[email protected] ye bu gün attığım mail...
13.04.2011 de mondimotor ikitelli bayinizden MC-150 aldım ...motoru aldığım günden beri 2 sıkıntım var... ustalar her sıkıntıma rodaj dediler salladılar...şuan 1400 km deyim motorum 90-100 km hızla giderken ileri geri sallanma yapıyo (gaza basarken değil gazı kesince sallıyor) birde ıslık sesi var ...mondimotor ömer beyin ustası bindi motora sorun yok dedi gönderdi bende salağım ya tmm deyip döndüm...tek motor sultangazi yusuf usta da bindi oda yok dedi (değil motordan...bisikletten anlamıyo bence o ) biliyorumki bulaşmak isyemiyolar g.o.paşa şahim motor a gittiğimde ise bun gun müsait değilim cuma gel ..cuma gittim .. p.tesi gel ..dediler.. kendi eski ustam ise yetkili servis değil oda bana şuraya buraya git diyor bu ara g.o.paşa burak motora ulaşmaya çalışıyorum.. şimdi size soruyorum bu motoru satıyorsunuz ama biz kullanıcılar bu usta yada tamirci milletinden neler çekiyoruz biliyormusuz..? hepsinden şikayetçiyim elinizi vicdanınıza koyun bunları bayi falan yapmayın daha adam gibi denetleyin yazıklar olsun ... DEDİM[/QU
dostum bende mondimotordan aldım motorumu ama bakımlara bağcılar ikiler motora götürdüm aralarında pek fark yok al birini vur ötekine ustanın ağzından kerpetenle laf almaya çalışıyosun.Bu arada sanırım bayrampaşada oturuyorsun bende gaziosmanpaşadayım gezi düzenlerseniz katılabilirim.İyi bir usta bulursan haberleşelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------
24 06 2011 cuma günü bir kaza yaptım. Bağcılar tabya yolundan gidiyordum cok trafik vardı bende ara sokaktan gideyim dedim tabi artçı da vardı . Ara sokaklardan 40 ile 60 arası hızım vardı. Birden komyon hızla önüme cıktı, ekmek kamyonlarına benzeyen ama ben yolu biraz yarılamiştım adam hıç frene dahi basmadı direksoyunu cevirdi ama ben de frene bastım ama nafile yandan kapısına çarptım. Allah cok şükür fazla bişeyimiz yok atrçıda kolunda çizik vardı benimde parmak kesilti işte ama motor ön taraf dağıldı gidon yamuldu ön far sinyaller amasör maşaları yamuldu camurlukta birşey yok ama sert carptım .Adam cektiği yer cadde imiş onun için tutanak tuturmadılar.zarlı sen cırkarsın dediler . bende sonar bagclar mondial servisine gödürdüm servise ortalam ne kadar cıkar dedim oda 400 ile 500 arası dedi ama bakmamız lazım dediler bende siz bir bakın bana haber verin dedim daha haber gelmedi bugün gidip alacam kendim toplayacagım ama parcaları nereden ucuza teymin edebilirim . Bana yardımcı olursanız sevirim. simdi den teşekkür ederim...[/Q
Büyük geçmiş olsun dostum Allah korumuş.Mahalle arası hele hele bağcılarda daha dikkatli olmalısın bütün sokaklar çocuk dolu