- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Yok zaten mondial klasik motoru Nazilli'de üretilip dünya kadar satılıyor.Bugün bir mondial sitesini düşünün ne kadar çeşit var.Kendi fiyat aralığında fink atıyorlar.Bence Honda bunları bitirip tekrar fiyatları yükseltme derdinde.Türkiye pazarında çinlilerin yeri görmezden gelinemez.Heleki benzin bu kadar pahalı olunca insanlar işini görebilecekleri motorlara yöneliyorlar.Bende bunlardan biriyim.Adamlar Türkiyeye süper özellikli motor getirse ne satacak ki?Pcx ne güzel motor, ne kadar sattı?''Az daha koy 2. el xmax al'' muhabbeti oluyor hemen.Bize Africa muamelesi tabiki yaparlar.Dünyanın en pahalı benzini ile milli gelir kıyaslaması yap anlarsın.
Birde böyle bir motor ucuz çıkarsa umarım şuan en alt model olan Cb nin değeri artar.
Birde böyle bir motor ucuz çıkarsa umarım şuan en alt model olan Cb nin değeri artar.