ozman motorculuk hikayeme taaa en baştan başlayayım syanur

korkmayın özet olarak tabiki.
2005 senesinde MCT250 ile 2tekerli hayatım başladı. dag bayır gezme, temiz hava, manzara, huzur... vs. olayı daha ağır bastığından 2008de skygo aldım, 2011de de STR. maddi imkansızlıklardan dolayı bukadar sene 200ve250cc Çin motorları kullandım(allah çinlilerden rası olsun

). nihayet 2012mayıs ayı ortasında klr650 alabildim. asfaltaki ve arazideki gücü ve konforu bana göre mükemmel (tabi konfor kişiden kişiye göre değişir. kimisi için konfor, kocaman tur camının arkasında rüzgar yemeden seyahat etmektir.) tabi bu yetmedi, insan arada hoplayıp zıplamak, dur bakayım şu rampaya çıkabilecekmiyim deyip rampaya vurup düşmek istiyor

bunun iiçin KLR nin yanına 200cc lik çinli kardeş aldım. ben neredeyse her gün motor üzerinde olan birisiym, sağanak yağmurlar hariç. KLR ile mayıstan buyana 12000küsür km yapmışım ve son bir kaç aydır pioner200 olmasına rağmen. uzun yola gitsemde hızım maksimum 110-120, ara ara sollarken filan 140-150 görmek rahatça sollamak keyifli ve daha güvenli birşey. ama şehir içi+arazi+uzunyol beni üzen tek şey benzin. KLR, 650lik karbüratörlü sınıfında en az yakanlardan biri olmasına ramen aynı benzin parası ile CRF ile 2katı gezebilecek olma fikri bana cok daha cazip geliyor. ve bence 250cc motorlar(WR, KLX, CRF) hem arazi, hem uzunyol, hemde şehir içi için gayet yeterli. tabi maddi imkanım olsa, kapıda bir 650lik birde 250lik motorumun olmasını isterim.
ayrıca KLX çileri daha da kızdırıp üstüme salma

ne o CRF döver filan?? ben öyle bişey söylemedim. gaz kolunu çevirdiğinde verdiği tepki KLX e göre sanki daha hızlı dedim.
Gaccal, fiyat yüksek derken benim KLR nin ilandaki fiyatınımı kastettin? bence motorun hakkının altında bu fiyat. yurt dışında gerekli hakkı görüyor ama burada malesef. aslında gerçekten ömürlük bir makina. ne övdüm beeeee

ama gerçekten bilen bilir.
ayrıca pazrlık payı var ve alıcı olan ile motor başında gene ufak bir pazarlık yaparım. taktir almayı düşünenin artık.