honda nın yeni commuter bombası

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Honda da bilirdi ülkeye üretilen bütün motorları sokmasını.
Adamlar "çok satacak ama biz hıyarlığına (burada başka bir kelime olacak) şu modelleri getirmeyelim de sinir olsun herifler" diyor sanki.
Hangi motorun gelip hangi motorun gelmeyeceğine distribütörün 12 yaşındaki oğlu karar vermiyor.
Piyasa araştırması var, fiyat analizi var.

Motor kötü, çinli muadilleri 2.000tl civarında.
Eğer 2500 fiyat etiketiyle piyasaya sürülseydi mantıklı olacaktı.
Ama sürülmemiş, beğenmeyen almasın, zorla satıyorlar sanki.

Umarım daha iyi modelleri de ülkemize sokabilirler, fakat bu konuda en çok çalışan firma da Honda.
En azından Suzuki, Kawa gibi sırf üst seriide motosikletler getirip satılmasını beklemiyor.
Öte yandan bu konuda çok dikkatli olmalı. Vtr250 örneğinde olduğu gibi.
Ülkemizdeki vergi oranları, import masrafları motorların üzerine eklendiğinde satılmaz bir fiyata geliyor.
Desen ki ucuza hindistandan kaliteli motor çekelim. O da olmuyor. Euro3 emisyonlarından geçmiyor.
E ne olacak böyle?

Motorun fiyat/performans oranının çok kötü olduğunda hemfikirim.
Fakat vurun Honda'ya demeden önce biraz düşünmek gerekiyor.
Gönül ister honda 250likleri 400lükleri çeksin ülkeye 7000'e satsın herkes alsın Honda da yüksek satış oranları yakalasın.
Ama öyle bilgisayar başında yazmakla olmuyor işte o işler.

"Piyasa araştırması var. Fiyat analizi var" ifadenize katılmıyorum. Eğer varsabile bence çok başarısız bir araştırma yapmışlar. Kuryeler için düşünülse fiyat-kalite ve işletim giderleri açısından daha iyi alternatifler var. Anadolunun ücra köşeleri hedef olarak alınsa orada fiyat daha öne çıkar.(yine başarısız). Bu modelin her şart ve koşulda daha iyi rakipleri var. Bence Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki markaları arasında Mahmutpaşa stiline en yakın marka Honda'dır. Sonuç olarak HONDA "tüy dikmiş" demek abartı olmaz. Yine de Türkiye pazarı bu modeli kabul eder ve rağbet ederse yanılgımı kabul edip ülkemizin sandığımdan çok daha geride olduğunu düşüneceğim. Bekleyip göreceğiz...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çinliler gibi hor kullanılırsa bu motorun da 6 ayda dökülmesi olasıdır, malum nijeryada 627 dolara satılan motorun fabrika çıkış fiyatı 400 dolar falandır hondaTR bunu 1800 dolara satsa da çinlilerle aynı seviyede üretim maliyeti var dolayısıyla kalite de sıradan çinli motorlarla aynı durumda olacaktır.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
Japonlardaki teknolojiye bakarmısın,motorda çalınacak ne varsa çalmışlar :cherry: utanmasalar honda satıyoz diye gösterge kısmını komple kaldıracaklar :cherry:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
1 iki kişi bu motor alınmaz diye almamak mantıklı deyil bence :) Aradan zaman geçer vs anlaşılır ne olduğu :)

En basitinden örnek şu çok tutulan Mh drift fiyatı 2,818 lira arada fiyat farkı varmı almışken 200 tl daha veririrm Honda alırım diyenler olacak ( yurdum insanı ayağımı yerden kessin yeter diyen kesim ) ama ön fren disk olmalıydı

Şu Dazzleri getirse ne iyi olacak fiyatınıda şöyle 3.999 yaptınmıydı gör bakalım Ybr yi Tvs yi felan :cherry:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
aslında boşuna paralayıp yorum yapıyoruz. cb 125 sayfalarının başlarını okuyun HONDA MÜNKÜNSE MOTOR YAPMASIN diyen yada ne kadar kötü diyen bir sürü forum sakinlerinin yorumlarını okumak mümkün. yada cbf 150 sayfalarının başlarını yada cbr 250 sayfalarının başları da hep böyle polemik doludur.
yakında çıkınca kapış kapış gider siz tatlı canınızı üzmeyin. honda şu son zamanlarda artık ağırlığını koydu. ne getirirsem satarım diyor ve satıyor.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
aslında boşuna paralayıp yorum yapıyoruz. cb 125 sayfalarının başlarını okuyun HONDA MÜNKÜNSE MOTOR YAPMASIN diyen yada ne kadar kötü diyen bir sürü forum sakinlerinin yorumlarını okumak mümkün. yada cbf 150 sayfalarının başlarını yada cbr 250 sayfalarının başları da hep böyle polemik doludur.
yakında çıkınca kapış kapış gider siz tatlı canınızı üzmeyin. honda şu son zamanlarda artık ağırlığını koydu. ne getirirsem satarım diyor ve satıyor.


