Bu ne harika bir alet..! Savulun uzun yollar PARROT SK 4000

Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Teşekkürler bilgi verdiğin için.Benim asıl amacım artçı ile ve kardeşim ile konuşabilmek giderken.O yüzden iki kutu alıyorum ki 4 kişi yolda geyiğe bağlayalım diye:cat:Bağır bağır nereye kadar valla:)
Telefon olayı da kolaylık olcak.Müzik ise her zaman kısık dinlerim fon müziği misali:)
ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu.
yalnız telsiz gibi bas konuş deil bu cihazlar derhaim online yani arkadaşın öksürse yada önüne biri kırınca sövse cümle alem herkesin kulaklarında:) bu yaz gezilerde bende artçımda kullanırım artçılı sürüş yapmaz isem bizim rıdvanlara uğura filan veririm yolda paso geyik yaparız.
birde kötü bir durum var telefon 2 defa çalınca direkt açılıyor kimin olduğunu bilmeden "alo -evet dinliyorum" diye çırpınıyorsun biraz komik oluyor. karşı taraf kapamadan kapanmıyor yada ben bulamadım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Sürekli açık olması komikmiş hakkaten.Telefon 2 kere çalması ise beni korkuttu.Ben bazen müşteriler arayınca açmıyorum çünkü:silent:
Kapama tuşu yoksa bizde her konuşma bitiminde karşımızdakine önce sen kapa diyelim :joker: :D

ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu.
yalnız telsiz gibi bas konuş deil bu cihazlar derhaim online yani arkadaşın öksürse yada önüne biri kırınca sövse cümle alem herkesin kulaklarında:) bu yaz gezilerde bende artçımda kullanırım artçılı sürüş yapmaz isem bizim rıdvanlara uğura filan veririm yolda paso geyik yaparız.
birde kötü bir durum var telefon 2 defa çalınca direkt açılıyor kimin olduğunu bilmeden "alo -evet dinliyorum" diye çırpınıyorsun biraz komik oluyor. karşı taraf kapamadan kapanmıyor yada ben bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben olsam birdaha düşünürüm arkadaşlar )
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
207
walla ses bi ippod taki gibi pürüzsüz değil tabiki. ama çızırtılı dinlenmeyecek yada kafa ağrıtacak kadar kötüde değil. Bence yeterli hatta son ses açarsan hiçbirsey duyamıyorsun motor sesi trafik kornası hiç deneme ben sürekli kısıyorum :)
bu fiyata 2 tane o yüzden tavsiye ederim. Forumdan 2 3 kişi kullanıyor.

Bu cihazı beğendim ben, paylaşım için teşekkürler. Bu arada 2 sorum olacak:

1- Kumanda ünitesi gidona sabitleniyor mu?
2- Kaskı takarken veya yolculuk sırasında bu kulaklıklar rahatsızlık veriyor mu?

3 oldu: artçım da benimle aynı müziği dinleyebiliyor mu?
4 oldu :) : bluetooth çok enerji ahrcar diye biliyorum, pil ömrü nasıl?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalitesi sebebi ile mi?
kumanda edebilme sebebi ile dostum sen istersen cevaplıyorsun yada mesgule düşürüyorsun+gidondan kumandalı (ki buparça başlıca aradaki fiyat farkı bence)+radyo
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Doğru.Kumanda yelpazesi çok geniş diğerinin.Artçı ile konuşma özelliği yok diye okumuştum yalnız okumadıysam.O yüzden tercih etmedim yoksa alırdım.

kumanda edebilme sebebi ile dostum sen istersen cevaplıyorsun yada mesgule düşürüyorsun+gidondan kumandalı (ki buparça başlıca aradaki fiyat farkı bence)+radyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğru.Kumanda yelpazesi çok geniş diğerinin.Artçı ile konuşma özelliği yok diye okumuştum yalnız okumadıysam.O yüzden tercih etmedim yoksa alırdım.
iki tane alınırsa artçı ile konuşuluyor
ayrıca 500 mt mesafede kimde varsa ve birbirleri ile tanıştırılmışsa konuşulabiliyor
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Bu cihazı beğendim ben, paylaşım için teşekkürler. Bu arada 2 sorum olacak:

1- Kumanda ünitesi gidona sabitleniyor mu?
2- Kaskı takarken veya yolculuk sırasında bu kulaklıklar rahatsızlık veriyor mu?

3 oldu: artçım da benimle aynı müziği dinleyebiliyor mu?
4 oldu :) : bluetooth çok enerji ahrcar diye biliyorum, pil ömrü nasıl?

1- benim üründe gidona sabitlenen birşey yok kaskın yanında monteli (vidasız sadece kendi ufak yapışkan parçası var kumanda paneli ona tak çıkarlı olarak takılıp istenildiğinde çikarılıyor.
2- kaskta pedlerin arkasında boşluklar car nolanda kulaklık için varlıklarını bile hissetmiyorum kablo vs ( boyunda-kaskta)derdi yok.
3-walla 1 telefon ile aynı anda bağlanıyor artçı ile görüşmek için bir tuşa basıp o kanala geçiyorsun artçın ne yazıkkı kendi telefonundan dinlemek zorunda :)
zekim Üren de bizi göremeyecek (=
4- 1 gün boyunca yolda sıkıntısız bitmeden yolda kullandım. aksaşına sarj etmek gerekir. Yolda bırakmıyor zaten bitmesine yakın dit dit diye ara sıra kulağa sinyal veriyor.

Doğru.Kumanda yelpazesi çok geniş diğerinin.Artçı ile konuşma özelliği yok diye okumuştum yalnız okumadıysam.O yüzden tercih etmedim yoksa alırdım.
2 defa çalarken telefon tuşuna basarsan meskule atıyor. hiçbir tuşa basmaz isen otomatik açılıyor. 2 tane kocaman tuş var kaskın yanında eldivenlele rahat kumanda edebiliyor. Tabi gidonda olsa daha rahat olabilir. birde radyosu yok cep telefonunun radyosu ve mp3lerle idare ediyorum


bu akşam resimleri çekeyim buradan paylaşırım daha iyi olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
207
1- benim üründe gidona sabitlenen birşey yok kaskın yanında monteli (vidasız sadece kendi ufak yapışkan parçası var kumanda paneli ona tak çıkarlı olarak takılıp istenildiğinde çikarılıyor.
2- kaskta pedlerin arkasında boşluklar car nolanda kulaklık için varlıklarını bile hissetmiyorum kablo vs ( boyunda-kaskta)derdi yok.
3-walla 1 telefon ile aynı anda bağlanıyor artçı ile görüşmek için bir tuşa basıp o kanala geçiyorsun artçın ne yazıkkı kendi telefonundan dinlemek zorunda :)
zekim Üren de bizi göremeyecek (=
4- 1 gün boyunca yolda sıkıntısız bitmeden yolda kullandım. aksaşına sarj etmek gerekir. Yolda bırakmıyor zaten bitmesine yakın dit dit diye ara sıra kulağa sinyal veriyor.

Eyvallah, Zeki müreni ben de fark ettim yazdıktan sonra, sen de es geçmemişin :)

Despot adamım ben ya, artçımla aynı müzüğü dinlemek istiyorum. Ya da DJ'liği artçıya bırakayım istiyorum. (Arabadaki davranışların devamı :) )
Yine de fiyat-performans olarak gayet iyi bir cihazmış.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
:) Tamam.Daha iyi..

1- benim üründe gidona sabitlenen birşey yok kaskın yanında monteli (vidasız sadece kendi ufak yapışkan parçası var kumanda paneli ona tak çıkarlı olarak takılıp istenildiğinde çikarılıyor.
2- kaskta pedlerin arkasında boşluklar car nolanda kulaklık için varlıklarını bile hissetmiyorum kablo vs ( boyunda-kaskta)derdi yok.
3-walla 1 telefon ile aynı anda bağlanıyor artçı ile görüşmek için bir tuşa basıp o kanala geçiyorsun artçın ne yazıkkı kendi telefonundan dinlemek zorunda :)
zekim Üren de bizi göremeyecek (=
4- 1 gün boyunca yolda sıkıntısız bitmeden yolda kullandım. aksaşına sarj etmek gerekir. Yolda bırakmıyor zaten bitmesine yakın dit dit diye ara sıra kulağa sinyal veriyor.


2 defa çalarken telefon tuşuna basarsan meskule atıyor. hiçbir tuşa basmaz isen otomatik açılıyor. 2 tane kocaman tuş var kaskın yanında eldivenlele rahat kumanda edebiliyor. Tabi gidonda olsa daha rahat olabilir. birde radyosu yok cep telefonunun radyosu ve mp3lerle idare ediyorum


bu akşam resimleri çekeyim buradan paylaşırım daha iyi olur.


---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

Hmm.Ben yanlış anlamışım o zaman.Teşekkür ederim bilgilendirme için :rendeer:

iki tane alınırsa artçı ile konuşuluyor
ayrıca 500 mt mesafede kimde varsa ve birbirleri ile tanıştırılmışsa konuşulabiliyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 tl iki adet geliyor dedi arkadaşımız
bizde 100 euro 2 adet aldık,aldığımız arkadaşa gelişi 40 euro idi,10da okazandı
arada 80 lira fark var
artılarına bakınca
bence değer karar sizin
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
kumanda edebilme sebebi ile dostum sen istersen cevaplıyorsun yada mesgule düşürüyorsun+gidondan kumandalı (ki buparça başlıca aradaki fiyat farkı bence)+radyo
Üstadım bu arada kesinlikle bu ürün daha iyi bunu alın diye kendi kullandığım cihazı yüceltmiyorum. yanlış anlaşılmak istemem sadece bilgi paylaşmak istedim. :) yanlışım olduysa affola.
şimdi kafama takıldı zorla ürün pazarlayan kapı satıcıları gibi hissettim kendimi.
---abilerim ablalarım bu elimde görmüş olduğunuz ürün dünyada tek olup her derde deva dır yanında tırnak makası bizim hediyemizdir--- durumları olmasın:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
Üstadım bu arada kesinlikle bu ürün daha iyi bunu alın diye kendi kullandığım cihazı yüceltmiyorum. yanlış anlaşılmak istemem sadece bilgi paylaşmak istedim. :) yanlışım olduysa affola.
şimdi kafama takıldı zorla ürün pazarlayan kapı satıcıları gibi hissettim kendimi.
---abilerim ablalarım bu elimde görmüş olduğunuz ürün dünyada tek olup her derde deva dır yanında tırnak makası bizim hediyemizdir--- durumları olmasın:queen:
bir tane alayım ozaman :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstadım bu arada kesinlikle bu ürün daha iyi bunu alın diye kendi kullandığım cihazı yüceltmiyorum. yanlış anlaşılmak istemem sadece bilgi paylaşmak istedim. :) yanlışım olduysa affola.
şimdi kafama takıldı zorla ürün pazarlayan kapı satıcıları gibi hissettim kendimi.
---abilerim ablalarım bu elimde görmüş olduğunuz ürün dünyada tek olup her derde deva dır yanında tırnak makası bizim hediyemizdir--- durumları olmasın:queen:

olurmu öyle şey dostum
ne ben nede diğer arkadaşların öyle düşündüğünü sanmıyorum
sonra seni bilmiyor değilizki
kendi adıma,adam olacak cocuk b.. ndan bellidir derim hep,sen bana göre çoktan rüştünü ispat ettin
pehhhh
pazarlamacıda olmaz zaten senden )))
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
bir tane alayım ozaman :p
heh Hasan abim tamda seni arıyordum ilk müşterim :) sen anlat nasıl memnunmusun kulaklıktan, senin tırnak makasını uçakta el koydular silah sınıfına girdiğinden:mrgreen:
pehhhh
pazarlamacıda olmaz zaten senden )))
Benden denizci haricinde birşey olmuyor :) tecrübe ile sabitlendi. Karada sudan çıkmış balk gibiyim. Denizdeki özgürlüğü birtek motor üzerinde tadabiliyorum bir nebze.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Fiyat olarak yorumum yok.Ben sadece artçı ile konuşma olayına takılmıştım:)

150 tl iki adet geliyor dedi arkadaşımız
bizde 100 euro 2 adet aldık,aldığımız arkadaşa gelişi 40 euro idi,10da okazandı
arada 80 lira fark var
artılarına bakınca
bence değer karar sizin


---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

Rahat ol Armağan tavrında bir sıkıntı yok.Paylaşarak bugünlere gelinmişi biz de paylaşıcaz ki daha ileriye gidelim:cat:
Mel Gibson'ın Brave Heart filmindeki konuşmayı yapan Wallace gibi hissettim kendimi:p Niye böyle yazdıysam

Üstadım bu arada kesinlikle bu ürün daha iyi bunu alın diye kendi kullandığım cihazı yüceltmiyorum. yanlış anlaşılmak istemem sadece bilgi paylaşmak istedim. :) yanlışım olduysa affola.
şimdi kafama takıldı zorla ürün pazarlayan kapı satıcıları gibi hissettim kendimi.
---abilerim ablalarım bu elimde görmüş olduğunuz ürün dünyada tek olup her derde deva dır yanında tırnak makası bizim hediyemizdir--- durumları olmasın:queen:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
İhtiyaç demiyorum.! Ama bence PARROT SK 4000 120 veya 150 tl ye sunulan mükemmel bir konfor :cat:
taktir sizin...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
işte resimler,
Kask işyerinde olduğu için çıkarken biraz acele oldu ama bir fikir oluşturur.

ürün bu:
img2012031500137.jpg

kutunun içerisinden 2 adet 2li kulaklık 2 adet adaptor sarj 2 kablosu 2 bluetooth verici bağlantı aparatları
resimde gözüken kaska kolayca yapıştırabileceğiniz kendiliğinden yapışkanlı ufak bir parça ( tabi isteyen kaskına sabitlemek isterse içinden vidalı parçalarıda mevcut.)
img2012031500138.jpg

N90
img2012031500136.jpg

normalde nolan için özel kit var. resimde gözüken kapağın içine tam oturuyor tabi 200dolarmı neydi. o parayı vermeyince bende o kapağın üzerine kutudan çıkan sabitleme aparatını yapıştırdım (3m kendi yapışkan) taş gibi oldu.
img2012031500131.jpg

Cihazın arkasındaki parçayı kaydırarak parçanın üzerine oturtuyoruz.
img2012031500133.jpg

img2012031500134.jpg

pedleri çıkarmaya üşendim :) resimde karartının altında pedlerin arkasında kulaklıklar var zaten kalınlıkları 3mm varlığı yokluğu bir. birde kaskta kulaklık için çukurluklar yapmışlar oraya içinden çıkan cırtılı yapışkn ile 2snye monteliyorsunuz. kablolarıda pedlerin altındAN sol enseye yakın bir yerden dışarı çıkartın.
img2012031500130.jpg

mikrafon için yer yapılmış nolan sağolsun
img2012031500128.jpg

son hali budur
img2012031500135.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst