Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
:D
ora d*t kadar yau. düşünüyorum da :D... orası son ihtimal. bi de üsküdarda senin planladığın gibi şeyler sıkıntı yaratır epey :D gece yarısı basarlar vala :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

abi sen nerde yaşıyon gözün sevem ben h4 ampul sorduğum oto elektrikçi o ne abi dedi bana :D

:)... istanbulda her malzemenin elimin altında olmasına alışmışım. şimdi buralarda bi halt yok diye biliyorum :D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
:D
ora d*t kadar yau. düşünüyorum da :D... orası son ihtimal. bi de üsküdarda senin planladığın gibi şeyler sıkıntı yaratır epey :D gece yarısı basarlar vala :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------



:)... istanbulda her malzemenin elimin altında olmasına alışmışım. şimdi buralarda bi halt yok diye biliyorum :D
Benim planladığım şeyler için 30 sene daha beklemek gerekiyor sanırım. :D Ama çok mantıklı değil mi? :p


inzell acayip iyi çırak olur ha el becerisi çok çok iyidir
Hacı eyvallah. :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Benim planladığım şeyler için 30 sene daha beklemek gerekiyor sanırım. :D Ama çok mantıklı değil mi? :p

yok vala, aslında gayet mantıklı. Ama üsküdarda mantıklı değil :D beşiktaşta neyim olursun, işler yani :D

aslında gelicem istanbula ama çizimler var. yarım bırakıp istanbula gelmek olmucak.

kısmet artık
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
arkadaşlar kazasız iyi sürüşler dilerim.Enjeksiyonlu gt650r arıyorum fiyatı abartılmamış mümkünse temiz bakımlı sorun çıkarmayacak,yardımcı olabilirseniz sevinirim.Ankara'dayım
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
gt650 lerin zaten zayıf sıfır kilometre piyasası, kanuni eline geçtiğinden beri nerdeyse yok :)... bulabilirsen ve illa enjeksiyon isterim dersen kasma fiyatını :D al geç. bi daha denk gelmen zor olabilir.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
gt650 lerin zaten zayıf sıfır kilometre piyasası, kanuni eline geçtiğinden beri nerdeyse yok :)... bulabilirsen ve illa enjeksiyon isterim dersen kasma fiyatını :D al geç. bi daha denk gelmen zor olabilir.

cevabın için sağol,ne yapalım aramaya devam 250'lik hız bakımından beni tatmin etmeyecek sanıyorum,bekleyip bulacağım umarım :(
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
cevabın için sağol,ne yapalım aramaya devam 250'lik hız bakımından beni tatmin etmeyecek sanıyorum,bekleyip bulacağım umarım :(
250 lik hacı hız olarak seni tatmin eder 180 i görüyor ama güç istediğin zaman kal geliyor
aradan sıvışıp kaçayım dediğinde ani hızlanamıyorsun yeterince torku düşük
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
250 lik hacı hız olarak seni tatmin eder 180 i görüyor ama güç istediğin zaman kal geliyor
aradan sıvışıp kaçayım dediğinde ani hızlanamıyorsun yeterince torku düşük

haklısın ben şehir dışına çıktığımda altımda güçlü bir motor olmasını istiyorum yoksa şehir içinde 250 bana yeter zaten....bir ay daha sabrederim ondan sonra mecbur ya gt250r yada 2000 model yada altı 600cc motorlara bakarım :((((
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
giresunda satan bi dayı var onun motosikletini gördün mü?
Param olsa almayı düşünürdüm açıkcası. Ama daha gt250nin 4500tl kredi borcu var.

Daha önce 9500tl idi galiba fiyatı şimdi 1250tl yapmış sezon sebebiyle. 9500tl ye pazarlık sonucu alınabilir.
2009 enjeksiyonlu kırmızı
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
ben 5 litreye bile razıyım...
rakam ortalama ise karbüratörlü bile alınır,otopsici teşekkür ederim benim 250mct yakıyor 5,7-6 litre arası nereye götürdüysem normal dediler kabullendim.650cc çok daha fazla yakar sanıyordum.artık gönül rahatlığıyla karbüratörlüye bakabilirim
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
giresunda satan bi dayı var onun motosikletini gördün mü?
Param olsa almayı düşünürdüm açıkcası. Ama daha gt250nin 4500tl kredi borcu var.

Daha önce 9500tl idi galiba fiyatı şimdi 1250tl yapmış sezon sebebiyle. 9500tl ye pazarlık sonucu alınabilir.
2009 enjeksiyonlu kırmızı

evet ilanı biliyorum dediğin gibi 10250 yazmış yanlız ancak 9000 tl çıkabiliyorum eski bir ilan ama arayıp konuşmak lazım
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
evet ilanı biliyorum dediğin gibi 10250 yazmış yanlız ancak 9000 tl çıkabiliyorum eski bir ilan ama arayıp konuşmak lazım
ya bu adam eskiden ya 9000 yazıyordu ya da 9500.
Daha önce cidden alacaktım konuşmuştum ve motosikletinde bişe olmadığını söylüyor.
Sadece bikere benzin alırken pompanın orada yanyatırdığını ve radyatörün çatladığı için değiştirdiğini söyledi. Bana pek mantıklı gelmedi ama yalansa neden söylesin ki radyatörün değiştiğini. Değişse ne olacak değişmese ne?
Sonuçta içindeki motor çok sağlam suzuki motoru. Burada da arkadaşlardan fikir almıştım onlar da alına bilir yönünde fikir belirtmişti. 500tl falan daha ayarla al derim

---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:29 ----------

Hala gözüme çok güzel gözüken bi motosiklet şekli şu. Analog gösterge istemiyorum. Eski kasa da olsa dijital göstergeli bi comet650 bulsam şartları zorlayıp alabilirim.

2010_hyosung_GT650_by_DorianNavarre.jpg
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ortalama mı minimum mu ? ortalama olması imkansız ya.
ortalama olması için genelde 3.3 falan 150 160km hızla giderken de 5lt yakması lazım abandığında 6 6,5leri görmesi lazım ki ortalama aslında 4.2 olsun

aynen ortalama kardeşim 4000 devirin altında kullandığımda 3.5 e kadar düşüyor 8000 devirde kullandığımda 5.5 e kadar yükseliyor
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
aynen ortalama kardeşim 4000 devirin altında kullandığımda 3.5 e kadar düşüyor 8000 devirde kullandığımda 5.5 e kadar yükseliyor

Gearingcommander sitesinin verilerine %10 ekleyerek yorum yapıyorum (Her motosikletin göstergesi bilinçli olarak %10 fazla göstertilir)
4000 devirin altında 6. viteste 95KM gibi bi hız yapıyor galiba 3,5lt yakıyor
6100 devirde 6.viteste 150KM gibi bi hız yapıyor galiba. 4.2lt yakıyor tahminen.
Bu da benim kullanımıma göre orta hızlarda yarım lt az yakmam. gt250 için yüksek hızlarda(~150) aynı yakmam anlamına geliyor
O zaman benim için gt650 kullanmak çok mantıklı bir olay.

Eğer alabilirsem. Bir zaman sonra ön dişliyi büyüterek motorun atikliğini arttırmayı düşünüyorum. Gezilerde de dişli değiştirerek yakıt sarfiyatını azaltmayı.

Motosikletimin hala 4000tl kredi borcu var.Her ay 380tl ödüyorum. Hızlı satılması için tahminen 7200-7500tl arası bi fiyata satsam elimde 3500tl gibi bi para kalır.
8000kredi çeksem 24 ay vadeyle aylık 375tl ödeyerek motosikleti yükseltmiş olurum :)
Da digital göstergeli comet bulamıyorum =/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst