- Katılım
- 16 Eyl 2011
- Mesajlar
- 992
katılıyorum sanaBuna aynı tipteki bridgeston lastik de taksan asfaltta en kötü asfalt lastiğinden daha kötü performans alman yüksek ihtimaldir. Belki enduro diye geçen %50 asfalt tipi lastik takılırsa işler değişir ama onun da 21" olanının(ön teker için) düzgün yol tutanını bulmak zor. Her halükarda dikkatli olunması gerek bu lastikler ile. Toprağa çıkıyorsan IRC fazlasıyla işini görür sanırım.
2007'den beri dişli lastik üzerindeyim, duro, swallaow vs. gibi markalar kullandım hep kaldıki ırc bunların yanında mükemmel bana göre. limitlerini bilirsen dişli lastikle asfalttada gidersin arazidede gidersin.