- Katılım
- 16 Nis 2011
- Mesajlar
- 63
stop etme sorunu çözüldü siboblar değişti ve sibob ayarı yapıldı şuan motor sorunsuz :cherry::cherry:
90-100 km hızla giderken ileri geri sallanma yapıyo (gaza basarken değil gazı kesince sallıyor) birde ıslık sesi var... bunu anlayan usta tesbit edebilen sayısı bile az tamir etmek isteyenin sayısı sıfırın altında - 30 ... bu arada [email protected] attığım 2. mailden sonra nazilli den bir telefon geldi ...mailinizi okudum motoru aldığınız yer olan ikitelli mondi motor a gidiniz motorunuzu bırakınız gereken işlem yapılacaktır denildi... şimdi b. paşdan kalk ikitelliye git motoru bırak ..taksiye bin eve git ertesi gün minibüsle işe git ..akşam iş çıkışı yine taksiye bin motoru almaya git bu eziyete değecekmi bakıcaz param çok olduğundan değil oraya vasıta yok doğru dürüst yaa ...:silent:
stop etme sorunu çözüldü siboblar değişti ve sibob ayarı yapıldı şuan motor sorunsuz :cherry::cherry:
bujileri değiştirmişmiydin? sübap ayarı, karbüratör temizliği yada buji değişimi gerekli olabilir çekilmedeki sallantının giderilmesi için.
bunun yanında ilk ıslık sesini dile getiren kişi bendim ve benden sonra bu konu üzerine bir kaç kişiden daha şikayet geldi. ses çıkarmasından başka bir zararı yok gibi.5000 km dir çıkarıyor çünkü. elektrik üretim merkezinden geliyor olabilir, çünkü ara ara çıkarıyor bu sesi
sen beya anlıyon motordan heebenim motora da bi baksana o zaman...
dün ikitelli mondi motorra gittim motoru bıraktım ...ömer bey çok ciddi davrandı bana çok resmi bi okadar dikkatliydi fabrikadan nazilliden telefon almıştı bu motora gerekeni yapın diye... motorun arka çantanın çok büyük olduğundan başladı alarmdı xenondu derken en son motorun 1500 km de olduğunu ancak henüz hiç yetkili servise gitmediğimi (yağını normal bi serviste 800 de değişmiştim) bu yüzden motorun garanti kapsamı dışında kaldığını söyledi...
ben bunu bilmiyordum motoru söktürsem tamam kabul ama sadece yağ değişti bu sebep sizce yeterlimi kapsam dışı kalmasına ..yoksa bu kanun maddesi değil ya hepimiz insanız teloranslarımız olmuyormu.. bu işi yukuşa sürmek değilmidir... bu gün motor orada kalacak bakalım akşama ne diyecekler ..
yaşadıklarını senden öne yaşadığım için ve çözüm olarak bunlara başvurulduğu için tecrübemi paylaştım
stop etme sorunu çözüldü siboblar değişti ve sibob ayarı yapıldı şuan motor sorunsuz :cherry::cherry:
herkeze iyi akşamlar arkadaşlar formu ilk açıldıgından beri takip ediyorum bende sizler gibi motorsiklet tutkunuyum mondial motorum var 125kt 125ktyi satıp 150mc almaya niyetim var ama son zamanlarda forma bakıyorum yağ kaçırıyor sübablar bozuluyor karbüratör hava almıyor arka teker savırıyor falan filan benim zar zor biriktirtiğim 3500tl kadar param var bu parayı sokaga atmak istemiyorum 125 kt motorum 45000 km de daha tık demedi bu zamana kadarda hiç servise gitmedim yazılarınıza baktıgımda 150mc yi almakta tedirgin olmaya başladım bu motoru tavsiye edermisiniz vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
slm yoğun işlerden dolayı forumu takip edemiyordum bugün tekrar uğrayıp kalıdığım yerden okumaya başladımforuma ilgi azalmış
benim orta sehpa yan sehpa ve sol ayağımızı koyduğumuz zımbırtının siyah olan metal kısmı nokta nokta paslı..o paslı kısımlarını zımparalayıp üzerine siyah sprey boya atsam nasıl olur kötü olur mu _?
slm dostum benderimki bu 3500 tlni hiç boşa atma apaçi tvs 2011 modelleri gayet güzel duruyor ve yakıtı da oldukça ekonomik ve sağlam bir motor ama parçaları pahalı
herkeze iyi akşamlar arkadaşlar formu ilk açıldıgından beri takip ediyorum bende sizler gibi motorsiklet tutkunuyum mondial motorum var 125kt 125ktyi satıp 150mc almaya niyetim var ama son zamanlarda forma bakıyorum yağ kaçırıyor sübablar bozuluyor karbüratör hava almıyor arka teker savırıyor falan filan benim zar zor biriktirtiğim 3500tl kadar param var bu parayı sokaga atmak istemiyorum 125 kt motorum 45000 km de daha tık demedi bu zamana kadarda hiç servise gitmedim yazılarınıza baktıgımda 150mc yi almakta tedirgin olmaya başladım bu motoru tavsiye edermisiniz vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
herkeze iyi akşamlar arkadaşlar formu ilk açıldıgından beri takip ediyorum bende sizler gibi motorsiklet tutkunuyum mondial motorum var 125kt 125ktyi satıp 150mc almaya niyetim var ama son zamanlarda forma bakıyorum yağ kaçırıyor sübablar bozuluyor karbüratör hava almıyor arka teker savırıyor falan filan benim zar zor biriktirtiğim 3500tl kadar param var bu parayı sokaga atmak istemiyorum 125 kt motorum 45000 km de daha tık demedi bu zamana kadarda hiç servise gitmedim yazılarınıza baktıgımda 150mc yi almakta tedirgin olmaya başladım bu motoru tavsiye edermisiniz vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
çok bekleyemedim bu akşam Bahçelievler Ayvazoğlundan siyah mc mi aldım. Yarın araç teslim pazartesi ruhsat plaka. 2775/12 takside bağladık. Sağolsunlar yardımcı oldular. plaka ruhsat masrafı vekaletname hariç 320 tl.
çok bekleyemedim bu akşam Bahçelievler Ayvazoğlundan siyah mc mi aldım. Yarın araç teslim pazartesi ruhsat plaka. 2775/12 takside bağladık. Sağolsunlar yardımcı oldular. plaka ruhsat masrafı vekaletname hariç 320 tl.