Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
alp allah hayırlı uğurlu etsin
lucas kardşim satma nedenim basit büyük motor ben genel itibariyle şehir içi kullanıyorum o yüzden bana feci masraf kaçıyo
e memur adamız kardeş edimiz budumuz belli o yüzden gt 250 bitenede cup aldım onu satıp
bu arada m800 ile z750 arasında ne bağ kurdun anlayamadım
birader 650 cc üstü alma çok feci vergisi var adama kol böreği misali hissettiriyor
bak sana motor tavsiye edeyim mi şehir içi hem kıvrak hem hoş
yamaha mt-03
veya yamaha fz6
Merhabalar arkadaşlar bende gt 650 comet almayı düşünüyorum önümüzdeki yazı atlattıktan sonra maddi durumu ayarlayıp forumunuzu takip ediyorumda 2009 sonrası yok galiba sahibindene de baktım 9 tane ilan var biraz bilgilendirebilirmisiniz yakıtı nasıl herhangi bir sorun çıkartırmı 2. elde nelere dikkat etmeliyim özellikle teşekkürler iyi forumlar.