honda yakında sağlam patlayacak bence . eskiden japon mallarına kimse el sürmezmiş ,şimdiki çin malları gibiymişti ,daha sonra adamlar çalışa çalışa bu hale gelmiş .şimdi ise uğraşa uğraşa içine sı...yolar . honda bence ismine ciddi lekeler sürmeye başladı ve insanların güvenini kaybetmeye .600 rr a bakın en guzel kasası 2006 sonra git gide saçmalamaya başladı özellikle son kasası ucube gibi diğer modellerdede bu aynı
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Satmaması için pek bir sebep yok aslında.
İlk sayfalarda yazılanların pekçoğu asılsız çıkmış gibi görünüyor.
Bana en garip gelen şey elden marş yok, sadece ayak marşı var deniyordu.
Ama görünüyorki gayet var.
Tek problem ön frenin disk olmaması. (ki şimdi baktım, sitede şöyle yazıyor: Çift piston kaliperli 240 mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı) :silent:
Pekalada satar.
Hatta fazlasıyla satar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Satmaması için pek bir sebep yok aslında.
İlk sayfalarda yazılanların pekçoğu asılsız çıkmış gibi görünüyor.
Bana en garip gelen şey elden marş yok, sadece ayak marşı var deniyordu.
Ama görünüyorki gayet var.
Tek problem ön frenin disk olmaması. (ki şimdi baktım, sitede şöyle yazıyor: Çift piston kaliperli 240 mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı) :silent:
Pekalada satar.
Hatta fazlasıyla satar.
Honda raconu kesmiş herkese bu motor layık çok geniş bir kitleye hitap ediyor demiş niye satmasın zaten.

Honda'dan yepyeni bir CUB daha! Karşınızda; 125cc motoruyla, yakıt ekonomisiyle, kullanım kolaylığıyla, yüksek performansı ve dayanıklılığıyla CB 125 ACE!

ACE; retro görünümü, yuvarlak ön farları, geniş uzun ve son derece rahat selesi, hayli dayanıklı ve güvenilir 125cc motoru ve geliştirilmiş yük taşıma kapasitesiyle sizlerle buluşuyor. Çağdaş ve şık tasarımıyla, tarz sahibi bir motosiklet olan ACE, bu özellikleriyle çok geniş bir kitleye hitap edebilmekte.

CB 125 ACE sizi de büyüleyecek!

Çevreci motoru, çağdaş tasarımı, son derece rahat düz selesiyle yeni gözdeniz ACE; gidonla birlikte hareket eden ön far tasarımı, akü bittiğinde pedal marş ile çalıştırılabiliyor olması ile vazgeçilmezleriniz arasına girmeyi başarıyor. CB 125 ACE, hafifliği ve Honda kalitesiyle birlikte gelen dayanıklılığıyla Honda Bayilerinde sizlerle buluşmayı bekliyor.

Performans

8,16 PS motor gücüne sahip olan ACE, 9.8 Nm'lik torkunu 5000 devirde hissettiriyor. Üstün Honda teknolojisinin, ekonomik yakıt tüketimine kaçınılmaz dönüşümünü 113kg'lık ağırlık destekliyor. Bu sayede 10 lt benzin ile uzun yollar aşacak ve yolculuklarınızı keyfe dönüştüreceksiniz.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Honda raconu kesmiş herkese bu motor layık çok geniş bir kitleye hitap ediyor demiş niye satmasın zaten.

Diğerleri daha iyisini aynı fiyata yapsın millet ona da biner! Kimse saf-salak değil.
TVS, Türkiye'de bunu başardı.
Kymco başardı, SYM başardı.
Gün gelir X firmasıda başarır, Y firmasıda başarır.

Marka imajını oturtmak öyle kolay ve biranda olan birşey değil.
Honda haybeye Honda olmadı. Servis desteği, yedek parça stoğu ve motorlarının sağlamlığıyla bugünlere geldi.
Şimdi bu imajın ekmeğini yiyor. :)

Böyle bir modeli Yamaha da getirse tutardı, Suzuki de getirse tutardı..

Forumda çılgın bir Anti-Honda takımı var! :queen: Honda cart honda curt diye atıp tutuyorlar, alanlara cahil falan diye laf atıyorlar ama adamlar satıyor.

Honda sahibi değilim. NC700 ve PCX dışında pek beklentilerimi karşılayan modelleride yok açıkçası. Ama eğriye eğri, doğruya doğru. Memlekette yarattıkları imaj takdire şayan. :)

Bu modelde de dedikoduların pekçoğu asılsız çıkmış görünüyor. Yine satacaktır.. Adam yolda şasesi kırılan X markasına 2800 lira vereceğine gidip buna 3200 verecek, en azından arkasında kurumsal bir firma olacak. Bir problem yaşanırsa hakkını arayabilecek..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
altını tekrar çizerek tekrar söyluyorum...
Nijeryada 627 dolara satılıyormuş
motosikleti görmeden konuşmak istemiyorum
bana bu motosiklet ve teknik özeliklere göre
motosiklet 1000 tl daha ucuz olsaydı bu motosikletten heryerde olacaktı...
2200 e cok satardı bu
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Diğerleri daha iyisini aynı fiyata yapsın millet ona da biner! Kimse saf-salak değil.
TVS, Türkiye'de bunu başardı.
Kymco başardı, SYM başardı.
Gün gelir X firmasıda başarır, Y firmasıda başarır.

Marka imajını oturtmak öyle kolay ve biranda olan birşey değil.
Honda haybeye Honda olmadı. Servis desteği, yedek parça stoğu ve motorlarının sağlamlığıyla bugünlere geldi.
Şimdi bu imajın ekmeğini yiyor. :)

Böyle bir modeli Yamaha da getirse tutardı, Suzuki de getirse tutardı..

Forumda çılgın bir Anti-Honda takımı var! :queen: Honda cart honda curt diye atıp tutuyorlar, alanlara cahil falan diye laf atıyorlar ama adamlar satıyor.

Honda sahibi değilim. NC700 ve PCX dışında pek beklentilerimi karşılayan modelleride yok açıkçası. Ama eğriye eğri, doğruya doğru. Memlekette yarattıkları imaj takdire şayan. :)

Bu modelde de dedikoduların pekçoğu asılsız çıkmış görünüyor. Yine satacaktır.. Adam yolda şasesi kırılan X markasına 2800 lira vereceğine gidip buna 3200 verecek, en azından arkasında kurumsal bir firma olacak. Bir problem yaşanırsa hakkını arayabilecek..
İftira etme, kaç tane yolda giderken şasesi kırılmış çinli motor var. Kaza yapınca bile kolay kolay kırılmıyor şaseleri. Forumda da çinli scooterlarla hondanın vitesli motorlarını kıyaslayan bi topluluk var ona bakarsanız.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
İftira etme, kaç tane yolda giderken şasesi kırılmış çinli motor var. Kaza yapınca bile kolay kolay kırılmıyor şaseleri. Forumda da çinli scooterlarla hondanın vitesli motorlarını kıyaslayan bi topluluk var ona bakarsanız.

mengu az cok anlıyorum ne demeye calıştıgını
hastayım cbf150yi. anlamadıgım olay şu niye dışarıda 627 dolara satılan motosiklet.. türkiyede 3200 tl?
motosikletin teknik özelliklerine bakarak yakıtı az yakın diye tasarlanmıştır yüzde doksan...
kalitesine de lafım yok..

dogmayan cocuga don biçiyoruz :D
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
İftira etme, kaç tane yolda giderken şasesi kırılmış çinli motor var. Kaza yapınca bile kolay kolay kırılmıyor şaseleri. Forumda da çinli scooterlarla hondanın vitesli motorlarını kıyaslayan bi topluluk var ona bakarsanız.

İftira mı?.. Çinli mi?..

Ağzımdan Çinli motor lafı geçmiş mi bir bak bakalım.. :) Nasıl bir kompleks yapmışsan artık, hemen bir alınganlık..?
10-15000km çin malı motosikletler kullandım. Biri gerçekten sorunsuzdu, onunda distribütörü ortadan kayboldu, öylece kalakaldık!
Gaz teli (evet evet, basit bir gaz teli) bulamadık aylarca. Çünkü farklıydı kullanılan tel.

Ben X marka dedim dikkat ettiysen. Ama en yakın arkadaşlarımdan birinin (hatta dün doğumgünüydü keratanın) yolda giderken şasesinin kırıldığını (E5'te) ve ölümden döndüğünü bizzat biliyorum!

Neyse, Honda'yı, Yamaha'yı vs. savunacak adam değilim. Ama yiğidin hakkınıda yiğide vermek gerekli. Honda, marka güvenilirliği, yedek parça ve servis konusunda Türkiye'de oldukça iyi bir noktada.

İmzanı şimdi gördüm. Honda antipatini imzana taşıyarak zaten nasıl bir ruh halinde olduğunu göstermişsin. Bunun üzerine fazla söz söylemeye gerek yok.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
İftira etme, kaç tane yolda giderken şasesi kırılmış çinli motor var. Kaza yapınca bile kolay kolay kırılmıyor şaseleri. Forumda da çinli scooterlarla hondanın vitesli motorlarını kıyaslayan bi topluluk var ona bakarsanız.


ben yolda giderken ön tekeri maşasıyla beraber göbekten kopan bikaç çinli hatırlıyorum .hatta forumda konu bile açılmıştı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mcx.jpg

3160 TL

1b.jpg

3190 TL

15 beygirlik mondial varken 8 beygirlik hondayı alacak ruh halinde değilim kusura bakmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

ben yolda giderken ön tekeri maşasıyla beraber göbekten kopan bikaç çinli hatırlıyorum .hatta forumda konu bile açılmıştı
Onlar scooter ama, vitesli çinlinin şasesini kaza yapmadan kırabilen var mı ?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hondanın yeni bir model atağına girmesi iyi ancak bize yakışan bu değil, berbat bi tasarım....bi ara satılan mopedler gibi ne buya...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst