honda nın yeni commuter bombası

Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@Mengu16: Kardeş, o bu değilde şu yazın beni anlatmış; ''Alırsan Honda pantolonda gider Donda :p'' ::dalga::::dalga::::dalga::
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
geri dönüş?
cok güldüm ya :D:D:D:D:D
honda nın her cıkanını alınca böyle oluyor işte
adam sana iskeletin üstüne bir motor baglıyor satıyor sana 600 dolara sattıgı motoru burada 4 e
napcakmışız ?
her geleni honda diye almayacakmışız..
hondanın gelmeyen ne modelleri var..
tanıştırayım kendisini 125cc varadero
http://www.honda.co.uk/motorcycles/125cc/#!/xl125v/gallery/
ingilize bak nasıl motosiklet satıyor adam parasıda iyi ..
ama bizim gibi millete bu motora binmek süperlüks (zihniyet olarak)

Abi söz versene Honda bu motoru getirdiğinde 12.000TL (onikibin) verip alacağına?
Gerçekçi olalım arkadaşlar.
Bizler bu modelleri hakediyoruz, adamlar da bu modelleri getiriyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Marş butonu olmayan motora 2.500 tl az mı çok mu Mengü sen söyle :mrgreen:
Onları geçtim artık ona bakarsan far anahtarı yine yok kontağı açıcaz farlar yanacak aküsü varsa tabi. Sonra ayaktan marşı tepikleyecez çalıştırmak için. Keşke ucuz olsa da vatandaş çinli fiyatına hondaya binse.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Onları geçtim artık ona bakarsan far anahtarı yine yok kontağı açıcaz farlar yanacak aküsü varsa tabi. Sonra ayaktan marşı tepikleyecez çalıştırmak için. Keşke ucuz olsa da vatandaş çinli fiyatına hondaya binse.
O ayrı mesele zaten amaçlarını çözebilmiş değilim. Sonra honda sorunsuz. E sorun vercek malzeme yok motorda.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
http://www.hondaitalia.com/moto/modello/cb500fd/ ben bunu istiyom 5500 euro italyada bu fiyattan getirsinler kapış kapış gider
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Onları geçtim far anahtarı yok, kontağı açıcaz farlar yanacak, aküsü varsa tabi.

CB 125E başlığında bi espiri yapılmış aylar önce, aklıma geldikçe gülüyorum :

" Titreşim yok, ucuza gelsin diye koymamışlar " :queen: Boşver abi artık hepsinde kontakla açılıyor far :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Abi söz versene Honda bu motoru getirdiğinde 12.000TL (onikibin) verip alacağına?
Gerçekçi olalım arkadaşlar.
Bizler bu modelleri hakediyoruz, adamlar da bu modelleri getiriyor.

alırım , hemde o fiyat 12 bin olmaz.. ingilizler için kar marjı daha da yüksektir hondanın
125cc de şu motor cok iyi diyecegin hiç bir motosiklet yok..
çünkü 125cc için deniyor ki insanı sıkar bir süre sonra..
londra da yaşayan bir insan için şu motoru aldıktan sonra farketmez cünkü motosiklette yok yok..
ben 125 cc 150 cc de güzel bir motosiklet bulamadım. ve yok zaten..
bu motosikleti alsan, az yaksa sorun cıkarmasa.
daha ne isterim ki?
büyük makina alalım bizimki dandik sorun cıkartıyor dediğimizde..
büyük makinanın masrafı da büyük oluyor..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Sene 2013 arkadaş... Millet Mars'a insan gönderiyor; Honda bize bu motoru gönderiyor!!

Tambur fren ne lan?.. 2 zamanlı mı acaba?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
100 km de 2.8-2.9 litre koymaya başladı. Bu 1.7 litre yakıyomuş. Titreşim yoksa oraya buraya ekonomik gitmek için alınır.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776

Keşke bu motorun (?) yerine honda cg 125 geleymiş,sağlamlığı yeterdi,hiç olmazsa bir tarzı var.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
bu motoru kim alır?
-yav benim motor çok yakıyo şehir içinde.
-büyük motorla olmuyo zevkine bi tane ufak alayım ama marka olsun, cok da modern olmasın.
-küçük bi motosiklet alayım bakarsın orasıyla burasıyla oynar modifiye ederim.
-abi çok az yakıyomuş benım için en onemlisi bu
-emekli oldum çarşıya pazara giderken ayağımı yerden kessin(bunlar genelde 50+ amcalar oluyo.arabasını otoparka parkedıp yuzlerce metre yurumek onlara cazıp gelmıyor pek tabii.)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yavv arkadaş bu karalama kampanyası nedir böyle ya..
adam yapmış bu motoru.. ne için yapmış peki? 5-10 km uzaktaki çarşıya git.. ptt ye git mektup yolla, hemen oradan 500 m ilerde
bankada borçlarını öde, eve dönerlen marketten ekmek domates şeker al diye yapmış.. şimdi banlanmamak için yazmıyorum o 3 harfli
gazetenin adını da , 3,000 lira verip dünya turu yapmayı mı bekliyon teneke... git varadero al... noldu yemedi mi :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yavv arkadaş bu karalama kampanyası nedir böyle ya..
adam yapmış bu motoru.. ne için yapmış peki? 5-10 km uzaktaki çarşıya git.. ptt ye git mektup yolla, hemen oradan 500 m ilerde
bankada borçlarını öde, eve dönerlen marketten ekmek domates şeker al diye yapmış.. şimdi banlanmamak için yazmıyorum o 3 harfli
gazetenin adını da , 3,000 lira verip dünya turu yapmayı mı bekliyon teneke... git varadero al... noldu yemedi mi :queen:
2 liraya satacaksa eyvallah derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst