından şüpheliyim zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst