Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
KARDEŞİM BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN,BUNUN GİBİ ŞEREFSİZ EVLETLARI İÇİN MOTORDA KÜÇÜK Bİ SOPA BULUNDURMAK LAZIM.SİNİRLERİM AYAĞA KALKTI,CANIN SAĞOLSUN GENEDE.SANA BİŞEY OLMAMIŞ ÖNEMLİ OLAN O.:pr:

1/92 boyunda 104 kilo ağırlığındayım :) bütün gün istanbul trafiğindeyim dizlikler mont ve kask olunca sanırım daha iri gösteriyorum :) bi kaç kez sıkıştıran sürücüyü dövmek istedim ama bi türlü arabalarından inmediler nedendir bilinmez. :) 150 mc ci arkadaşlarla trafikte karşılaşıp selamlaşıyoruz ama çoğunda kask yok arkadaşlar gideceğiniz yer yakın olsa bile takın şu kasklarınızı benim canımı sıkmayın :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:19 ----------

yamaha-mondial şirinevler aydın motor yusuf usta ;)


teşekkürler tavsiyen için dostum hadi bide onu deneyelim 2000 bakımına oraya götürcem
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Bazen çalışmıyor kontağı kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor,bazı arkadaşların dediği gibi emniyet mekanızması olabilirmi acaba yada çok mu iyiniyetli düşünüyoruz. :)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Bazen çalışmıyor kontağı kapatıp tekrar açınca sorun çözülüyor,bazı arkadaşların dediği gibi emniyet mekanızması olabilirmi acaba yada çok mu iyiniyetli düşünüyoruz. :)

Dostlar bu konuya açıklık getirmeye çalışayım bildiğim kadar...

Konu:Motor vitesteylen neden çalışmaz?

Motor viteste olduğu zaman tekerdeki yük direk pistona biniyor.Ve marş bastığınızda,marş motoru pistonu döndermek istiyor.marş basıyor aslında ama pistona ilk hareketi veremiyor..[Tabi pistondaki yük fazla olduğundan]
ve bu şekilde motor çalşmıyor...

Kontrol 1 : Bunu aynı şöyle de deneyebilirsiniz..Motor vitesteyken marş basıp Motoru dinlerseniz bu sesi duyarsınız...Tık tık die bi ses gelir...

Kontrol 2 : Eğer dediğiniz gibi bi sistem olsaydı hayatta motoru vurdurarak çalıştıramazdınız.


Çözüm : ise Pistondaki yükü bi şekilde almak (debriyaj yada boş vites :)

Saygılar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
MOTORun vıteste calışmaması nasıl acaba vurduruncamı calışmıyır yoksa depriyajı sıkıncadamı calışmıyor.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
18
slm arkadaşlar bana yadım olun..

24 06 2011 cuma günü bir kaza yaptım. Bağcılar tabya yolundan gidiyordum cok trafik vardı bende ara sokaktan gideyim dedim tabi artçı da vardı . Ara sokaklardan 40 ile 60 arası hızım vardı. Birden komyon hızla önüme cıktı, ekmek kamyonlarına benzeyen ama ben yolu biraz yarılamiştım adam hıç frene dahi basmadı direksoyunu cevirdi ama ben de frene bastım ama nafile yandan kapısına çarptım. Allah cok şükür fazla bişeyimiz yok atrçıda kolunda çizik vardı benimde parmak kesilti işte ama motor ön taraf dağıldı gidon yamuldu ön far sinyaller amasör maşaları yamuldu camurlukta birşey yok ama sert carptım .Adam cektiği yer cadde imiş onun için tutanak tuturmadılar.zarlı sen cırkarsın dediler . bende sonar bagclar mondial servisine gödürdüm servise ortalam ne kadar cıkar dedim oda 400 ile 500 arası dedi ama bakmamız lazım dediler bende siz bir bakın bana haber verin dedim daha haber gelmedi bugün gidip alacam kendim toplayacagım ama parcaları nereden ucuza teymin edebilirim . Bana yardımcı olursanız sevirim. simdi den teşekkür ederim...
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
[email protected] ye bu gün attığım mail...

13.04.2011 de mondimotor ikitelli bayinizden MC-150 aldım ...motoru aldığım günden beri 2 sıkıntım var... ustalar her sıkıntıma rodaj dediler salladılar...şuan 1400 km deyim motorum 90-100 km hızla giderken ileri geri sallanma yapıyo (gaza basarken değil gazı kesince sallıyor) birde ıslık sesi var ...mondimotor ömer beyin ustası bindi motora sorun yok dedi gönderdi bende salağım ya tmm deyip döndüm...tek motor sultangazi yusuf usta da bindi oda yok dedi (değil motordan...bisikletten anlamıyo bence o ) biliyorumki bulaşmak isyemiyolar g.o.paşa şahim motor a gittiğimde ise bun gun müsait değilim cuma gel ..cuma gittim .. p.tesi gel ..dediler.. kendi eski ustam ise yetkili servis değil oda bana şuraya buraya git diyor bu ara g.o.paşa burak motora ulaşmaya çalışıyorum.. şimdi size soruyorum bu motoru satıyorsunuz ama biz kullanıcılar bu usta yada tamirci milletinden neler çekiyoruz biliyormusuz..? hepsinden şikayetçiyim elinizi vicdanınıza koyun bunları bayi falan yapmayın daha adam gibi denetleyin yazıklar olsun ... DEDİM
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
6
merhaba arkadaslar. öncelikle umutfdn arkadas büyük geçmiş olsun umarım sağlığın iyidir. yapiressami arkadas iyi demşsin tebrik ederim böyle ustaları şikayet edicen. adam gibi işini yapan usta cok azzzz. musician44-ramizan83 arkadaş, motorun viteste calışmaması emniyet değil, arıza zaten 2-3 ay viteste iken calıştı ben normalde tavsiye edilmediği için boşa alıp calıştırıyodum gecen yokuşta motor durdu viteste calıştıramadım ondan sonra baktım calışmıyo debriyja basıyorum marşa basıyorum elektrik hiç gelmiyo yakında servise götürücem. bence önemli bi durum acil durumda debriyaja bastığın gibi motorun calışması lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

musician 44 arkadaş yazını tekrar okudum da [motor vitesteyken debriyaja basmadan marşa bastığımı zannediyosun galiba] :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
24 06 2011 cuma günü bir kaza yaptım. Bağcılar tabya yolundan gidiyordum cok trafik vardı bende ara sokaktan gideyim dedim tabi artçı da vardı . Ara sokaklardan 40 ile 60 arası hızım vardı. Birden komyon hızla önüme cıktı, ekmek kamyonlarına benzeyen ama ben yolu biraz yarılamiştım adam hıç frene dahi basmadı direksoyunu cevirdi ama ben de frene bastım ama nafile yandan kapısına çarptım. Allah cok şükür fazla bişeyimiz yok atrçıda kolunda çizik vardı benimde parmak kesilti işte ama motor ön taraf dağıldı gidon yamuldu ön far sinyaller amasör maşaları yamuldu camurlukta birşey yok ama sert carptım .Adam cektiği yer cadde imiş onun için tutanak tuturmadılar.zarlı sen cırkarsın dediler . bende sonar bagclar mondial servisine gödürdüm servise ortalam ne kadar cıkar dedim oda 400 ile 500 arası dedi ama bakmamız lazım dediler bende siz bir bakın bana haber verin dedim daha haber gelmedi bugün gidip alacam kendim toplayacagım ama parcaları nereden ucuza teymin edebilirim . Bana yardımcı olursanız sevirim. simdi den teşekkür ederim...



GECMIŞ OLSUN KARDEŞİM ıyı bır servıs bulman umıdımle cana gelecegıne mala gelsın ne yapalım başa gelen cekılır.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
24 06 2011 cuma günü bir kaza yaptım. Bağcılar tabya yolundan gidiyordum cok trafik vardı bende ara sokaktan gideyim dedim tabi artçı da vardı . Ara sokaklardan 40 ile 60 arası hızım vardı. Birden komyon hızla önüme cıktı, ekmek kamyonlarına benzeyen ama ben yolu biraz yarılamiştım adam hıç frene dahi basmadı direksoyunu cevirdi ama ben de frene bastım ama nafile yandan kapısına çarptım. Allah cok şükür fazla bişeyimiz yok atrçıda kolunda çizik vardı benimde parmak kesilti işte ama motor ön taraf dağıldı gidon yamuldu ön far sinyaller amasör maşaları yamuldu camurlukta birşey yok ama sert carptım .Adam cektiği yer cadde imiş onun için tutanak tuturmadılar.zarlı sen cırkarsın dediler . bende sonar bagclar mondial servisine gödürdüm servise ortalam ne kadar cıkar dedim oda 400 ile 500 arası dedi ama bakmamız lazım dediler bende siz bir bakın bana haber verin dedim daha haber gelmedi bugün gidip alacam kendim toplayacagım ama parcaları nereden ucuza teymin edebilirim . Bana yardımcı olursanız sevirim. simdi den teşekkür ederim...

geçmiş olsun.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
[email protected] ye bu gün attığım mail...

13.04.2011 de mondimotor ikitelli bayinizden MC-150 aldım ...motoru aldığım günden beri 2 sıkıntım var... ustalar her sıkıntıma rodaj dediler salladılar...şuan 1400 km deyim motorum 90-100 km hızla giderken ileri geri sallanma yapıyo (gaza basarken değil gazı kesince sallıyor) birde ıslık sesi var ...mondimotor ömer beyin ustası bindi motora sorun yok dedi gönderdi bende salağım ya tmm deyip döndüm...tek motor sultangazi yusuf usta da bindi oda yok dedi (değil motordan...bisikletten anlamıyo bence o ) biliyorumki bulaşmak isyemiyolar g.o.paşa şahim motor a gittiğimde ise bun gun müsait değilim cuma gel ..cuma gittim .. p.tesi gel ..dediler.. kendi eski ustam ise yetkili servis değil oda bana şuraya buraya git diyor bu ara g.o.paşa burak motora ulaşmaya çalışıyorum.. şimdi size soruyorum bu motoru satıyorsunuz ama biz kullanıcılar bu usta yada tamirci milletinden neler çekiyoruz biliyormusuz..? hepsinden şikayetçiyim elinizi vicdanınıza koyun bunları bayi falan yapmayın daha adam gibi denetleyin yazıklar olsun ... DEDİM[/QU

dostum bende mondimotordan aldım motorumu ama bakımlara bağcılar ikiler motora götürdüm aralarında pek fark yok al birini vur ötekine ustanın ağzından kerpetenle laf almaya çalışıyosun.Bu arada sanırım bayrampaşada oturuyorsun bende gaziosmanpaşadayım gezi düzenlerseniz katılabilirim.İyi bir usta bulursan haberleşelim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

24 06 2011 cuma günü bir kaza yaptım. Bağcılar tabya yolundan gidiyordum cok trafik vardı bende ara sokaktan gideyim dedim tabi artçı da vardı . Ara sokaklardan 40 ile 60 arası hızım vardı. Birden komyon hızla önüme cıktı, ekmek kamyonlarına benzeyen ama ben yolu biraz yarılamiştım adam hıç frene dahi basmadı direksoyunu cevirdi ama ben de frene bastım ama nafile yandan kapısına çarptım. Allah cok şükür fazla bişeyimiz yok atrçıda kolunda çizik vardı benimde parmak kesilti işte ama motor ön taraf dağıldı gidon yamuldu ön far sinyaller amasör maşaları yamuldu camurlukta birşey yok ama sert carptım .Adam cektiği yer cadde imiş onun için tutanak tuturmadılar.zarlı sen cırkarsın dediler . bende sonar bagclar mondial servisine gödürdüm servise ortalam ne kadar cıkar dedim oda 400 ile 500 arası dedi ama bakmamız lazım dediler bende siz bir bakın bana haber verin dedim daha haber gelmedi bugün gidip alacam kendim toplayacagım ama parcaları nereden ucuza teymin edebilirim . Bana yardımcı olursanız sevirim. simdi den teşekkür ederim...[/Q

Büyük geçmiş olsun dostum Allah korumuş.Mahalle arası hele hele bağcılarda daha dikkatli olmalısın bütün sokaklar çocuk dolu
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
arkadaşlar merhaba 2011 mc almayı düşünüyorum 5000 de ne kadar fiyata olur dersiniz? yorumlarınıza ihtiyacım var
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
kaza yapan arkadaşıma geçmiş olsun . arkadaşlar sizlere bu servis ve ustaa konusun da aynen katılıyorum ismilazım degil servisin birine dedim benimmotorda normal dışı bir titreme var dedim usta üzerine bindi gaz verdi evet normalden farklı bir durumdedi neden olabilir dedim, şimdi şaşıracaksınız verdigi cevaba ön koruma demirinden olabilir dedi,bu piyasadaki çogu usta diye geçinenler scooter kayışı degiştirmeden başka bir işten anlamaz ben derimki bu işi biraz kendimiz ögrenenelim derim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mondial iyi motorlar getirse bile bu servisler yüzünden bir kere alan bir daha almaz bende servisle çok sorun yaşadım ve garanti falan takmadım iş bilmeyen servislere para kazandırmaktan sa normal bi ustaya giderim işimi yaptırım hakkı neyse da veririm helal olsun birde arkadaşlar sorunları sadece buraya değil mondial müşteri hizmetlerine de mesaj atın durumu anlatın ben çok kavga ettim hem servisle hemde müşteri temsilcileriyle daha da mondial almam
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
arkadaşlar şikayetiniz varsa mondiale mesaj atın.ben servisle alakalı şikayetimi e-postayla gece bildirdim ,sizin bi kontrol mekanizmanız yok mu,servisler kafasına göre davranıyor vs yazmıştım.sabahına bana telefonla geri döndüler,şikayetimin ne olduğunu sodular ne var ne yok anlattım.biz servise bi tane denetçi göndereceğiz dediler.1-2 saat sonra servis aradı özür diledi gel çay ısmarlayayım falan vs.
gittim bi nazik davranıyor anlatamam ,öyle demek istemedim,kusura bakma ,her zaman yardımcı olurum vs -şimdi yoldan geçsem çağırıyor.
BENCE TOPLU MESAJ GÖNDERİRSENİZ DAHADA ETKİLİ OLUR.
HAKKINIZI ARAYIN...................
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
http://www.facebook.com/video/video.php?v=2142062401349

evet arkadaşlar lpg çalışmamdan görüntüler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------

iyi sonoçlar alırsam bunu biraz daha geliştirmeyi düşünüyorum

abi bu konuyu önceden de konuşmuştuk bu sayfada hatırlarsan. 2 önerimi tekrarlıyorum. piknik tüpünün et kalınlığı çok düşük. bu lpg tüplerinin yapıldığı yere özel üretim bir şey yaptırılamaz mı?

gazın bağlantı boruları ve tüpü doldurduğumuz yer çok açıkta gibi. en azından arka tarafa motor yere düştüğünde oraları koruyacak kafes biçiminde bir şey yapsan daha iyi olmaz mı?

2. olarak motor fazla eğilince lpgyi kesen bir devre söylemiştim, v şeklinde bir borunun uçlarına 2 iletken bağlayıp, bu borunun içine de demir bilya koyarsak motor fazla eğilince demir bilya da eğilen taraftaki iletkenlere deyip benzine geçmesini sağlayan bir sistemdi. bunu da uygularsan inan ben de yapmayı düşünürüm.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
dün iş çıkışı hiç gitmediğm bir yer olan burak motor selahattin ustaya gittim ... bir tavsiye üzerine ...kapıya yanaştım tamda kendisi kapıda selam verdim h. işler diledim ustam benim motor ....diye anlattım kafasını kaldırıp suratıma bakmadan içerde kadir ustaya söle dedi ..ona anlattım motora bindi gitti trafikte yol yapamadığı için anlayamadı oysaki anlamayacak bişey yok hafataiçi bi gün bırak iyice test edelim dedi usta işte o gün hangi gün dedim çrş -perş sabah dedi ben 9:00 işe başlıyom siz 9 da açıyonuz dedim çaycıya bırakırmışım motoru ve anahtarı... içimden bir ses diyo ki motor orada 1 gün kalacak tmm yaptım diyecek paramı alacak ben motora binicem bakıcam olmamış aynen duruyo ..çünkü öle başıma çok geldi ..sora bida gidicem ..bida sonra paradan da motordan da vazgeçip isyan edicem..
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün iş çıkışı hiç gitmediğm bir yer olan burak motor selahattin ustaya gittim ... bir tavsiye üzerine ...kapıya yanaştım tamda kendisi kapıda selam verdim h. işler diledim ustam benim motor ....diye anlattım kafasını kaldırıp suratıma bakmadan içerde kadir ustaya söle dedi ..ona anlattım motora bindi gitti trafikte yol yapamadığı için anlayamadı oysaki anlamayacak bişey yok hafataiçi bi gün bırak iyice test edelim dedi usta işte o gün hangi gün dedim çrş -perş sabah dedi ben 9:00 işe başlıyom siz 9 da açıyonuz dedim çaycıya bırakırmışım motoru ve anahtarı... içimden bir ses diyo ki motor orada 1 gün kalacak tmm yaptım diyecek paramı alacak ben motora binicem bakıcam olmamış aynen duruyo ..çünkü öle başıma çok geldi ..sora bida gidicem ..bida sonra paradan da motordan da vazgeçip isyan edicem..

merhaba
motorundan ne tür şikayetlerin vardı?
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
90-100 km hızla giderken ileri geri sallanma yapıyo (gaza basarken değil gazı kesince sallıyor) birde ıslık sesi var... bunu anlayan usta tesbit edebilen sayısı bile az tamir etmek isteyenin sayısı sıfırın altında - 30 ... bu arada [email protected] attığım 2. mailden sonra nazilli den bir telefon geldi ...mailinizi okudum motoru aldığınız yer olan ikitelli mondi motor a gidiniz motorunuzu bırakınız gereken işlem yapılacaktır denildi... şimdi b. paşdan kalk ikitelliye git motoru bırak ..taksiye bin eve git ertesi gün minibüsle işe git ..akşam iş çıkışı yine taksiye bin motoru almaya git bu eziyete değecekmi bakıcaz param çok olduğundan değil oraya vasıta yok doğru dürüst yaa ...:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst