- Katılım
- 25 Nis 2011
- Mesajlar
- 8
dostum amortisörlerin üst kısmında 2 ayar yeri var.. bunları bildiğin somun gibi düşün.. motorsikleti orta sehpaya alıp helezonu birkaç mm sıkıştıracaksın.. önce helezondan taraftaki somunu sıkıp üsttekiyle sabitle. yalnız bunun için yarım ay anahtara ihtiyacın olacak ya da tornavidaya arkasından küçük bi çekiçle vurrakta halledebilirsin.
yardımın için çok tşk ederim yarın ugrasırım artık :cat: