Arkadaşlar be sipariş verdim kendi sitesinfden 199 tl taksitli ve garantili bir şekilde bakalım bana ulaşınca paylaşırım.
slm arkadaşlar ebaydan 39 euroya aldım 10 euro karla verebilirim sizede .. 3 takım getirtiyorum fazladan 2 setim var sahibinden.com dan yada gg den satış açıp yollarım talep çok olursa 3-5 set daha alırım önümüzdeki hafta türkiyeye geliyor arkadaşım kendisi getiricek .....
peki birini aldım istanbuldaysanız eldende alabilirimaynısı üstadım..... gelince fotoğraflarınıda paylaşıp gg yada sahibinden.com üzerinden get ile yollayabilirim... dediğim gibi çok talep olursa 5-10 set getirtebilirim.. direk almanyadaki arkadaşıma kargo ulaşıcak önümüzdeki haftada burda elimizde olur ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_npmv=3&_trksid=m570.l2736&_nkw=PARROT+SK+4000 burada ürünleri satanların ilanlarıda mevcut ... aynı ürün ve kutusunda açılmamış gelecek...
"motordaydım telefonu açamadım" bahanesini çok ararsınız sonra![]()
istanbulda ister iseniz arkadaşlarım var onlara yollarım ordan elden alırsınız nasıl isterseniz....
msj attım sana bakarsan sevinirimtabii aynısı ürünün bende çok arıyordum ... hep pahalıydı burdada 120 görünce ilk başta ucuz geldi sonra araştırınca yurt dışında daha ucuz olduğunu gördüm önce ebayda buldum daha uyguna 39 euroya mağazada bulduk 3 set aldırdım ... 1 rini kendim kullanıcı 1rinide arkadaş istedi 1 tane kaldı ama çok isteyen olursa dahada aldıra bilirim
peki birini aldım istanbuldaysanız eldende alabilirim
Abim ellerinden öperimHop. Hop... Arkadaş. Yine benden gizli ne işler çeviriyosun ya. Diyelim sen aldın bu cıhazı. Bende olmadıktan sonra yolda kiminle konuşacan anlamadım. Hani yollarda tek yoldaşın ben olacaktım.ale:
Sem zannediyormusum ki gizli kaçamak da işler yapsan takip edilmiyorsun. Dikkatimden kaçmadığını unutma.
İhaleye fesat karıştırır işi karaborsaya bindiririm.![]()
Abim ellerinden öperim
sen birkaç zaman görünmeyince ortalıkta meydan bize kaldı sandık
eşşeklik ettik yahu kusura bakmayasın
büyüksün affet bizi
saygılar abi