Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben floryada oturuyorum o virajı gayet iyi biliyorum biz katil diyoruz kısaca oraya,40 dan yukarsını kurtarmıyor orası.İlk düşen sen değilsin.Binlerce kez belediyeye telefon açtım yeni asfalt dökülmesi için ama nafile.O yolda çukur kalmış yer var v şeklinde yolda izler var,ben onların içinen gidiyorum.Geçmiş olsun
o viraj belalı zaten bende günde çok yer gezdiğimden dolayı orayı bazen unutuyorum hızlı giriyorum karşısı duvar daha tehlikeli birşey gelebilirdi basınıza geçmiş olsun cana geliceğine mala gelsin orasıda tarla gibi bi türlü yapmadılar her hayırda bir şer her şerde bi hayır vardır diyelim...
ali geçmiş olsun.. motorun zararı er yada geç karşılanır ama sağlığından önemli değil.. sen yarın hemen hastaneye git ayağına baktırıver bence..ihmale gelmez sıcağı sıcağınayken anlamazsın belki ama ilerde acısını çekme sonra..
birşeye ihtiyacın olursa da araman yeterli :cat: telefonuna mesaj attım numaramı kaydedersin.. tekrardan geçmiş olsun..
büyük geçmiş olsun.Allah korusun ya çok motoru dert etme kendine sana bir şey olmamışya gerisi çokta önemli değil.parayla elde edilen şeyler için kendini çok fazla üzme,parayla yenisini yerine koyarsın fakat sana bir şey olsa dünyaları verseler yerine gelmezsin.
geçmiş olsun kardeş, yalnız sitemlerin konusunda pek haklı bulmuyorum seni... Sakin kafayla yazsan daha iyi ederdin, en azından biraz daha geniş düşünme şansın olurdu... Neyse, geçmiş olsun tekrardan...
gecmiş olsun kardeşim cok üzüldüm ,en kötü kazan böyle olsun gidonu yaptırabilirsin . ben gidon almaya gittiğim yerde kaynaklı gidonlar vardı .usta tornacıda yaptırdığını söyledi eskisinden daha sağlam oluyormuş . sahibinden .coma bak vardı 70 80 e gidonlar . ben 50 ye aldım gayet temiz ve güzeldi
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
allah beterinden saklasın arkadaşlarında dediği gibi sıcağı sıcağına sitemlerin olmuş ama sakin kafayla düşününce bazılarında haksız olduğunu göreceksin
sende bişi olmamasına çok sevindim motor ve parçaları yerine gelir allah korusun sana bişi olsa yedek parçan bile yok
yat kalk dua et verilmiş sadakan varmış
umarım en kötü kazan bu olur her zaman full koruma full dikkat:wiinkk:
Çok saolun arkadaşlar.
Sitem konusuna gelince konuda yazmasam daha iyi olurdu ama olayın heycanıyla yazmışım.Ama ben olsam yolda bırakıp gitmezdim.
O viraj çok berbat bi yer oraya düzgün bi asfalt dökmek çok zor olmasa gerek.Çiçek sulayacağına yol yapsa belediye bir çok kişi canını yakmazdı o yolda..
gidon tam dip yerinden kırıldı döküm olduğundan kaynak olmazmı acaba? En azından 0 gidon alana kadar idare ederim.
Sinyallerin tanesi 52liraymış onun yerine led sinyal takımı alırım daha sonra
Vites pedalı 127lira! ufacık demir parçası ya.
Motora komple boya atmaya pek gerek yok gibi boyayı listenin en sonuna alıyorum.
Debriyaj manetinin ucu kırılmış ama böyle daha sportif olmuş.Oda idare eder