kullanan arkadaşlar yorumları alalım.cbr125cbr niçkli arkadaşta sonuncusunu aldı ve kalmadı ..kendim için getirticem tekrar isteyen olursa bana özelden msj atar ise onların içinde getirte bilirim ... güle güle kullanın hayrını görürsünüz işallah ..
cbr125cbr niçkli arkadaşta sonuncusunu aldı ve kalmadı ..kendim için getirticem tekrar isteyen olursa bana özelden msj atar ise onların içinde getirte bilirim ... güle güle kullanın hayrını görürsünüz işallah ..
50 euroya gelmiş oldu abılerime yolladım bir arakdaşta bugun gidip istanbulda yolladıgım yerden alıcak ... işinizi gorduyse ne mutlu bana ...) kendime getirdiğimide kıramayıp yolladım
)
abi güle güle kullanın ..)) gene getirteyim 3-5 tane gelince burdan yazarım siteye
![]()
Merhaba arkadaslar,
gecenlerde bende aşağıdaki ürünü aldım kargo dahil 150 tl ye 2 adet cihaz geliyor. Nolann90 kaskımda kullanıyorum telefon için büyük rahatlık oldu yolda arayanlar motorda olduğuna inandıramıyorum rüzgar sesi almıyormuş. tabi kaskın vizoru kapalı konusuyorum. Ben şahsen memnunum bu paraya performans başarılı gibi geldi. 2. cihazı ister artçınıza verin ister arkadaki motora...
uzun yolda çok keyifli olabilir. henüz uzun yolda denemedim.
aklınızın bir köşesinde bulunsun bence...
http://www.ebay.com/itm/260776737711?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Osman bey anlaşılan gürcistan yolculuğuna bir kişi daha ekliyeceksin :cherry::cat: merak etme oda PARROT SK 4000 li:queen::king:
walla ses bi ippod taki gibi pürüzsüz değil tabiki. ama çızırtılı dinlenmeyecek yada kafa ağrıtacak kadar kötüde değil. Bence yeterli hatta son ses açarsan hiçbirsey duyamıyorsun motor sesi trafik kornası hiç deneme ben sürekli kısıyorumArmağan Slm.Ben de 2 kutu sipariş vermeyi düşünüyorum bu üründen.Ses kalitesi nasıl sence? ve müzik dinleme performansını nasıl değerlendirirsin?
bakın öyle bensiz planlar falan
hoş olmuyor haaa
walla ses bi ippod taki gibi pürüzsüz değil tabiki. ama çızırtılı dinlenmeyecek yada kafa ağrıtacak kadar kötüde değil. Bence yeterli hatta son ses açarsan hiçbirsey duyamıyorsun motor sesi trafik kornası hiç deneme ben sürekli kısıyorum
bu fiyata 2 tane o yüzden tavsiye ederim. Forumdan 2 3 kişi kullanıyor.