Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
295570_10151510141334090_30099297_n_zpsf820fcc3.jpg


Arkadaşım almış bugün, şurdaki ağacın oradan döndüm geldim. Cross tan pek anlamam o yüzden profosyonel bir yorum yapamam ancak motor çok hoşuma gitti.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Polattan önce buradaydım ben!

Gerçekten güzel ve piyasanın ihtiyaç duyduğu bir makine. Power Commander ve egzoz ile 6 beygir daha alabiliyormuş. Ki tadından yenmez olur.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Polattan önce buradaydım ben!

Gerçekten güzel ve piyasanın ihtiyaç duyduğu bir makine. Power Commander ve egzoz ile 6 beygir daha alabiliyormuş. Ki tadından yenmez olur.

Hani bilmem kaç sayfa yazılmıştı :silent:

Bu da benden sana hediye :wiinkk:

http://www.rickramsey.net/CRF250Lbigbore.htm
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ula motor ne ara çıktı da hemen ellemişler bloğu?? :silent:
demek ki yazılmamış :mrgreen: Yakında canlanır (diye umuyorum) buralar.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Heyecan, adrenalin, bol fotolu, videolu... gezilerle dolu bi başlığın temelleri atılmış, hayırlı olsun :cherry:

Şu başlığa yazacak sorun bulamamanız, keyfin dibine dibine vurmanız dileğiyle CRF sahibi arkadalar :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
66
Hocam aldıkta elimize geçmedi haala, plaka ve ruhsat işleri var. Bakalım belki yarın belki yarından da yakın
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
hadi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
müsadenle darısı bana diyeyim :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
vallaha ben kullandım, klx çiler kızacak ama crf nin gaza verdiği tepki daha iyi sanki.
motorumu satsamda biranönce bende alsam
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
vallaha ben kullandım, klx çiler kızacak ama crf nin gaza verdiği tepki daha iyi sanki.
motorumu satsamda biranönce bende alsam

Bişey sorasım geldi emre :) ; önce STR vardı, genel olarak gücünden ötürü satıp KLR650 aldın sanırım. Şimdi de CRF-L alayım diyorsun. Sebep_?

Sormamdaki amaç şu ki, dün de bir abiyle konuştum, XT600'ü var. XL200 vardı bende, sattığım için çok pişmanım felan diye anlattı. Uzun yola daha rahat gideyim diye aldım ama hiç gidemedim, XL diğer tüm konularda daha iyiydi felan dedi.

O açıdan sordum, sen bir ufak hacim bir de büyük hacim kullandım, ne diyorsun genel olarak??

iyi güzelde seninkininde fiyatı yüksek gibi hocam :)

CRF ile KLX'i kıyaslamış sayın hocam. Ve CRF döğer demiş... ve CRF daha ucuz değil mi ?? Aydınlat bizi hocam!
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
ozman motorculuk hikayeme taaa en baştan başlayayım syanur :) korkmayın özet olarak tabiki.
2005 senesinde MCT250 ile 2tekerli hayatım başladı. dag bayır gezme, temiz hava, manzara, huzur... vs. olayı daha ağır bastığından 2008de skygo aldım, 2011de de STR. maddi imkansızlıklardan dolayı bukadar sene 200ve250cc Çin motorları kullandım(allah çinlilerden rası olsun :) ). nihayet 2012mayıs ayı ortasında klr650 alabildim. asfaltaki ve arazideki gücü ve konforu bana göre mükemmel (tabi konfor kişiden kişiye göre değişir. kimisi için konfor, kocaman tur camının arkasında rüzgar yemeden seyahat etmektir.) tabi bu yetmedi, insan arada hoplayıp zıplamak, dur bakayım şu rampaya çıkabilecekmiyim deyip rampaya vurup düşmek istiyor :) bunun iiçin KLR nin yanına 200cc lik çinli kardeş aldım. ben neredeyse her gün motor üzerinde olan birisiym, sağanak yağmurlar hariç. KLR ile mayıstan buyana 12000küsür km yapmışım ve son bir kaç aydır pioner200 olmasına rağmen. uzun yola gitsemde hızım maksimum 110-120, ara ara sollarken filan 140-150 görmek rahatça sollamak keyifli ve daha güvenli birşey. ama şehir içi+arazi+uzunyol beni üzen tek şey benzin. KLR, 650lik karbüratörlü sınıfında en az yakanlardan biri olmasına ramen aynı benzin parası ile CRF ile 2katı gezebilecek olma fikri bana cok daha cazip geliyor. ve bence 250cc motorlar(WR, KLX, CRF) hem arazi, hem uzunyol, hemde şehir içi için gayet yeterli. tabi maddi imkanım olsa, kapıda bir 650lik birde 250lik motorumun olmasını isterim.
ayrıca KLX çileri daha da kızdırıp üstüme salma :) ne o CRF döver filan?? ben öyle bişey söylemedim. gaz kolunu çevirdiğinde verdiği tepki KLX e göre sanki daha hızlı dedim.
Gaccal, fiyat yüksek derken benim KLR nin ilandaki fiyatınımı kastettin? bence motorun hakkının altında bu fiyat. yurt dışında gerekli hakkı görüyor ama burada malesef. aslında gerçekten ömürlük bir makina. ne övdüm beeeee :) ama gerçekten bilen bilir.
ayrıca pazrlık payı var ve alıcı olan ile motor başında gene ufak bir pazarlık yaparım. taktir almayı düşünenin artık.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
yokmu siteden alan yaw. trafikte hep denk geliyor şimdiden birsürü kullanıcısı var. akşam gördüğüm akrapowic eksoz takmıstı.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
24
Ben de dün motosikletimi teslim aldım, 20 kmlik kısa sürüşte gerçekten çok keyif aldım. Mesai çıkışına denk gelmeme rağmen çok dengeli ve kullanıcı dostu geldi, ilk kez kullanmama rağmen çok fazla zorluk çekmedim.
Ama plakasız olduğu için çok fazla dolaşıp, tadını çıkartamadım tadı damağımda kaldı :D

Şimdi sabırsızlıkla plakanın çıkacağı günü bekliyorum :D
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Ben de dün motosikletimi teslim aldım, 20 kmlik kısa sürüşte gerçekten çok keyif aldım. Mesai çıkışına denk gelmeme rağmen çok dengeli ve kullanıcı dostu geldi, ilk kez kullanmama rağmen çok fazla zorluk çekmedim.
Ama plakasız olduğu için çok fazla dolaşıp, tadını çıkartamadım tadı damağımda kaldı :D

Şimdi sabırsızlıkla plakanın çıkacağı günü bekliyorum :D
hayırlı olsun, ilk motorun olarak wr125x almamana sevindim :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
24
Aldım ama henüz plakası olmadığı için beklemede. sadece eve getirmek için 17 km kullandım ama ilk motosikletim olduğu için bi karşılaştırma yapamıyorum :) benim çok fazla tatmin etti

boynu bükük öyle bana bakıyor :D

kzqhz.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst