Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
dün motoru komple söktüm. motor bloğu hariç herşeyi ayırdım. motor bloğunu da müsait bir zamanda indireceğim...

zaman zaman yağmurda sürmekten ve yıkadıktan sonra erişilmesi zor yerlerin kurulaması sıkıntı olduğundan ufak tefek paslanmalar var şaside.. oldum olası tiksindirir beni paslar. onları temizleyip koruyucu kaplayacağım.

motorda bir de yağ eksiltme durumu söz konusu. en büyük sebebi benim alt boşaltma tapasını gereksiz bi abanma ile yalama yapmış ve yerine uydurma bir vida saplamış olmam... bir de üst silindir kapağından yağ sızdırıyor yüksek devirlerde...

periyodik bakım cetvelinde hep ihmal ettiğim birşey bu kafaların vidalarının sıkması filan...

hazır sökmüşken silindir kafalarını da söküp yanma odasındaki karbon kalıntıları temizlemek istiyorum.

motor 1 aya anca toplanır artık :) aküyü ev ortamında işe yarar hale getireceğim ki bi de gereksiz akü masrafı çıkmasın.


kablo tesisatında da bir kaçak olduğunu düşünüyorum.. bütün kablo tesisatını da elden geçireceğim dolayısı ile. bakalım. sonumuz hayrola :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
mart sonu gibi yapsaydın ya bu bakımı. 1 ay yatacak diyorsun.Sıcakların göbeğinde motosiklet ayağa kalkacak. güzelim hafif serin olan 1 ayı boşa harcıyosun israf israf :))
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2 haftadır kullanmıyordum, bugün turladık hatunla. Motora bir şeyler olmuş sanki. Çok enerjik gördüm kendini, sürekli kafaya kalkıyor hayvan. :mrgreen:
125cc 3200 km'lik geziden sonra mı böyle geldi anlamadım.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
2 haftadır kullanmıyordum, bugün turladık hatunla. Motora bir şeyler olmuş sanki. Çok enerjik gördüm kendini, sürekli kafaya kalkıyor hayvan. :mrgreen:
125cc 3200 km'lik geziden sonra mı böyle geldi anlamadım.
kızı görünce şımarmış olmasın sakın:D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
:mrgreen:
Yoksa hatun mu şişmanladı... :p Şaka bir yana, cidden gazı birden açınca ön teker yerden kesiliyor. Önceden böyle değildi sanırım. O değil de ön teker kakınca panikliyorum. :mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
mart sonu gibi yapsaydın ya bu bakımı. 1 ay yatacak diyorsun.Sıcakların göbeğinde motosiklet ayağa kalkacak. güzelim hafif serin olan 1 ayı boşa harcıyosun israf israf :))

Evet. aslında o ara, arka silindirin üst kapağından yağ sızıntısı yoktu. son zamanda, rahatsız edici boyuta gelince komple bi el atim dedim :) bu ay çalışıcam biraz. pek gezmeye vaktim olmucak. zaten geçen hafta hayvanlar gibi gezdim :) biraz da gazlı devirli bi gezmeler oldu. aslında yağ sızıntısının sebebi bu..

el atmışken de komple girişeyim dedim :D

:mrgreen:
Yoksa hatun mu şişmanladı... :p Şaka bir yana, cidden gazı birden açınca ön teker yerden kesiliyor. Önceden böyle değildi sanırım. O değil de ön teker kakınca panikliyorum. :mrgreen:

lastiklerinin durumu iyiyse, artcı olmasa da 1. viteste gazı kökledin mi ön teker kesiliyor zaten yerden :) benim de ara ara kırmızı ışık kalkışlarında yaşamışlığım var.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Lastiklerim taş gibi Bridgestone. :) Aaa belki zemin ısındığından olmuştur...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ulen arkadaş kendime bi tane mondial cup alacam şehir içi gezmek için benzin canıma tak dedi
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Hondayı seviyom aga bana metehanı hatırlatıyor
Espiri bi tarafa kaç paradır o dediğin
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
motor bloğunu indiricem, 16'lık lokma kayıp :) bütün set var, 16 yok vala... ben de düşünüyorum bi 125'lik filan istanbula dönünce. lazım vala.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sıfırı 3.650 hacılar. Hesapladım 16-18 bin km Comet yerine bu motoru kullanırsam, CB125 fiyat tasarrufundan ötürü beleşe geliyor. :) 6 bin km'ye yaklaştım, yakında bedavadan motorum olacak. :D
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Sıfırı 3.650 hacılar. Hesapladım 16-18 bin km Comet yerine bu motoru kullanırsam, CB125 fiyat tasarrufundan ötürü beleşe geliyor. :) 6 bin km'ye yaklaştım, yakında bedavadan motorum olacak. :D

şehir içi tamam da :) uzun yolda katlanamam ben :D gerçi son yediğim radar cezası ve ödediğim meblayı düşününce, farkettim ki ondan sonraki sürüşlerimde çevre yolu hariç 125'likten farksız gider olmuşum :D... ama gerektiğinde ivmelenebilmek güvencesi varken uzun yolda ekonomik olmak beni cezbetmiyor pek.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Usta su an pamukkale de parasut egitimlerine katiliyorum :D yarin bi sorayim bakalim motorlu yamac parasutu olayinda gt650 yamac parasutune motor olur muymus :D... Carsamba eve donuyorum. Motoru hala indirmedim. Ama ara ara fotografladim. onlari yuklerim. Motoru indirince de biseyler ayarlariz.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Motorun şimdilik son durumu aşağıdaki gibi... :)

gt650sasi.jpg


Paraşüt olayından yeni döndüm. hala 16'lık lokma yok elimde. öğleden sonra gidip almayı düşünüyorum. motor bloğunu bu gün indirmek istiyorum. motor üstündeki diğer bütün çalışmalar bu noktadan sonra ancak...


dolu deposu ile comet ve ben 300 kiloyu geçiyoruz. o hacimde kanat zor olur. sen en iyisi motorla atlama sevdasından vazgeç dedi hoca :p :D
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kadirim sana sözüm olsun sen bu sitendeki motoru tasarlıyon ya ön kafa alt sakal ve yan panel grenajlarından banada yap hacı hatta birerde yedek yap nasılsa satmıyacam motoru
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
kadirim sana sözüm olsun sen bu sitendeki motoru tasarlıyon ya ön kafa alt sakal ve yan panel grenajlarından banada yap hacı hatta birerde yedek yap nasılsa satmıyacam motoru

istanbulda home-atölye arayışındayım usta :)

bulunca kafama göre bi yer kiralıycam dönücem istanbula. ondan gayrısı kolay. burada malzeme yok. vida bile bulamıyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst