- Katılım
- 5 Eyl 2009
- Mesajlar
- 546
Benim motora o konuda çook müteşekkürüm, ziyadesiyle yer var efendim![]()
Asyayı baya inceledim fuarda kurcaladım yok şimdi çok güzel duruyo ama 3-5 ay sonra her yeri dağılacak gibi geldi. Motoru bilmem ama dış malzemeyi hiç beğenmedim. Mondialin tipini sevmiyodum malzemesi iyiydi. Onuda getirmeyi durdurdular zaten. yani anlayacağın motorsuz kaldım crf alsam 2000liraya supermoto yapsam oda bütçeyi zorluyo..vs galiba daelim falan alıcam bu gidişle memlekette adam gibi bir tane sm yok arkadaş.


