Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Aldım ama henüz plakası olmadığı için bekleme de. sadece eve getirmek için 17 km kullandım ama ilk motosikletim olduğu için bi karşılaştırma yapamıyorum :) benim çok fazla tatmin etti

boynu bükük öyle bana bakıyor :D

hayırlı olsun resmleri düzelttim

kzqhz.jpg


hondacrf250l.jpg
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Cumartesi sipariş ettiğim motor bu gün gelmiş ancak perşembe alacağım; ilk arabam gibi motoruda başkası getirecek; otomobil kullanmayı da kendi aracımda öğrenmiştim motor kullanmayı da kendi aracımda öğreneceğim
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
hayırlı olsun kazasız sürüşler.[/QUOTE]
teşekkürler üç beş düşüp kalkacağız galiba
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu motorun yedek parçaları ve fiyatları hakkında hiçbiyerde bir bilgiye rastlayamadım :silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu motorun yedek parçaları ve fiyatları hakkında hiçbiyerde bir bilgiye rastlayamadım :silent:
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Bu gün ben de motorumu aldım Isparta'dan Eğirdire bir arkadaşım getirdi sağolsun. Arabayla arkasından bakarken içim cız etti. Ancak yapacak bir şey yoktu ve ilk motorumu ne yazık ki başkası çıkardı dükkandan. Neyse 3-4 km dur kalk ve 8 çizme çalıştıktan sonra 15 km yolda kullandım. Gölden esen akşam yeline çiçek açan ağaçların kokusu karışmış, ince bir egzos sesi hayat bu.....
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Hocam aldıkta elimize geçmedi haala, plaka ve ruhsat işleri var. Bakalım belki yarın belki yarından da yakın

Hayrlı olsun güle güle kullanın :)
Ben de dün motosikletimi teslim aldım, 20 kmlik kısa sürüşte gerçekten çok keyif aldım. Mesai çıkışına denk gelmeme rağmen çok dengeli ve kullanıcı dostu geldi, ilk kez kullanmama rağmen çok fazla zorluk çekmedim.
Ama plakasız olduğu için çok fazla dolaşıp, tadını çıkartamadım tadı damağımda kaldı :D

Şimdi sabırsızlıkla plakanın çıkacağı günü bekliyorum :D

Hayırlı olsun kazasız belasız bol bol tadını çıkartırsınız inşallah :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

Bu gün ben de motorumu aldım Isparta'dan Eğirdire bir arkadaşım getirdi sağolsun. Arabayla arkasından bakarken içim cız etti. Ancak yapacak bir şey yoktu ve ilk motorumu ne yazık ki başkası çıkardı dükkandan. Neyse 3-4 km dur kalk ve 8 çizme çalıştıktan sonra 15 km yolda kullandım. Gölden esen akşam yeline çiçek açan ağaçların kokusu karışmış, ince bir egzos sesi hayat bu.....

Hayırlı olsun kazasız belasız nice kullanımlar olsun inşallah :)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Sivriye selam söyle kardeşim, özledim kendisini :D . motosikletin de hayırlı olsun. ;)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
hayirlisi bakalim, cok istedik festivale gelmeyi bu yil ama olmadi. ozledim oralari, yuruyerek, tirmanarak gectigim heryeri motosikletle de gezmek isterdim. Zindan Magarasi, Kovada Golu, Davraz...
neyse konuyu dagitmayalim. :) ozlemisiz belli :) 4ayimizi gecirdik dolu dolu olsun o kadar :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Forumdan paylaşılan "HAMOK Aladağlar Kış Kampı" gezisinde, CRF 250 sahibi bir arkadaşımızda var. Epey uzun ve zorlu yol yapılmış CRF' nin hakkı verilmiş gibi görünüyor. Burada da paylaşmak istedim abimizin affına sığınarak :)

Gezinin Linki : http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/113563-2-aladaglar-kis-kampi-2013-a.html



















 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşımız gezinin devamında CRF' ye özel kareleri de eklemiş. Başlığında olmazsa olmaz kareler var çok beğendim :cherry:

Motorumu geceden hazırlayıp fabrikaya gidip vardiyadan çıkan Yücel Abi'ye hemen çıksak mı diyorum, ayıp olmasa çıkacaktık :)



Sabah yola çıkmaya hazırız, CRF daha 100 km'de bile değil :)



ilk geceyi mecburen otelde geçirip sabahtan düştük yollara, yüksekliği (bazı haritalarda 2450 mt gösteriyor)

tenCere ve CüRuF geriden ama emin adımlarla ilerliyor :)



ve meşhur kar duvarı :)



Ke Te Me' de neymiş Ce Re Fe'de aynı yerlere gidiyor :)



Canavarlarımız :)



CRF 3027 mt'de :alkis:



yolun sonunu gördükten sonra ekip aşağı inişe geçti, baktık ki 1 yol daha var yukarılara çıkan, madenci emmiler yol kapalı çıkamazsınız dedi, bizim gibi delilere söylenir mi hiç :)

Yücel&Berk Abi önden ben arkadan tırmanmaya başladık, zemin bir önceki tırmanıştan daha kötü , biraz tırmandıktan sonra toprak zannettiğim kahverengi buzda CüRuF'umla ilk düşüşümü yapmış oldum :)


(Aynı yerde Yücel&Berk de düşmüş :) )

telefon etmem gerekli diye sürüden ayrıldım ve aşağılara indim, yolda gördüğüm madenci emmiler şu patikadan devam et çeker dediler, epey bir tırmandım, devam ettim ama koca yarığı nasıl geçeyim...



Farklı bir yoldan yarığı aştım bu sefer de şöyle bir köprüden geçmek zorunda kaldım, çürük tahtaların korkusu mu dersin, yarığın derünliği mi yoksa, köprünün bitiminde buza tırmanmak mı, epey bi yusufladım anlayacağınız :)



Kıskandım Sıtkı ve Yücel Abi'yi mis gibi havada, kükreme sesleri olmadan uyuyup, böyle bir gün doğumuna uyandılar...



Günaydın CüRuF'um, daha 3 günlük ama ne halde :)



Daha önce CBR'ı son anda alıp ertesi gün Gürcistan'a yola çıkmıştım :)
CRF'i aldım yola çıkmaya 1 gün vardı ve işlerim çok yoğundu, sağolsun arkadaşımız Ahmet çantalar için şöyle bir parça yapıverdi... :)



Donarak saplanmış :)





Son kare de manzarasına doyamadığımız güzelim virajlı yollardan...



Katılan arkadaşlarıma ve güzel yorumlarınız için kalanlara teşekkür ederim :)
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
güzel fotoğraflar ve güzel bir gezi olmuş. CRF çok çekmiş bu gezide. aparat gercekten guzelmıs boy bı motosıklette tam aranan şey bu bence. artcıyla yol tecrubesı olan bır arkadas var mı?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
6
herkese slm mersinden ben soner bu haftasounu almaya niyetim var crf kullanan arkadaşlardan ricam memmunlar mı acaba birde fiyat olarak kaça aldınız tşk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst