honda nın yeni commuter bombası

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Yok zaten mondial klasik motoru Nazilli'de üretilip dünya kadar satılıyor.Bugün bir mondial sitesini düşünün ne kadar çeşit var.Kendi fiyat aralığında fink atıyorlar.Bence Honda bunları bitirip tekrar fiyatları yükseltme derdinde.Türkiye pazarında çinlilerin yeri görmezden gelinemez.Heleki benzin bu kadar pahalı olunca insanlar işini görebilecekleri motorlara yöneliyorlar.Bende bunlardan biriyim.Adamlar Türkiyeye süper özellikli motor getirse ne satacak ki?Pcx ne güzel motor, ne kadar sattı?''Az daha koy 2. el xmax al'' muhabbeti oluyor hemen.Bize Africa muamelesi tabiki yaparlar.Dünyanın en pahalı benzini ile milli gelir kıyaslaması yap anlarsın.

Birde böyle bir motor ucuz çıkarsa umarım şuan en alt model olan Cb nin değeri artar.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Gelecek olan fiyat önemli çinli ne olduğu belli olmayan motor yerine gider alırsın parana göre mal var hondada ister bunu al ister cb al ister cbf al... sonunda küçük üreticiyide bitirecek honda bakalım ozaman ne olcak. CB 125 geldiğinde honda cbf150yi satamaz dendi:) adam onun üzerine bir de zam yaptı ne oldu gene satılıyor gene satılıyor binler kuryenin kullanıcının altında mevcut, ybr tvs ile malum polemikler var yamaha bile indirime gitti ama honda gene aynı fiyattan satmaya devam. Bu ülkede 100cup yap üzerine honda yaz gene satar. Motora gelmeden mok atamaylım önce fiyatını görelim 2000 liraya gelirse cbr1000rr ve cbr250r a kardeş gelir garaja koyarım:)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Yıl olmuş 2013 honda nın yaptığı motora bak. Rezillik.

Drift 10 basar bu motora. Honda çok bozdu.

Sadece kick starter var dedi adam eyvah eyvah :queen:

Böyle rezil motor görmedim :mrgreen: devir saatini geçtim benzin göstergesi bile yok :mrgreen: Akü var mı akü :mrgreen:

NE BOMBA ama pimini çeksen yinede patlamaz

+1 :mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
honda yazsın gerisi önemli değil. merkep olsa binilir.
hem neden kırsal kesim binsin ki her eve lazım bundan.


Bölgeden bölgeye genel olarak motosiklet kullanımı değişmektedir. Şimdi denize kıyısı olan bölgeler de genelde spor tarzı motosikletler revaşta, gel sen croos motosikletlerinin genel olarak çok kullanıldığı dağlık bölgelerde cbr 125 kullanmaya kalksan bir gün graj kırıldı, bir gün patinaja düştü yok diski çamur oldu ses geliyo, rezillik üstüne rezillik.
Ne croos ne nede sport; bu modeller kırsal kesimde çok tutuluyo, hafta sonu gezileri ve diğer normal sürüşler için iyi olacağı kanaatindeyim. Ama bi kurye önce den titan dı şimdi cbf genel olarak kullanılıyo. Her ihtiyaca ayrı motosiklet tarzları mevcut. Şimdi motosiklet alacak kişinin böyle bir modele ihtiyacı yoksa 'Ama her eve lazımmış, bir tane de evladiyelik olsun' diye bir tane de honda 125 Ace mi alması lazım ? :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: :thumleft:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Çinlilere karşı harekata kalkışmış gibi honda bu motorla ama bekleyip görücez :cherry:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
üzerine bir kanat amblem koyarız..
sallarız türkiyeye 90 model cg yi satarız..
motoru da kendimiz yapmayız buluruz bir çinden sundiro firması yaptırırz..
sonra geliriz üstüne yazarız 3800
kapış kapış gider..
ne de olsa sazan.avi =)
sonra foruma geliriz, zangır zangır titrer motor, yanından 100 lük cup motosiklet işaret cekerek sollar=)
1,9 - 2 litre yakıyor cok ekonomik deriz..
kısacası:
bizim memlekette honda tutmuş gidiyor , ne yapsa satar. nasıl olsa anlayan yok ya..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu modelin çıkması iyi olmuş.Mt'ye yeni polemik konusu çıktı,cb 125 e 'den sıkılmıştık.Hondalistler ve honda düşmanlarının yeni adresi burası olur.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
üzerine bir kanat amblem koyarız..
sallarız türkiyeye 90 model cg yi satarız..
motoru da kendimiz yapmayız buluruz bir çinden sundiro firması yaptırırz..
sonra geliriz üstüne yazarız 3800
kapış kapış gider..
ne de olsa sazan.avi =)
sonra foruma geliriz, zangır zangır titrer motor, yanından 100 lük cup motosiklet işaret cekerek sollar=)
1,9 - 2 litre yakıyor cok ekonomik deriz..
kısacası:
bizim memlekette honda tutmuş gidiyor , ne yapsa satar. nasıl olsa anlayan yok ya..

Aklıma Japon'ların ''bereket'' festivali geldi! Allah'tan o'nun üzerine ''Honda'' amblemi yapıştırmamışlar, yoksa ortalıkta ::koop:: tövbe tövbe :mrgreen:


http://www.youtube.com/watch?v=Ko7nYuD1L64
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
üzerine bir kanat amblem koyarız..
sallarız türkiyeye 90 model cg yi satarız..
motoru da kendimiz yapmayız buluruz bir çinden sundiro firması yaptırırz..
sonra geliriz üstüne yazarız 3800
kapış kapış gider..
ne de olsa sazan.avi =)
sonra foruma geliriz, zangır zangır titrer motor, yanından 100 lük cup motosiklet işaret cekerek sollar=)
1,9 - 2 litre yakıyor cok ekonomik deriz..
kısacası:
bizim memlekette honda tutmuş gidiyor , ne yapsa satar. nasıl olsa anlayan yok ya..

Yorumun media içerik içeren kısmı çok çirkin.O motorun titremesindeki en önemli unsurlardan biri hem Honda'nın ilk 200 ml fazla yağ koyması, hemde 20-50 sanayi tipi koyması.Ben koydum 10-40 800 ml iphone canavar kesildi mübarek.Sahip olmadığınız motorlar hakkında hele kullanıcıları hakkında ne kadar yanlış kelimeler.O kanat çok şeyi ifade ediyor, okumanızı tavsiye ederim http://tr.wikipedia.org/wiki/Honda
Bugün Goldwing yapacak teknolojisi olan bir firma elbet daha iyisinide yapar ama o paraya kim alır.Hiç cevap vermiyordum bu yorumlara ama sazan denildimi ayrı bir kızıyor insan.Siz kaç km yaptınız bu motorla?1000 km sürüp satan kişilerin fikirlerini ben geçerli saymam şahsen.

Hondaya bu çeşitlilik çok yakışıyor umarım fiyatları kırarlar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
honda olsun, çamurdan olsun, yağ yaksın, titresin, yolda gitmesin zart zurt hiç önemli değil, yeterki HONDA olsun :sunny:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Yorumun media içerik içeren kısmı çok çirkin.O motorun titremesindeki en önemli unsurlardan biri hem Honda'nın ilk 200 ml fazla yağ koyması, hemde 20-50 sanayi tipi koyması.Ben koydum 10-40 800 ml iphone canavar kesildi mübarek.Sahip olmadığınız motorlar hakkında hele kullanıcıları hakkında ne kadar yanlış kelimeler.O kanat çok şeyi ifade ediyor, okumanızı tavsiye ederim http://tr.wikipedia.org/wiki/Honda
Bugün Goldwing yapacak teknolojisi olan bir firma elbet daha iyisinide yapar ama o paraya kim alır.Hiç cevap vermiyordum bu yorumlara ama sazan denildimi ayrı bir kızıyor insan.Siz kaç km yaptınız bu motorla?1000 km sürüp satan kişilerin fikirlerini ben geçerli saymam şahsen.

Hondaya bu çeşitlilik çok yakışıyor umarım fiyatları kırarlar.
istanbulda kuryeyim. cb yi 150 km kadar kullandım.
motor 4000 km idi. bir arkadaşındı. sonra alan arkadaş sattı,
sadece dediklerime dikkat et, ne demeye calıştıgımı anlıyorsun. başka tarafa cekiyorsun.
küçük cc deki cogu motora bindim.. genelde honda cbf150 kullanıyoruz..
ama iki motor arasında daglar kadar fark var,
ikiside honda sonucta değil mi?
ben cb yi bu forumda ilk eleştiren benimdir kullandıktan sonra
daha sonra cbciler beni vatan haini ilan ettiler.. boş konuşuyora geldi olay..
sonra cogu kullanıcı bu benim söylediklerime boş değilmiş haklıymış dediler..
yukarıdaki beterböcek kullanıcısı gibi cevremdekilerin yarısı sattılar..
geri kalan yarısı da biniyor..
özet geçeyim.
cb çinlilerden farklı mı farksız mı tartışılır
egrisi dogrusu gene tartışılır..
olay para mevzusu, o parayı haketmez derim ben..
honda olsun camurdan olsun =) gidip alınır yani değil mi?
biz öyle bir miletiz ki peynir tenekesinden motosiklet üretiyorlar
adını bile calıyorlar orjinalinden gidip satın alabiliyoruz..
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Tr ye.. öteki cb gibi.. devir saatsiz fakat. diskli gelirse alınır.. arabamdada devir saati yok.. fakat sorun yok motorda büyütcek bişi bulamadım ben.. eger gelirse fiyatı.. 2500-2750 arası olursa arabamın yanına koymayı düşünürüm.Hiç yoktan iyidir ve hondadır.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
bence hondayı mail yağmuruna tutup Turkiyeye yapılan bu 10. sınıf ulke muamelesini protesto etmeliyiz toplu hareket edip satın almamalıyız 250 cc altındaki hondaları.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yok zaten mondial klasik motoru Nazilli'de üretilip dünya kadar satılıyor.Bugün bir mondial sitesini düşünün ne kadar çeşit var.Kendi fiyat aralığında fink atıyorlar.Bence Honda bunları bitirip tekrar fiyatları yükseltme derdinde.Türkiye pazarında çinlilerin yeri görmezden gelinemez.Heleki benzin bu kadar pahalı olunca insanlar işini görebilecekleri motorlara yöneliyorlar.Bende bunlardan biriyim.Adamlar Türkiyeye süper özellikli motor getirse ne satacak ki?Pcx ne güzel motor, ne kadar sattı?''Az daha koy 2. el xmax al'' muhabbeti oluyor hemen.Bize Africa muamelesi tabiki yaparlar.Dünyanın en pahalı benzini ile milli gelir kıyaslaması yap anlarsın.

Birde böyle bir motor ucuz çıkarsa umarım şuan en alt model olan Cb nin değeri artar.

Gelecek olan fiyat önemli çinli ne olduğu belli olmayan motor yerine gider alırsın parana göre mal var hondada ister bunu al ister cb al ister cbf al... sonunda küçük üreticiyide bitirecek honda bakalım ozaman ne olcak. CB 125 geldiğinde honda cbf150yi satamaz dendi:) adam onun üzerine bir de zam yaptı ne oldu gene satılıyor gene satılıyor binler kuryenin kullanıcının altında mevcut, ybr tvs ile malum polemikler var yamaha bile indirime gitti ama honda gene aynı fiyattan satmaya devam. Bu ülkede 100cup yap üzerine honda yaz gene satar. Motora gelmeden mok atamaylım önce fiyatını görelim 2000 liraya gelirse cbr1000rr ve cbr250r a kardeş gelir garaja koyarım:)

Çinlilere karşı harekata kalkışmış gibi honda bu motorla ama bekleyip görücez :cherry:
Beyler honda çinlileri bitirme peşinde diyorsunuz da sadece şunu söyleyecem avucunu yalar honda :p bence zaten öyle bişey de düşünmüyolardır çünkü mümkün değil.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bence hondayı mail yağmuruna tutup Turkiyeye yapılan bu 10. sınıf ulke muamelesini protesto etmeliyiz toplu hareket edip satın almamalıyız 250 cc altındaki hondaları.

hele şükür bi insan cıktı benim gibi düşünen..
cbf 150 neyi değişti yıllardır?
dazzler diye adamlar motosiklet yaptılar avrupaya sattılar, bize ellerinde kalan cbfleri kakalıyorlar..
birde zam yapıyorlar
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
hondanın türkiyeye yaptıgı en buyuk kazık activa beat serisi bence 10 yıl boyunca satıldı bu motorlar turkiyede sadece uzerindeki stikerları degistirip sattılar en son 2010 satıldıgında 4200 kusura satıyolardı daha durun bakalım bu cbf 150 cb125 bu yeni cıkan ace falan uzerindeki stikerlar degistirilip 10 yıl kakalancak bize bizde alcaz koyun gibi..
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hakkaten bomba gibiymiş....
90-100 km hızda giderken ani fren anında duramayıp bir yere patlarsın...:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst