aynen ortalama kardeşim 4000 devirin altında kullandığımda 3.5 e kadar düşüyor 8000 devirde kullandığımda 5.5 e kadar yükseliyor
Gearingcommander sitesinin verilerine %10 ekleyerek yorum yapıyorum (Her motosikletin göstergesi bilinçli olarak %10 fazla göstertilir)
4000 devirin altında 6. viteste 95KM gibi bi hız yapıyor galiba 3,5lt yakıyor
6100 devirde 6.viteste 150KM gibi bi hız yapıyor galiba. 4.2lt yakıyor tahminen.
Bu da benim kullanımıma göre orta hızlarda yarım lt az yakmam. gt250 için yüksek hızlarda(~150) aynı yakmam anlamına geliyor
O zaman benim için gt650 kullanmak çok mantıklı bir olay.
Eğer alabilirsem. Bir zaman sonra ön dişliyi büyüterek motorun atikliğini arttırmayı düşünüyorum. Gezilerde de dişli değiştirerek yakıt sarfiyatını azaltmayı.
Motosikletimin hala 4000tl kredi borcu var.Her ay 380tl ödüyorum. Hızlı satılması için tahminen 7200-7500tl arası bi fiyata satsam elimde 3500tl gibi bi para kalır.
8000kredi çeksem 24 ay vadeyle aylık 375tl ödeyerek motosikleti yükseltmiş olurum

Da digital göstergeli comet bulamıyorum =/