honda nın yeni commuter bombası

Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
80 de patlayalım bişşşey değil yaw....:queen:
sonuçta bir patlama olacak:pl:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Millet devir saatine takmış:pr: motorda marş butonu yok, only kick starter

Stabil 75 falan gider bnce 85 çok buna :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
nijeryada 100.000 Naira yani 600 dolara satılıyormuş
biz böyle hondanın her cıkardıgını sazan gibi alırsak
adam bize 3. dünya ülkesi muhabeti yapar..
böyle gariban tipli 90 model motosikletleri kakalar :D
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
600 dolar nedir ya bildiğin ranza yatak demirinden motor yapıyolar:) bizede ustunde kanat var 3000 lira diyolar bizde kanadı var diye uçucaz diye alıyoz :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yamaha SR 400 - 2013 gibi mi :)

Bi geri dönüş var abi motosiklet dünyasında, bazen bende çözemiyorum. Tasarımlarda esinlenmeye saygım sonsuz ama teknolojiyi silip atmak neden :silent:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Yamaha SR 400 - 2013 gibi mi :)

Bi geri dönüş var abi motosiklet dünyasında, bazen bende çözemiyorum. Tasarımlarda esinlenmeye saygım sonsuz ama teknolojiyi silip atmak neden :silent:

Bir ''Yamaha SR 400''e bak;

2012-Yamaha-SR400_1.jpg


Bir de ''Honda CB 125 Ace''a;

Honda%20CB%20125%20ACE%20%201.jpg


El insaf...
Yamaha SR 400'e can gurban :queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Yamaha SR 400 - 2013 gibi mi :)

Bi geri dönüş var abi motosiklet dünyasında
geri dönüş?
cok güldüm ya :D:D:D:D:D
honda nın her cıkanını alınca böyle oluyor işte
adam sana iskeletin üstüne bir motor baglıyor satıyor sana 600 dolara sattıgı motoru burada 4 e
napcakmışız ?
her geleni honda diye almayacakmışız..
hondanın gelmeyen ne modelleri var..
tanıştırayım kendisini 125cc varadero
http://www.honda.co.uk/motorcycles/125cc/#!/xl125v/gallery/
ingilize bak nasıl motosiklet satıyor adam parasıda iyi ..
ama bizim gibi millete bu motora binmek süperlüks (zihniyet olarak)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bir ''Yamaha SR 400''e bak, bir de ''Honda CB 125 Ace''a. El insaf... Yamaha SR 400'e can gurban :queen:

Herhalde abi bizde hastasıyız ama oda 2-3 lira diil :) Zaten kıyaslamadım, ne motosikletler böyle çalışıyor, 3 kuruşluk Ace de olmadığına hiç şaşırmamak lazım demek istedim :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Açıkçası fena motor değil ama 2500 liradan fazlaya satılamamak kaydıyla, birinci mesajdaki videoda gayet yakın çekim yapılmış bi bakın çinlilerden ne farkı var, eksiği var fazlası yok.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kedi ciger ilişkisine döndü konu

Almayıverin ne olacak

Honda iflasmı etti biz bu motoru almayınca belliki ufaka cc de TR pazarını iplemiyor dünya markasından bahsediyoruz baktın Hondanın bu marka modellerini begenmedin almayıverecen .,
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Herhalde abi bizde hastasıyız ama oda 2-3 lira diil :) Zaten kıyaslamadım, ne motosikletler böyle çalışıyor, 3 kuruşluk Ace de olmadığına hiç şaşırmamak lazım demek istedim :)

Doğrudur. Haklısın. Ama adamlar retro veya geriye dönük birşey yapacağı zaman hakkını veriyor; ''Yamaha SR 400''. Ya ''Honda''...

 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
honda italya : http://www.hondaitalia.com/
honda ispanya : http://www.honda-montesa.es/
honda fransa : http://moto.honda.fr/
honda ingiltere : http://www.honda.co.uk/motorcycles/
honda almanya : http://www.honda.de/motorraeder/index.php
honda isviçre : http://www.hondamoto.ch/moto/de/DE-DE/index.cfm
honda belçika : http://www.fl.honda.be/content/motorfietsen/index.php
honda polonya : http://www.fl.honda.be/content/motorfietsen/index.php
honda danimarka : http://www.honda-mc.dk/
honda norveç : http://www.kellox.no/index.php?id=15333
honda isveç : http://www.hondamc.com/homc/templates/ModelCategoryList____1599.aspx
honda bulgaristan : http://www.honda.bg/%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D 0%B5%D1%82%D0%B8/
honda çek cumhuriyeti : http://moto.honda.cz/
honda hırvatistan : http://www.honda.hr/motocikli/index.asp
honda rusya : http://www.honda.co.ru/motorcycles/
honda litvanya : http://bikes.honda.lv/
honda yunanistan : http://www.honda-motorcycles.gr/
veeee HONDA TÜRKİYE : http://www.honda.com.tr/motosiklet.aspx


diğer ülkelerdeki ve bizdeki satılan modellere bakın. bu tip modelleri satın almamak honda firmasına en güzel cevap olacaktır.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
honda paradan kısmak için yakında isim sitikırına da hnd yazacak...iki harf iki harftir...binlerce satsam milyonlarca harf eder diyebilir :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bizde ki bu marka düşkünlüğü varken şu yollarda gördüğümüz dandik elektrikli bisikletleri honda satsa gider onu alırız şu motor bize gelince acaba üzerine yatarak yarışanlar olacak mı merak ediyorum bu arada konuyu açan ortadan kaybolmuş üyelik eski olmasa beypazarlı mı açtı diyecem:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vallaha cb de bir dünya eksik buluyorum ama ace deki eksikleri yazmaya kalksam klavye bozulur :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Açıkçası fena motor değil ama 2500 liradan fazlaya satılamamak kaydıyla, birinci mesajdaki videoda gayet yakın çekim yapılmış bi bakın çinlilerden ne farkı var, eksiği var fazlası yok.

Hakkaten fotoğraflardan okunuyor bunun detaylarında sıkıntı var Mengu, bahsettiğin ayarda birleşimler, inj.kalıp izleri falan :)

Eksikleride olur kesin, hatta biri devir saati, şimdiden eminim :mrgreen:

Bahsettiğin fiyatlarda olursa:

* "Giderken motor yola düştü" dediğinde, "verin değiştirelim" diyecek bi Honda muattabın (senden ötürü demiycekler :mrgreen: Honda başlıklarında benzeri durumlar okunabilir :) )

* 10yıl, bir telefonla parça tedariği garantisi ... gibi artılarıda var şimdi :) (10yıllık hizmet bedelini motosikletin fiyatına alırken eklemese iyi olurdu da o ayrı mevzu :mrgreen: )

Yani işin özü eksiği var, fazlasıda var :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hakkaten fotoğraflardan okunuyor bunun detaylarında sıkıntı var Mengu, bahsettiğin ayarda birleşimler, inj.kalıp izleri falan :)

Eksikleride olur kesin, hatta biri devir saati, şimdiden eminim :mrgreen:

Bahsettiğin fiyatlarda olursa:

* "Giderken motor yola düştü" dediğinde, "verin değiştirelim" diyecek bi Honda muattabın (senden ötürü demiycekler :mrgreen: Honda başlıklarında benzeri durumlar okunabilir :) )

* 10yıl, bir telefonla parça tedariği garantisi ... gibi artılarıda var şimdi :) (10yıllık hizmet bedelini motosikletin fiyatına alırken eklemese iyi olurdu da o ayrı mevzu :mrgreen: )

Yani işin özü eksiği var, fazlasıda var :mrgreen:
Bu motor nijeryada yapılmışsa toptan fiyatı 400 dolara falan gelir hondaya nakliye hariç. Satış fiyatı 600 dolarmış. Şimdi buna 2500 lira az mı çok mu sen bi düşün :) çinden çıkış fiyatı 350 dolar olan cg125'leri 1800 liradan başlayan fiyatlarla satıyolar.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bu motor nijeryada yapılmışsa toptan fiyatı 400 dolara falan gelir hondaya nakliye hariç. Satış fiyatı 600 dolarmış. Şimdi buna 2500 lira az mı çok mu sen bi düşün :) çinden çıkış fiyatı 350 dolar olan cg125'leri 1800 liradan başlayan fiyatlarla satıyolar.

Marş butonu olmayan motora 2.500 tl az mı çok mu Mengü sen söyle :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst