Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Aga ben mühendisim. Mühendisler görsel zevkler konusunda biraz odun olurlar. Onun için bana çok güzel geliyor :D
Tabi bi gsx-r deposu gibi bir depo olsa hayır demezdim :-*




herkes traktör diyor f650 için :D
bir de kulaktan dolma olarak bir arka stop lambasının sadece camına 90€ çektiklerini duyunca şok oldum. Bana bu motosikleti hediye edeni 3 yaşında kızılcık sopasıyla döverim :D

insan bi zaman sonra sıkılıyor değişiklik istiyor orası ayrı da. tak tel jant. amortisörü de 20cm esneme payı olabilecek bişey. ohh miss
abi sorun bmw de değil borusan harbiden boru gibi yani
adamınbenim gibi almanyada akrabaları olunca yedek parçayı pek sorun etmiyorum
yinede bakalım zaman ne gösterecek
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
o zaman süper :)
Hatta almanyadan satın alıp gümrük masraflarını ödesen daha ucuza gelir.
Benim de akraba çok almanyada ama hiç samimi değilim. Acaba samimiyeti mi arttırsam ufaktan ufaktan:D
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Otopsici usta, 170'lik lastiklerle aran nasıl?

ben de yeni bi çift lastik alıcam ama, emin olamadım 160 mı alsam 170 mi.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Otopsici usta, 170'lik lastiklerle aran nasıl?

ben de yeni bi çift lastik alıcam ama, emin olamadım 160 mı alsam 170 mi.
hacı son kazadan beri motoru süremiyorum memlekette kaldı gariban yarın gidiyorum almaya
ama onun dışında feci tatmin edici eskiden 70 le giremediğim viraja çok rahat 130 la girebiliyorum
(gerçi lastik yumuşaklığı muhabbetide var)


170 km/h'yi geçemiyordu birde, düzeldi mi ne oldu?

hacı o sorun tamam karbüratör kirlenmiş bi yerden aldığım benzinde feci kaymışlar karbüratör resmen çamurdu
söküp temizledik şimdi sorun yok
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
hacı son kazadan beri motoru süremiyorum memlekette kaldı gariban yarın gidiyorum almaya
ama onun dışında feci tatmin edici eskiden 70 le giremediğim viraja çok rahat 130 la girebiliyorum
(gerçi lastik yumuşaklığı muhabbetide var)


hmm. o zaman bulabilirsem ben de bi 170'lik aliim. zate 180'lik lastiği olan motorlardan tork eksiği olmadığından sıkıntı olmucanı düşünüyodum da :) birinci elden duymak daha iyi.

viraj performansı zannımca lastik hamurundandır usta. bi de baya bi dişli senin lastikler. onlan da alakalıdır heralde...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hmm. o zaman bulabilirsem ben de bi 170'lik aliim. zate 180'lik lastiği olan motorlardan tork eksiği olmadığından sıkıntı olmucanı düşünüyodum da :) birinci elden duymak daha iyi.

viraj performansı zannımca lastik hamurundandır usta. bi de baya bi dişli senin lastikler. onlan da alakalıdır heralde...
özellikle dişli aldım yaşadığım şehir itibariyle neredeyse asfalt görmüyorum (okadar çamurlu yani) yoksa
michelin http://motolas.com.tr/PilotPower2CT.html bu lastiğinden alacaktım
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Fiyati cok iyi, goster bir ustaya onay verirse kacirma. Benim motoru satmis olsaydim hic dusunmez alirdim bunu.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
km si biraz enteresan geldi bana ama sana tavsiye ederim orjinalse kaçırma yinede yakından incele fotolarda pek bişi gözükmüyor
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
km si biraz enteresan geldi bana ama sana tavsiye ederim orjinalse kaçırma yinede yakından incele fotolarda pek bişi gözükmüyor

KM bana da bayağı bir enteresan geldi. Adamı aradım, orta yaşlı bir amca öyle genç motoru hor kullancak yada üzerinde oynama yapacak birine benzemiyor. Birlikte ustaya gitmeye kalksam hangisine gitmemi tavsiye edersiniz.

Bir de bu topiği başından beri takip ediyorum. Elektrik aksamı haricinde sorun vermiyor diye okudum. Bunu anlamanın yolu nedir? Yada bu sorunu çözdünüz mü?

Avr.yakasında motoru gösterebileceğim hangi ustayı önerirsiniz? Tanıdık var mı?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sen usta arayip bulana kadar o motor gider, demedi deme :)
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Sen usta arayip bulana kadar o motor gider, demedi deme :)

Cumartesi günü bir motor sahibiyle randevum var. Eğer anlaşamazsak bunu pazar veya pazartesi alacağım. Gitmez bence o güne kadar :))

Bekleyeceğim bu haftasonunu.

Ayrıca 40.000km lik makinayı 10.000 diye yutturmaya çalışma ihtimali varsa satıcının, motorun bana gitmemesinde fayda var :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
bende görüştüm bu motor sahibiyle.km banada tuhaf geldi ama sen almazsan bende talibim bu motora :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
şunuda unutmayalım.bu motorların ömürleri yüksek.bi abimizin tavsiyesiyle bu motorun km 40binden 10bine bile düşse yinede alınır tavsiyesi aldım.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Cumartesi günü bir motor sahibiyle randevum var. Eğer anlaşamazsak bunu pazar veya pazartesi alacağım. Gitmez bence o güne kadar :))

Bekleyeceğim bu haftasonunu.

Ayrıca 40.000km lik makinayı 10.000 diye yutturmaya çalışma ihtimali varsa satıcının, motorun bana gitmemesinde fayda var :)


motor 10.000'de olabilir... benim comet'i de aldığımda 2007 model olmasına rağmen 6300 km'de filandı geçen yıl. sahibini az çok tanıdığımdan ve motorun genel durumundan da zaten orjinal km'si olduğu kesindi... binmeyen binmiyor yada binemiyor yani...

motoru bi yakından görün hele. orasına burasına bakın. zaten anlarsınız... gerçi ilandaki satılmış ama diğer motorlar için de, ıvır zıvır biraz incelerseniz belli olur.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
motor 10.000'de olabilir... benim comet'i de aldığımda 2007 model olmasına rağmen 6300 km'de filandı geçen yıl. sahibini az çok tanıdığımdan ve motorun genel durumundan da zaten orjinal km'si olduğu kesindi... binmeyen binmiyor yada binemiyor yani...

motoru bi yakından görün hele. orasına burasına bakın. zaten anlarsınız... gerçi ilandaki satılmış ama diğer motorlar için de, ıvır zıvır biraz incelerseniz belli olur.
abi benim motosikletimin bakımlarını yapan bi ustam var o öyle herifin 5 motoru var gideceği yere göre hangi motoru isterse onu alıyor
biz yılda ortalama 10 bin yaparken o her bi motoru 2 bin anca yapıyor
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
motor 10.000'de olabilir... benim comet'i de aldığımda 2007 model olmasına rağmen 6300 km'de filandı geçen yıl. sahibini az çok tanıdığımdan ve motorun genel durumundan da zaten orjinal km'si olduğu kesindi... binmeyen binmiyor yada binemiyor yani...

motoru bi yakından görün hele. orasına burasına bakın. zaten anlarsınız... gerçi ilandaki satılmış ama diğer motorlar için de, ıvır zıvır biraz incelerseniz belli olur.


Motor satıldı. Satıcı bey 1Mayısta gösteremem dedi ve aynı gün başkasına sattı motoru. Alana hayırlı olmasını dilerim.

Her işte bir hayır vardır. Ben haftaya Shadow alıyorum. Anlaştım satıcıyla.

Herkese iyi sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst