Bu ne harika bir alet..! Savulun uzun yollar PARROT SK 4000

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
50 euroya gelmiş oldu abılerime yolladım bir arakdaşta bugun gidip istanbulda yolladıgım yerden alıcak ... işinizi gorduyse ne mutlu bana ... :)) kendime getirdiğimide kıramayıp yolladım :))

abi güle güle kullanın .. :))) gene getirteyim 3-5 tane gelince burdan yazarım siteye :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alper melek gibi adamsın
çok çok teşekkürler
sevgi ile..
Gürol
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
Diger ürün istanbulda almak isteyen arkadas almaktan vaz gecti urun su an istanbulda bosu bosuna kargo parası verdim... isteyen var ise irtibata benimle gecmeniz yeterli .... Bir derste oldu bana koy sahibinde ne sat....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
Usta bir arakadas siteden alacagim demisti ona soz vermis idim soylemistim yolladim istanbula ama gidip alamayacagini soyledi su anda istanbulda sirkecide bir arkadasimda dilersen gidip alabilirsin...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
cbr125cbr niçkli arkadaşta sonuncusunu aldı ve kalmadı .. :) kendim için getirticem tekrar isteyen olursa bana özelden msj atar ise onların içinde getirte bilirim ... güle güle kullanın hayrını görürsünüz işallah ..
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
cbr125cbr niçkli arkadaşta sonuncusunu aldı ve kalmadı .. :) kendim için getirticem tekrar isteyen olursa bana özelden msj atar ise onların içinde getirte bilirim ... güle güle kullanın hayrını görürsünüz işallah ..
kullanan arkadaşlar yorumları alalım.
ben de bir tane isteyebilirim.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
cbr125cbr niçkli arkadaşta sonuncusunu aldı ve kalmadı .. :) kendim için getirticem tekrar isteyen olursa bana özelden msj atar ise onların içinde getirte bilirim ... güle güle kullanın hayrını görürsünüz işallah ..

yeni ürün kesin getirtecekmisiniz
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Bu parrot sk 4000 lerin sanırım çeşitleri var.Çünkü nette görsel olarak arattığımda elcik kumanda kısmında sağında kırmızı ve yeşil renkli olanları da var aynı bu sayfadakiler gibi, birde tamamen düz siyah renkli olan var ileri geri tuşları renkli sadece.
Bu sayfada arkadaşların kullandıklarından 2 adet alsak artçı ile iletişim kurabilirmiyiz ve aynı zamanda tel çaldığında tele de bakabilirmiyiz?Kullanan veya deneyen arkadaşlardan rica etsek bir yardımcı olsalar? Amerikadan sipariş veriyorum 2 adet,artçı ile iletişim yapılabildiğinden emin olamadım.
http://www.google.com.tr/imgres?q=parrot+sk+4000&um=1&hl=tr&sa=N&biw=1024&bih=629&tbm=isch&tbnid=K_KFGC_30KxQsM:&imgrefurl=http://www.cnet.com.au/parrot-sk4000-339290282.htm&docid=W2_2JNV9vZPEpM&imgurl=http://cdn.cbsi.com.au/story_media/339290282/Parrot-SK4000_3.jpg&w=440&h=330&ei=8jpWT_7-OMeA8wPwta3yCA&zoom=1http://www.google.com.tr/imgres?q=parrot+sk+4000&um=1&hl=tr&sa=N&biw=1024&bih=629&tbm=isch&tbnid=0ci8ikuRE3E0oM:&imgrefurl=http://130.com.ua/en/product/bluetooth-hands-free-parrot-sk4000-for-motorcycles/&docid=DBpsEy9qsRD_cM&imgurl=http://130.com.ua/published/publicdata/AUTO/attachments/SC/products_pictures/Bluetooth-hands-free-Parrot-SK4000-for-motorcycles_1_enl.jpg&w=960&h=960&ei=8jpWT_7-OMeA8wPwta3yCA&zoom=1
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kocaman teşekkürler ZIPPIRMAN abime.:) Şaka maka derken sayesinden PARROT SK4000 sahibi olduk. Bu çocuktan ne kaçan, nede uçan kurtulabiliyor. Kafaya kodumu işi btirir. Yukarıda konusu edilen sergilenmiş PARROT ların biri Gürol da biri bende.:cat: Artık GÜRCİSTAN'da bir birimizi kaybetmeyiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

50 euroya gelmiş oldu abılerime yolladım bir arakdaşta bugun gidip istanbulda yolladıgım yerden alıcak ... işinizi gorduyse ne mutlu bana ... :)) kendime getirdiğimide kıramayıp yolladım :))

abi güle güle kullanın .. :))) gene getirteyim 3-5 tane gelince burdan yazarım siteye :)

Alper arkadaşım ilgin için çok teşekkürler. Getirttiğin cıhazların biri bende. Gürol kardeşim birini benim için istemişti. Kendisi çok yardımsever bir yapıya sahip. Keratanın yüzü sakallı ama gönlü çok parlak. Herkes herşeye sahip olsun diye gözunu budaktan esirgemez. Sizden bana bahsetti. "Bu zamanda bukadar temiz kalplı güvenen insan olamaz" dedi. Sizi çok sevmiş. Tekrar teşekkürler. kullandıkça hafızalarımızda yenilenirsınız.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Osman bey anlaşılan gürcistan yolculuğuna bir kişi daha ekliyeceksin :cherry::cat: merak etme oda PARROT SK 4000 li:queen::king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakın öyle bensiz planlar falan
hoş olmuyor haaa
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Merhaba arkadaslar,

gecenlerde bende aşağıdaki ürünü aldım kargo dahil 150 tl ye 2 adet cihaz geliyor. Nolann90 kaskımda kullanıyorum telefon için büyük rahatlık oldu yolda arayanlar motorda olduğuna inandıramıyorum rüzgar sesi almıyormuş. tabi kaskın vizoru kapalı konusuyorum. Ben şahsen memnunum bu paraya performans başarılı gibi geldi. 2. cihazı ister artçınıza verin ister arkadaki motora...
uzun yolda çok keyifli olabilir. henüz uzun yolda denemedim.
aklınızın bir köşesinde bulunsun bence...
http://www.ebay.com/itm/260776737711?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Armağan Slm.Ben de 2 kutu sipariş vermeyi düşünüyorum bu üründen.Ses kalitesi nasıl sence? ve müzik dinleme performansını nasıl değerlendirirsin?

Merhaba arkadaslar,

gecenlerde bende aşağıdaki ürünü aldım kargo dahil 150 tl ye 2 adet cihaz geliyor. Nolann90 kaskımda kullanıyorum telefon için büyük rahatlık oldu yolda arayanlar motorda olduğuna inandıramıyorum rüzgar sesi almıyormuş. tabi kaskın vizoru kapalı konusuyorum. Ben şahsen memnunum bu paraya performans başarılı gibi geldi. 2. cihazı ister artçınıza verin ister arkadaki motora...
uzun yolda çok keyifli olabilir. henüz uzun yolda denemedim.
aklınızın bir köşesinde bulunsun bence...
http://www.ebay.com/itm/260776737711?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman bey anlaşılan gürcistan yolculuğuna bir kişi daha ekliyeceksin :cherry::cat: merak etme oda PARROT SK 4000 li:queen::king:

Memnuniyetle...:) Neden olmasın ki. Birlikten güç doğar.:cat:
Anlaşıldı.
Yollar.... biz geliyoruz. Bu sene yine titreyeceksiniz.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Armağan Slm.Ben de 2 kutu sipariş vermeyi düşünüyorum bu üründen.Ses kalitesi nasıl sence? ve müzik dinleme performansını nasıl değerlendirirsin?
walla ses bi ippod taki gibi pürüzsüz değil tabiki. ama çızırtılı dinlenmeyecek yada kafa ağrıtacak kadar kötüde değil. Bence yeterli hatta son ses açarsan hiçbirsey duyamıyorsun motor sesi trafik kornası hiç deneme ben sürekli kısıyorum :)
bu fiyata 2 tane o yüzden tavsiye ederim. Forumdan 2 3 kişi kullanıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cısss yaparım vallahi
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler bilgi verdiğin için.Benim asıl amacım artçı ile ve kardeşim ile konuşabilmek giderken.O yüzden iki kutu alıyorum ki 4 kişi yolda geyiğe bağlayalım diye:cat:Bağır bağır nereye kadar valla:)
Telefon olayı da kolaylık olcak.Müzik ise her zaman kısık dinlerim fon müziği misali:)

walla ses bi ippod taki gibi pürüzsüz değil tabiki. ama çızırtılı dinlenmeyecek yada kafa ağrıtacak kadar kötüde değil. Bence yeterli hatta son ses açarsan hiçbirsey duyamıyorsun motor sesi trafik kornası hiç deneme ben sürekli kısıyorum :)
bu fiyata 2 tane o yüzden tavsiye ederim. Forumdan 2 3 kişi kullanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst