Virajda yere yapıştım!(bozuk asfalt+sürat)

Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
çok geçmiş olsun,3 sene kadar önce bozuk asfalt + viraja yatma olayım benimde var ama ben düşmeden yırttım akşama kadarda kendime gelemedim,aylarca viraja yatmamıştım,tecrübe oluyo
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Geçmiş olsun Felon. En kısa sürede tekrar yollarda görmek isteriz seni....

Ucuz etin yahnisi yavan olur derler. Çıkma parça alacağına 1-2 ay sonra bin motoruna yeni parça taktır.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Geçmiş olsun. Sana fazla bişey olmaması sevindirici. Canını sıkma motor toplanır her zaman. Hyonun parçalarını ikinci el olarak sahibindende bulabilirsin.
Bunu buldum ben işine yarar umarım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...t-250-r-sol-gidon-direksiyon-42545392/detay/?
saolasın buraya bi bakıcam belki çıkma vites pedalıda vardır.
GTR LARIN GİDONLARI ÇOK BASİT KIRILIYOR. EĞER UYUYORSA CBR 125 GİDONU YA DA ÇIKMA DİĞER MARKALARIN GİDONLARINI ÇİFT AL. OLMADI GİT SANAYİDE İNCE VE HASSAS ŞEKİLDE KESTİR.

her düştüğünde gidon mu alacaksın yiğido :)
uyarmı bilmiyorum ama racing tipinde olduğundan bi garip gidonu bu motorun
geçmiş olsun... en büyük kazan bu olsun.. gidonu sök yanıma gel... bu işe kaynak yapacak yeri biliyorum.... döküm falan fark etmez onun için.... sabah 10 dan öğlen 14 e kadar boştayım .. bu sürede hallede biliriz...
saol abi çok iyi olur ama çalıştığım için akşam 6.30dan önce gelme ihtimalim yok.nası yapsak?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
saolasın buraya bi bakıcam belki çıkma vites pedalıda vardır.

uyarmı bilmiyorum ama racing tipinde olduğundan bi garip gidonu bu motorun

saol abi çok iyi olur ama çalıştığım için akşam 6.30dan önce gelme ihtimalim yok.nası yapsak?

cumartesi gelemezmisin... sen gör istediğin gibi kaynatır.... sorun olmaz.. zaten sorun olacak parçayı kaynatmaz... bu adam tek tek vites dişlileri bile kaynatıyor... istanbulun tüm sanayilerinden buna iş gelir.... motor boloğu şanzuman bilokları , şanzuman dişlileri araba jantları falan.... en fazla 30 lira işçilik alır diye tahmin ediyorum...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Ali geçmiş olsun.
Asfalt dalgalıymış derken kast ettiğin kazınmış-taranmış asfalt mı?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saolun arkadaşlar ayağım iyi gibi akşam pansuman yaptırıcam yara biraz derin pembe et gözüküyor:queen: kabuk bağlamaz yoksa bu şekilde.
cumartesi gelemezmisin... sen gör istediğin gibi kaynatır.... sorun olmaz.. zaten sorun olacak parçayı kaynatmaz... bu adam tek tek vites dişlileri bile kaynatıyor... istanbulun tüm sanayilerinden buna iş gelir.... motor boloğu şanzuman bilokları , şanzuman dişlileri araba jantları falan.... en fazla 30 lira işçilik alır diye tahmin ediyorum...
Cumartesi öğleden sonra gelebilirim abi gidonu ve vites pedalını söküp getiririm olmassa.Kaynak olursa hesaplıya gelir çıkma parçalara çok fiyat istiyolar.
Ali geçmiş olsun.
Asfalt dalgalıymış derken kast ettiğin kazınmış-taranmış asfalt mı?
saol abi deniz dalgası gibi böyle kısım kısım çökmüş dalgalı bi hal almış ve tam virajın başlangıcında bozuk dalgalı kısım başlıyo.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
dostum büyük geçmiş olsun,bunada şükür etmeli motor yerine gelir ,bak aye yerine gelmedi diğer arkadaşlarımızda daha dikkatli olalım
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
saolun arkadaşlar ayağım iyi gibi akşam pansuman yaptırıcam yara biraz derin pembe et gözüküyor:queen: kabuk bağlamaz yoksa bu şekilde.

Cumartesi öğleden sonra gelebilirim abi gidonu ve vites pedalını söküp getiririm olmassa.Kaynak olursa hesaplıya gelir çıkma parçalara çok fiyat istiyolar.

saol abi deniz dalgası gibi böyle kısım kısım çökmüş dalgalı bi hal almış ve tam virajın başlangıcında bozuk dalgalı kısım başlıyo.

tamam hallederiz..... sen cumartesi sök getir... aynan kırık ve kanayacak şekilde ise onuda getir.... benim işim çıksa bile yer çok basit... ama akşam 1900 kapatıyor ve 1800 den sonra iş almaz genelde...
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Öncelikle geçmiş olsun. Şahsen ben yerinizde olsam arka frensiz çıkmazdım yola -arka fren olmadığını çıkardım ben yazıdan-. Tekrar tekrar geçmiş olsun, umarım ayağınızda önemli bir problem çıkmaz, motorun parçaları zamanla bulunur önemli değil.

Açıkçası şu saatten sonra burdan nasıl kurtulabilirdi arkadaşımız diye düşünmeliyiz bence. Aklıma ilk gelen, progresif bir ön frenle beraber kompresörle -gerekirse arkayı kitleyerek- gerekli hıza düşülemez miydi? Ana göre davranışlar kesinlikle tecrübeyle oluşuyor aslında. Bu da ilerde anımsayacağınız kötü bir anı olmuş sizin için.

Tekrar tekrar geçmiş olsun.
Kazasız sürüşler...
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Geçmiş olsun felon inan bende senin gibi virajda düşmek isterdim ama olmadı hep bi tarafım kırıldı en son platini yedik 1ay hastanede süründüm. Beterin beteri vardır her zaman.

Gidonda nasıl bir kırık varmış ki benim gidon sallanıyordu senin ki gibi dipten kırıktı görünmüyodu bile kaynatmıştık sapa sağlam şuan. Vites pedalımda kırılmıştı aynı senin gibi motor sola yattı işte bi vida attık pedala. O da tamam. Bi kaç ufak lokal boyada çizikleri kapatmaya yetmişti. Ama kırılan ve yarılan serçe parmağım hala yamuk :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
ÇOOOOOOK büyük geçmiş olsun kardeşim.okuyunca içim burkuldu inan :( arkadaşların da dediği gibi parçalar geri gelir ama ayağına birşey olsa ne olacaktı ? anlıyorum daha yeni aldığın için bir anda çıktı ağzından ama inan candan, sağlıkan daha değerli değil :)

Tekrar geçmiş olsun kardeşim, inşallah kısa zamanda sende toplarsın motorunda... :)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
çok geçmiş olsun vallaha çok üzüldüm inş.en büyük kazan bu olur Allah beterinden korusun çok geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saolun arkadaşlar
saol abi şu 80tl yazan yeri aradım telefonda 70 e bıraktı, kaynak sağlıklı olmazsa ona bakıcam
Geçmiş olsun felon inan bende senin gibi virajda düşmek isterdim ama olmadı hep bi tarafım kırıldı en son platini yedik 1ay hastanede süründüm. Beterin beteri vardır her zaman.

Gidonda nasıl bir kırık varmış ki benim gidon sallanıyordu senin ki gibi dipten kırıktı görünmüyodu bile kaynatmıştık sapa sağlam şuan. Vites pedalımda kırılmıştı aynı senin gibi motor sola yattı işte bi vida attık pedala. O da tamam. Bi kaç ufak lokal boyada çizikleri kapatmaya yetmişti. Ama kırılan ve yarılan serçe parmağım hala yamuk :)
saolasın çok şükür ayağımda kırık yok dediğin gibi
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Değerli kardeşim, çok büyük geçmiş olsun.

1.nci derecede önemli olan, sende kalıcı hasarın bulunmamasıdır..

Ufak bir kazayı, bir kaç kırık ve belki de platinlerle devam ettirecektin..

Bu nedenle'de teferruatlara fazla takılma.. Pencerenin diğer tarafından

baktığın zaman daha mutlu olacaksın..

Parça işine gelince; kesinlikle kaynak yaptırma.. Yürekçe'nin

referans gösterdiği parçaları al ve tak.. :cat:

Tekerin düz bassın, son kazan bu olsun..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Değerli kardeşim, çok büyük geçmiş olsun.

1.nci derecede önemli olan, sende kalıcı hasarın bulunmamasıdır..

Ufak bir kazayı, bir kaç kırık ve belki de platinlerle devam ettirecektin..

Bu nedenle'de teferruatlara fazla takılma.. Pencerenin diğer tarafından

baktığın zaman daha mutlu olacaksın..

Parça işine gelince; kesinlikle kaynak yaptırma.. Yürekçe'nin

referans gösterdiği parçaları al ve tak.. :cat:

Tekerin düz bassın, son kazan bu olsun..

Saol abi ,kaynak neden tavsiye etmiyosun? Sağlamlık açısından darbe görmediği sürecede yolda kırılma gibi bi durum olmaz sanırım ama düzgün bi şekilde kaynatmak gerekli
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Saol abi ,kaynak neden tavsiye etmiyosun? Sağlamlık açısından darbe görmediği sürecede yolda kırılma gibi bi durum olmaz sanırım ama düzgün bi şekilde kaynatmak gerekli

''Yenisini al'' dedim, çünkü;

1-) Gidona uyguladığın baskıyı ve ülkemiz asfalt kalite şartlarını göz önüne

alarak , yapılan kaynağın belli bir basıncı apsorbe edip edemeyeceğini

değerlendirmelisin ki, bu senin ve makinanın ağırlık kat sayısı ile doğru

orantılıdır.. Hızın arttıkça uygulanan basınç doğal olarak artacaktır..


2-) İşin birde psikolojik yönü var. Her çukura girmende; kontrasyonunu

ve odaklanmanı düşün. Aklın başka yerde olmamalıdır..


3-) Kaynak bedeli 30 Tl diyelim. + Git/gel yol masrafın vs.. etti 50 Tl..

Sıfırını zaten 70 Tl.ye alabilirsin.. Yol masrafını boşverirsen aradaki fark 40 Tl..

40 Tl senin hayatında önemli bir yer tutmakta ise; ''kaynak yaptır''..


4-) Olmaz ama, kaynak işine tersten bakalım.. Yolda belli bir hızda

seyrediyorsun ve kaynak koptu, kaldı elde tek gidon.. :silent:


Bence işini sağlama almalısın..

Bu nedenle tavsiye etmedim..

Yine'de son karar senin..

Ama şunu da unutma '' Bazen yaşamımızda keşkelere yer olmamaktadır... ''
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
''Yenisini al'' dedim, çünkü;

1-) Gidona uyguladığın baskıyı ve ülkemiz asfalt kalite şartlarını göz önüne

alarak , yapılan kaynağın belli bir basıncı apsorbe edip edemeyeceğini

değerlendirmelisin ki, bu senin ve makinanın ağırlık kat sayısı ile doğru

orantılıdır.. Hızın arttıkça uygulanan basınç doğal olarak artacaktır..


2-) İşin birde psikolojik yönü var. Her çukura girmende; kontrasyonunu

ve odaklanmanı düşün. Aklın başka yerde olmamalıdır..


3-) Kaynak bedeli 30 Tl diyelim. + Git/gel yol masrafın vs.. etti 50 Tl..

Sıfırını zaten 70 Tl.ye alabilirsin.. Yol masrafını boşverirsen aradaki fark 40 Tl..

40 Tl senin hayatında önemli bir yer tutmakta ise; ''kaynak yaptır''..


4-) Olmaz ama, kaynak işine tersten bakalım.. Yolda belli bir hızda

seyrediyorsun ve kaynak koptu, kaldı elde tek gidon.. :silent:


Bence işini sağlama almalısın..

Bu nedenle tavsiye etmedim..

Yine'de son karar senin..

Ama şunu da unutma '' Bazen yaşamımızda keşkelere yer olmamaktadır... ''

anladım abi tavsiyen için saol çıkmaların durumunada bakmak lazım darbe almışsa yine aynı hesaba gelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst