Arkadaslar, iki gün evvel Mondial 250MR Destro kullanma imkanim oldu. Destro 250 tip olarak cok yakisikli hele bir sesi var ki akillara sakat ben böyle güzel bi motosiklet sesi duymadim desem yeri (250cc lik makina icin konusuyorum). Bilindigi üzere 2 silindirli enjeksiyonlu ve su sogutmali bir makina. Oturus pozisyonu MC ile cok farkli. Önde egik oturuyorsunuz ve sanki bir racing makina kullaniyormussunuz izlenimi veriyor. Halbuki naked tarzi bir makina. Frenleri dehset güzel. Dozlamasi ve gerektiginde sert fren yapildiginda cok iyi. Frenlerini cok begendigimi söyleyebilirim. Nede olsa önde cift disk arkada tek disk var. Dengeside ona keza cok iyi. Ellerinizi biraktiginizda hic bir sikinti yaratmiyor. Buraya kadar hersey dörtdörtlük. Fakat söz konusu olan performans olunca cift silindirli 250cc enjeksiyonlu bir makinadan aradigimi bulamadim. Benim MC yi kullanan Edremit Mondial Servisi sorumlusu Ergün Bey'e Destro yetismek kisa mesafede bir hayli güc oldu. Ancak hiz 100ün üstüne yani 120lere cikildiginda yetismek mümkün oldu. Yoksa Destroda MC deki gibi atak bir makina yok. Yüksek vites düsük hizda hele gazi actiginizda makina oldugu yerde sekiyor. MC den alisik olmadigimiz bir durum. Destroda vitesle sik sik oynamaniz gerekiyor. 120km/h hiza bira zorlanarak ciktigini gördüm. Gerci makina daha 250km de idi yani rodaji bitmemis. Özetleyecek olursak. DESTRO 250 herseyiyile cok iyi ama 2slindirli 250cc lik bir makina gibi degil. Hondanin tek silindirli twister lari bile 140km/h nin üstüne rahat cikabiliyor. Ayni seyi en azindan Destrodan beklerdim cift silindir olmasina ragmen. Diyecegim su ki bana göre 5500tl lik fiyatiyla Destro sundugu performansa göre kötü bir secenek. Daha ucuza MC alip ayni hizda daha atak olarak motor kullanmak daha mantikli. Ama Destro nun sesine hayran olmamak mümkün degil. Diyeceklerim bu kadar.