Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Dün murtazayı sattım
Hemen bi gt250 r kırmızı beyaz sparişi verdim temmuzda gelecekmiş
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ucuza verecegini bilsek bizde sulanirdik belki :)
Hem ben belki daha da iyi bir arkadasim :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tayfur hayırlı olsun, hani coğrafi şartlardan ötürü enduro diyordun fikir mi değiştirdin?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
35559_400864604606_1388318_n.jpg

34244_400881484606_1354330_n.jpg

34228_400861749606_3543163_n.jpg

36009_400860759606_528684606_4542762_2909401_n.jpg

yeterli gelirmi bilmiyorum ama fotolar haziran 27 de çekildi
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tayfur bende sattım sanırım Comet'i yarın devir işlemlerini yapacağız inşallah.
O karar kararsızım ki M800'de sıfır bir Z750'de alabilirim. :D
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
slm arkadaslar kahramanmarasdan ben de 2005 gt650 sahıbıyım degerlı bılgılernızden yararlanmak ısterım allah emanet olun .kahramanmarasa yolunuz dustugunuzde haberleselm selamatle
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
alp allah hayırlı uğurlu etsin
lucas kardşim satma nedenim basit büyük motor ben genel itibariyle şehir içi kullanıyorum o yüzden bana feci masraf kaçıyo
e memur adamız kardeş edimiz budumuz belli o yüzden gt 250 bitenede cup aldım onu satıp

bu arada m800 ile z750 arasında ne bağ kurdun anlayamadım
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sağ olasın...
Yani her tarza kaçabilirim, ne alacağımı bilmiyorum tam. :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
birader 650 cc üstü alma çok feci vergisi var adama kol böreği misali hissettiriyor
bak sana motor tavsiye edeyim mi şehir içi hem kıvrak hem hoş
yamaha mt-03
veya yamaha fz6
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhabalar arkadaşlar bende gt 650 comet almayı düşünüyorum önümüzdeki yazı atlattıktan sonra maddi durumu ayarlayıp forumunuzu takip ediyorumda 2009 sonrası yok galiba sahibindene de baktım 9 tane ilan var biraz bilgilendirebilirmisiniz yakıtı nasıl herhangi bir sorun çıkartırmı 2. elde nelere dikkat etmeliyim özellikle teşekkürler iyi forumlar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
FZ6'da çok eskidi be. Onun yerine XJ6 daha parlak duruyor.
Birde 4 silindir alma niyetindeyim. (naked olacaksa)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Naked 4 silindir çok masraf hacı ne kadar az teşkilat o kadar az müşkilat
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bir sezon da onun tadına bakmalıyım. 23 Yaşına geldim halen dört silindirim yok. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst