honda nın yeni commuter bombası

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cb 125 ace tanışmayanlar için.
http://www.youtube.com/watch?v=0uRi0fkwMxI

Honda CB125 ace review
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ön çamurluğu bile mat plastikten yapmışlar ucuz olsun diye :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2012
Mesajlar
97
berbat olmus gercek tambur fırenmı kaldı artık honda cıtayı yukseltecegıne daha asagı cekıyo bu motora 2000 tlden fazla verılmez muadıllerıne gore....
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sundiro firması titreşimsiz cb yapsın alalım
bu arada bu vidyodaki motosikletin adı honda olmasa 1000 tane satmaz
tipe bak , kuba motorlar gibi
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Herhalde Türkiyedeki ekonomik şartlar yüzünden birçok Çin markalarına yönelen müşterileri eski raflarındaki projeleri ile toplamaya çalışıyorlar.Ucuz olduktan sonra alınabilecek birşey olacağına eminim.

2700-3000 Tl ye alınır bence.Ha az daha koy şunu al az daha koy şunu al sissilesi bitmiyor ama diyende bitmiyor.Başlangıç motoru olarak güzel bir şekenek olur.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
şu motosikleti getiremedi bir türlü.. biz hala yılların cbf ine biniyoruz..:cherry:
bize honda 3 sınıf motosikletler kullandırtıyor bu sınıfta..
bu arada bu test yapan adam herhalde hindistanlı olması lazım..
bizim barkın abinin hindistandaki dedesinin ninesinin amcasının büyük torunu =)
bronz elbiseli adam bu da
BEA :pl:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
CB 125 de kalmalıydı. Mavinin dizaynı daha güzel olmuş. Kırmızıyı pek sevmedim. Motoru da git gide küçültüyorlar. Bari aradaki boşluklar o kadar büyük olmasaydı :D

 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
eski titan ruhunu yakalamaya calısmıslar ön disk olursa ve kırmızı gelirse tutulur
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ace ye devir saati ve ön arka disk fren olsa tabi fiatı da makul olacak hiç kimse başka motor almaz
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
CB125E, yeni nesil Mondial ayarındaydı; şimdi bu da Ramzey ayarında birşey olmuş. :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
konuyu acun açınca o 47 konuğun içinde mete hondayisti de vardır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst