Bu ne harika bir alet..! Savulun uzun yollar PARROT SK 4000

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
1
Ebay buldum

Ebay da buldum 49 euro. Ebay.de Gelmede sıkıntı yoksa. Sizde memnunsanız aynından alıcam
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Parrot SK4000 Fonksiyonlarına göre bir kaç çeşittir tabii fiatıda ona göre
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Gidona monte edilen aparat harikaymış. Gerçekten çok fonksiyonel. Mikrofonu sol değilde sağa takarsanız içeride kalır mı? Yani içeride kaldığında da üzerindekileri monte etmek kolaysa kaskın içinde kalması her zaman daha iyi sonuç verir. Montaj şekli müsait mi? Ben geçen ay ebayden 2 tane BT aldım. Performansı benim için yeterli. 120 ile denedim gayet güzel konuşuluyor. Müzik için aynı şeyi söyleyemem. Hoperlörleri o kadar kaliteli değil. Kendinden radyosu da yok. Ama 2 si 79 $ a 9 günde kapıma geldi. O açıdan iyidi. Ama dediğim gibi sizin gidona montaj olan aparat için bile sizinkini tercih ederdim. İkisini de ayrı ayrı şarj etmek gerekiyor tabi değil mi? Benim aldığım şu ürün.

http://www.ebay.com/itm/2-BT-interp...ultDomain_0&hash=item3cb7813baf#ht_5156wt_960
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
İyi hoş güzel alet ancak; motosiklet üzerinde yolda giderken telefonla konuşmanın veya müzik dinlemenin ciddi güvenlik sorunları yaşatacağını düşünüyorum. Artçı veya yol arkadaşı ile arada konuşmak için faydalı olabilir.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
66
Motokurt abim yurt disından geldiginden dolayı kullananım kılavuzu varmı yani türkce olarak
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
İyi hoş güzel alet ancak; motosiklet üzerinde yolda giderken telefonla konuşmanın veya müzik dinlemenin ciddi güvenlik sorunları yaşatacağını düşünüyorum. Artçı veya yol arkadaşı ile arada konuşmak için faydalı olabilir.

aynı fikirdeyim :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Erkan cığım Türkçe kılavuzu yok; Ama kullanım kılavuzundaki resimlerden ,birde çatpat ingilizce bilen birine sorsan çözersin işi çok basit fotoğraf lar bile yeterli okadar zor bir şey değil
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
66
Teşekkür ederim bakalım ya burdan alacam yada yurt dışından olur tabii yurt dışına giden birisini bulursak.

Erkan cığım Türkçe kılavuzu yok; Ama kullanım kılavuzundaki resimlerden ,birde çatpat ingilizce bilen birine sorsan çözersin işi çok basit fotoğraf lar bile yeterli okadar zor bir şey değil
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sizin gibi uzun yolculuklara çıkan birisi için çok süper bir alet.
Güle güle kullanın.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
çok faydalı bir alet..hayırlı olsun Erhan abi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ürünün türkiyede temsilcisi var
garantiside var tabiki
500 600 liralarda değil 190 liraya ikinci elini almayada değmez bence
http://www.mobicom.com.tr/catinfo.asp?cid=4

benim merak ettiğim artçı ile nasıl konuşabileceğimiz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi özür dilerim ama e bayda en pahalısı 63 dolar ken 240 lira da vermek tuhaf geliyor bana
biraz e bay a da güvensem alacam
Tabiki doğrusu o doktorum ben sadece 500-600 liralardır diye alımı erteleyecek olan arkadaşlar için yazdım bunu,birde türkiyede temsilcisinin olmadığını sanmayalım dedim
yoksa ebay tabiki daha ucuzda gelgör bende pek güvenemiyorum,ebaya güvenle bitmiyorki iş sonuçta gümrüğü falan filanı,birde bununla artçı ve sürücü arası iletişim nasıl kuruluyor
bir aydınlatıverseniz benim gibi cahilleri yahu
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
anlattığın gibiyse iyiymiş rüzgar sesi geçirmemesi felan :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Artçıyla doğrudan iletişim yok..!

Motor sürüş esnasında

1-Sesle rehberindeki bir telefon numarasını arayabiliyorsun
2-Gelen telefonlara cevap verebiliyorsun
3-Telefonuna yüklediğin müzikleri dinleyip (ileri geri alarak seçebiliyorsun)
4-Güçlü bir radyoya sahip olarak istediğin kanalı seçip dinliyebiliyorsun
5-Bu aktiviteleri (kablosuz) en kaliteli sesile gerçekleştirebiliyorsun...


Tabiki doğrusu o doktorum ben sadece 500-600 liralardır diye alımı erteleyecek olan arkadaşlar için yazdım bunu,birde türkiyede temsilcisinin olmadığını sanmayalım dedim
yoksa ebay tabiki daha ucuzda gelgör bende pek güvenemiyorum,ebaya güvenle bitmiyorki iş sonuçta gümrüğü falan filanı,birde bununla artçı ve sürücü arası iletişim nasıl kuruluyor
bir aydınlatıverseniz benim gibi cahilleri yahu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artçıyla doğrudan iletişim yok..!

Motor sürüş esnasında

1-Sesle rehberindeki bir telefon numarasını arayabiliyorsun
2-Gelen telefonlara cevap verebiliyorsun
3-Telefonuna yüklediğin müzikleri dinleyip (ileri geri alarak seçebiliyorsun)
4-Güçlü bir radyoya sahip olarak istediğin kanalı seçip dinliyebiliyorsun
5-Bu aktiviteleri (kablosuz) en kaliteli sesile gerçekleştirebiliyorsun...

Teşekkürler
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Tabiki doğrusu o doktorum ben sadece 500-600 liralardır diye alımı erteleyecek olan arkadaşlar için yazdım bunu,birde türkiyede temsilcisinin olmadığını sanmayalım dedim
yoksa ebay tabiki daha ucuzda gelgör bende pek güvenemiyorum,ebaya güvenle bitmiyorki iş sonuçta gümrüğü falan filanı,birde bununla artçı ve sürücü arası iletişim nasıl kuruluyor
bir aydınlatıverseniz benim gibi cahilleri yahu

ebaya güvenim sonsuz ama gümrüğe güvenemiyorum ben :) çokca alışveriş yaptım ebayda hatta yanlış adlığımda daha adama mesaj çekerek anında para idaemi aldım hemde hiç sorunsuz 1 saat içinde biz kendimizden pay biçiyoruz herşeyde(Yanlış anlaşılmasın kimsede üstüne alınmasın lütfen) misal sahibinden de geçenlerde alığım 2. el laptop sorunlu çıktı ve iade ettim para yattı yatmadı diyesiye aradan 1 hafta gibi bir süre geçti ve sıkıntısı stresi de cabası ama ebayda öyle değil adam ile irtibatı hemen kurabiliyorsun ürünün gelmez ise yine görüşüp para iadeni anında alabiliyorsun.heleki öle bi duruma gelmişiz ki biz kimi satıcılar artık türkiyeye ürün göndermez olmuş nedeni ise gönderdiği postayı takip edemiyor türkiye sınırları içerisine girdikten sonra ve alan arkadaş da ürünün eline ulaşmadığını söyleyip(muhtemelen ulaşıyordur günahı boynuna) ya parasını iade istiyor yada satıcı olumsuz yorum bırakmasın diye ücretsiz 2. ürünü gönderiyor ve ben bunları farkedince cidden üzülüyorum adama soruyorum niye göndermiyorsun diye çok paket kayboluyor adrese ulaşmıyor diyor o da haklı.ama şu ptt takip sistemini çıkardı biraz daha içimiz rahat hem kendimiz hemde satıcı adına..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst