- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
abi sorun bmw de değil borusan harbiden boru gibi yaniAga ben mühendisim. Mühendisler görsel zevkler konusunda biraz odun olurlar. Onun için bana çok güzel geliyor
Tabi bi gsx-r deposu gibi bir depo olsa hayır demezdim :-*
herkes traktör diyor f650 için
bir de kulaktan dolma olarak bir arka stop lambasının sadece camına 90 çektiklerini duyunca şok oldum. Bana bu motosikleti hediye edeni 3 yaşında kızılcık sopasıyla döverim
insan bi zaman sonra sıkılıyor değişiklik istiyor orası ayrı da. tak tel jant. amortisörü de 20cm esneme payı olabilecek bişey. ohh miss
adamınbenim gibi almanyada akrabaları olunca yedek parçayı pek sorun etmiyorum
yinede bakalım zaman ne gösterecek