Bu ne harika bir alet..! Savulun uzun yollar PARROT SK 4000

Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
66
Arkadaşlar be sipariş verdim kendi sitesinfden 199 tl taksitli ve garantili bir şekilde bakalım bana ulaşınca paylaşırım.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
slm arkadaşlar ebaydan 39 euroya aldım 10 euro karla verebilirim sizede .. 3 takım getirtiyorum fazladan 2 setim var sahibinden.com dan yada gg den satış açıp yollarım talep çok olursa 3-5 set daha alırım önümüzdeki hafta türkiyeye geliyor arkadaşım kendisi getiricek .....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar ebaydan 39 euroya aldım 10 euro karla verebilirim sizede .. 3 takım getirtiyorum fazladan 2 setim var sahibinden.com dan yada gg den satış açıp yollarım talep çok olursa 3-5 set daha alırım önümüzdeki hafta türkiyeye geliyor arkadaşım kendisi getiricek .....

Aynı marka ve özelliklerde ise birini ben alabilirim
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
aynısı üstadım..... gelince fotoğraflarınıda paylaşıp gg yada sahibinden.com üzerinden get ile yollayabilirim... dediğim gibi çok talep olursa 5-10 set getirtebilirim.. direk almanyadaki arkadaşıma kargo ulaşıcak önümüzdeki haftada burda elimizde olur ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_npmv=3&_trksid=m570.l2736&_nkw=PARROT+SK+4000 burada ürünleri satanların ilanlarıda mevcut ... aynı ürün ve kutusunda açılmamış gelecek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynısı üstadım..... gelince fotoğraflarınıda paylaşıp gg yada sahibinden.com üzerinden get ile yollayabilirim... dediğim gibi çok talep olursa 5-10 set getirtebilirim.. direk almanyadaki arkadaşıma kargo ulaşıcak önümüzdeki haftada burda elimizde olur ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_npmv=3&_trksid=m570.l2736&_nkw=PARROT+SK+4000 burada ürünleri satanların ilanlarıda mevcut ... aynı ürün ve kutusunda açılmamış gelecek...
peki birini aldım istanbuldaysanız eldende alabilirim
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
nasıl isterseniz

istanbulda ister iseniz arkadaşlarım var onlara yollarım ordan elden alırsınız nasıl isterseniz....
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
"motordaydım telefonu açamadım" bahanesini çok ararsınız sonra :)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
tabii aynısı ürünün bende çok arıyordum ... hep pahalıydı burdada 120 görünce ilk başta ucuz geldi sonra araştırınca yurt dışında daha ucuz olduğunu gördüm önce ebayda buldum daha uyguna 39 euroya mağazada bulduk 3 set aldırdım ... 1 rini kendim kullanıcı 1rinide arkadaş istedi 1 tane kaldı ama çok isteyen olursa dahada aldıra bilirim
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
tabii aynısı ürünün bende çok arıyordum ... hep pahalıydı burdada 120 görünce ilk başta ucuz geldi sonra araştırınca yurt dışında daha ucuz olduğunu gördüm önce ebayda buldum daha uyguna 39 euroya mağazada bulduk 3 set aldırdım ... 1 rini kendim kullanıcı 1rinide arkadaş istedi 1 tane kaldı ama çok isteyen olursa dahada aldıra bilirim
msj attım sana bakarsan sevinirim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
peki birini aldım istanbuldaysanız eldende alabilirim

Hop. Hop... Arkadaş. Yine benden gizli ne işler çeviriyosun ya. Diyelim sen aldın bu cıhazı. Bende olmadıktan sonra yolda kiminle konuşacan anlamadım. Hani yollarda tek yoldaşın ben olacaktım.:pale:
Sem zannediyormusum ki gizli kaçamak da işler yapsan takip edilmiyorsun. Dikkatimden kaçmadığını unutma.:)
İhaleye fesat karıştırır işi karaborsaya bindiririm.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hop. Hop... Arkadaş. Yine benden gizli ne işler çeviriyosun ya. Diyelim sen aldın bu cıhazı. Bende olmadıktan sonra yolda kiminle konuşacan anlamadım. Hani yollarda tek yoldaşın ben olacaktım.:pale:
Sem zannediyormusum ki gizli kaçamak da işler yapsan takip edilmiyorsun. Dikkatimden kaçmadığını unutma.:)
İhaleye fesat karıştırır işi karaborsaya bindiririm.:p
Abim ellerinden öperim
sen birkaç zaman görünmeyince ortalıkta meydan bize kaldı sandık
eşşeklik ettik yahu kusura bakmayasın
büyüksün affet bizi
saygılar abi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Abim ellerinden öperim
sen birkaç zaman görünmeyince ortalıkta meydan bize kaldı sandık
eşşeklik ettik yahu kusura bakmayasın
büyüksün affet bizi
saygılar abi

Estağfurullah güzel kardeşim benim. Amacım sadece sataşmaktı. Mutlaka ki meydan öyle güzel saçları olan yakışıklılarındır. Seni seviyoruz.:)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Yanlmıyorsam bu vermiş olduğunuz linkteki fotoğrafı olan cihaz tek hoperlörlü , bunların iki hoperlölüleri çok farklı,daha kullanışlı
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
Arkadaslar islerimden dolayi simdi gordum msjlari ve cevaplarini attim.. Onumuzdeki hafta geldigi gibi size resimlerini buraya yukliycem .2 hoporlorlu sık soruluyor.. Bu soru ..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
ve ebaydan parrotlar geldiii özel msj ile bana ulaşan arkadaşlara duyrulur

85556098.jpg

28867653.jpg

57216862.jpg

36101000.jpg

60925094.jpg

26611734.jpg




beklediğim ürünler arkadaşımın 1 hafta rötarlı gelmesi nedeni ile gecikmeli olsada elime ulaştı istanbulda sirkecideki arkadaşıma bugun kargoluyorum yarın gidip bakıp görüp alabilirsiniz ürünler jelatinli ve hiç açılmamış şekilde yollanacaktır ... herkeze saygılar kargo dahil 43 euro bana maliyeti var 50 euoraya size gelicek .... saygılar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkisini aldık
satış kapanmıştır barış52 başka kapıya )))
Çok Teşekkürler Alper kardeş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst