- Katılım
- 22 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,232
çok geçmiş olsun,3 sene kadar önce bozuk asfalt + viraja yatma olayım benimde var ama ben düşmeden yırttım akşama kadarda kendime gelemedim,aylarca viraja yatmamıştım,tecrübe oluyo
saolasın buraya bi bakıcam belki çıkma vites pedalıda vardır.Geçmiş olsun. Sana fazla bişey olmaması sevindirici. Canını sıkma motor toplanır her zaman. Hyonun parçalarını ikinci el olarak sahibindende bulabilirsin.
Bunu buldum ben işine yarar umarım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...t-250-r-sol-gidon-direksiyon-42545392/detay/?
uyarmı bilmiyorum ama racing tipinde olduğundan bi garip gidonu bu motorunGTR LARIN GİDONLARI ÇOK BASİT KIRILIYOR. EĞER UYUYORSA CBR 125 GİDONU YA DA ÇIKMA DİĞER MARKALARIN GİDONLARINI ÇİFT AL. OLMADI GİT SANAYİDE İNCE VE HASSAS ŞEKİLDE KESTİR.
her düştüğünde gidon mu alacaksın yiğido![]()
saol abi çok iyi olur ama çalıştığım için akşam 6.30dan önce gelme ihtimalim yok.nası yapsak?geçmiş olsun... en büyük kazan bu olsun.. gidonu sök yanıma gel... bu işe kaynak yapacak yeri biliyorum.... döküm falan fark etmez onun için.... sabah 10 dan öğlen 14 e kadar boştayım .. bu sürede hallede biliriz...
saolasın buraya bi bakıcam belki çıkma vites pedalıda vardır.
uyarmı bilmiyorum ama racing tipinde olduğundan bi garip gidonu bu motorun
saol abi çok iyi olur ama çalıştığım için akşam 6.30dan önce gelme ihtimalim yok.nası yapsak?
Cumartesi öğleden sonra gelebilirim abi gidonu ve vites pedalını söküp getiririm olmassa.Kaynak olursa hesaplıya gelir çıkma parçalara çok fiyat istiyolar.cumartesi gelemezmisin... sen gör istediğin gibi kaynatır.... sorun olmaz.. zaten sorun olacak parçayı kaynatmaz... bu adam tek tek vites dişlileri bile kaynatıyor... istanbulun tüm sanayilerinden buna iş gelir.... motor boloğu şanzuman bilokları , şanzuman dişlileri araba jantları falan.... en fazla 30 lira işçilik alır diye tahmin ediyorum...
saol abi deniz dalgası gibi böyle kısım kısım çökmüş dalgalı bi hal almış ve tam virajın başlangıcında bozuk dalgalı kısım başlıyo.Ali geçmiş olsun.
Asfalt dalgalıymış derken kast ettiğin kazınmış-taranmış asfalt mı?
saolun arkadaşlar ayağım iyi gibi akşam pansuman yaptırıcam yara biraz derin pembe et gözüküyor:queen: kabuk bağlamaz yoksa bu şekilde.
Cumartesi öğleden sonra gelebilirim abi gidonu ve vites pedalını söküp getiririm olmassa.Kaynak olursa hesaplıya gelir çıkma parçalara çok fiyat istiyolar.
saol abi deniz dalgası gibi böyle kısım kısım çökmüş dalgalı bi hal almış ve tam virajın başlangıcında bozuk dalgalı kısım başlıyo.
saol abi şu 80tl yazan yeri aradım telefonda 70 e bıraktı, kaynak sağlıklı olmazsa ona bakıcamsana bir müjdem var, 50-60 a kapatırsan :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...t-250-r-sol-gidon-direksiyon-42545392/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...gt-250-direksiyon-sifir-orji-36547200/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yosung-gt-250-ve-650-sag-ve-sol-gidon/detay/?
araştır bakalım ( gerçi fatih kılıçlıya bakmıştınız ama tekrar deneyin![]()
saolasın çok şükür ayağımda kırık yok dediğin gibiGeçmiş olsun felon inan bende senin gibi virajda düşmek isterdim ama olmadı hep bi tarafım kırıldı en son platini yedik 1ay hastanede süründüm. Beterin beteri vardır her zaman.
Gidonda nasıl bir kırık varmış ki benim gidon sallanıyordu senin ki gibi dipten kırıktı görünmüyodu bile kaynatmıştık sapa sağlam şuan. Vites pedalımda kırılmıştı aynı senin gibi motor sola yattı işte bi vida attık pedala. O da tamam. Bi kaç ufak lokal boyada çizikleri kapatmaya yetmişti. Ama kırılan ve yarılan serçe parmağım hala yamuk![]()
Değerli kardeşim, çok büyük geçmiş olsun.
1.nci derecede önemli olan, sende kalıcı hasarın bulunmamasıdır..
Ufak bir kazayı, bir kaç kırık ve belki de platinlerle devam ettirecektin..
Bu nedenle'de teferruatlara fazla takılma.. Pencerenin diğer tarafından
baktığın zaman daha mutlu olacaksın..
Parça işine gelince; kesinlikle kaynak yaptırma.. Yürekçe'nin
referans gösterdiği parçaları al ve tak.. :cat:
Tekerin düz bassın, son kazan bu olsun..
Saol abi ,kaynak neden tavsiye etmiyosun? Sağlamlık açısından darbe görmediği sürecede yolda kırılma gibi bi durum olmaz sanırım ama düzgün bi şekilde kaynatmak gerekli
''Yenisini al'' dedim, çünkü;
1-) Gidona uyguladığın baskıyı ve ülkemiz asfalt kalite şartlarını göz önüne
alarak , yapılan kaynağın belli bir basıncı apsorbe edip edemeyeceğini
değerlendirmelisin ki, bu senin ve makinanın ağırlık kat sayısı ile doğru
orantılıdır.. Hızın arttıkça uygulanan basınç doğal olarak artacaktır..
2-) İşin birde psikolojik yönü var. Her çukura girmende; kontrasyonunu
ve odaklanmanı düşün. Aklın başka yerde olmamalıdır..
3-) Kaynak bedeli 30 Tl diyelim. + Git/gel yol masrafın vs.. etti 50 Tl..
Sıfırını zaten 70 Tl.ye alabilirsin.. Yol masrafını boşverirsen aradaki fark 40 Tl..
40 Tl senin hayatında önemli bir yer tutmakta ise; ''kaynak yaptır''..
4-) Olmaz ama, kaynak işine tersten bakalım.. Yolda belli bir hızda
seyrediyorsun ve kaynak koptu, kaldı elde tek gidon.. :silent:
Bence işini sağlama almalısın..
Bu nedenle tavsiye etmedim..
Yine'de son karar senin..
Ama şunu da unutma '' Bazen yaşamımızda keşkelere yer olmamaktadır... ''