Virajda yere yapıştım!(bozuk asfalt+sürat)

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Geçmiş olsun. Sana birşey olmamış ya gerisi eski haline gelir. Takılma o kadar.
Bu işin tuzu biberidir bunlar.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
büyük gecmiş olsun dostum...üzülme,hata ders niteliğinde oluyor ufak yaralanmalarda cabası tabi...
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben floryada oturuyorum o virajı gayet iyi biliyorum biz katil diyoruz kısaca oraya,40 dan yukarsını kurtarmıyor orası.İlk düşen sen değilsin.Binlerce kez belediyeye telefon açtım yeni asfalt dökülmesi için ama nafile.O yolda çukur kalmış yer var v şeklinde yolda izler var,ben onların içinen gidiyorum.Geçmiş olsun
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
o viraj belalı zaten bende günde çok yer gezdiğimden dolayı orayı bazen unutuyorum hızlı giriyorum karşısı duvar daha tehlikeli birşey gelebilirdi basınıza geçmiş olsun cana geliceğine mala gelsin orasıda tarla gibi bi türlü yapmadılar her hayırda bir şer her şerde bi hayır vardır diyelim...
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
ali geçmiş olsun.. motorun zararı er yada geç karşılanır ama sağlığından önemli değil.. sen yarın hemen hastaneye git ayağına baktırıver bence..ihmale gelmez sıcağı sıcağınayken anlamazsın belki ama ilerde acısını çekme sonra..

birşeye ihtiyacın olursa da araman yeterli :cat: telefonuna mesaj attım numaramı kaydedersin.. tekrardan geçmiş olsun..
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
büyük geçmiş olsun.Allah korusun ya çok motoru dert etme kendine sana bir şey olmamışya gerisi çokta önemli değil.parayla elde edilen şeyler için kendini çok fazla üzme,parayla yenisini yerine koyarsın fakat sana bir şey olsa dünyaları verseler yerine gelmezsin.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Başlığı görünce içim gitti.Takma kafana sana bişey olmamış motor hallolur pekte bişey yok.Çok geçmiş olsun
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
geçmiş olsun kardeş, yalnız sitemlerin konusunda pek haklı bulmuyorum seni... Sakin kafayla yazsan daha iyi ederdin, en azından biraz daha geniş düşünme şansın olurdu... Neyse, geçmiş olsun tekrardan...

Geçmiş olsun..Arkadaşa katılıyorum,sitemlerin haksız olmuş(bi kısmı) ....
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
gecmiş olsun kardeşim cok üzüldüm ,en kötü kazan böyle olsun :( gidonu yaptırabilirsin . ben gidon almaya gittiğim yerde kaynaklı gidonlar vardı .usta tornacıda yaptırdığını söyledi eskisinden daha sağlam oluyormuş . sahibinden .coma bak vardı 70 80 e gidonlar . ben 50 ye aldım gayet temiz ve güzeldi
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
allah beterinden saklasın arkadaşlarında dediği gibi sıcağı sıcağına sitemlerin olmuş ama sakin kafayla düşününce bazılarında haksız olduğunu göreceksin
sende bişi olmamasına çok sevindim motor ve parçaları yerine gelir allah korusun sana bişi olsa yedek parçan bile yok
yat kalk dua et verilmiş sadakan varmış
umarım en kötü kazan bu olur her zaman full koruma full dikkat:wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok büyük geçmiş olsun arkadaşım ,alah beterinden saklasın , mal canın yongasıdır seni anlıyorum , ama ya ayağın kırılsaydı allah göstermesin ,

ya sana birşey olsaydı dünya malı dünyada kalır boş ver canını sıkma motorda yerine gelir, tamirde olur yapılırda zamanla ,

ama insanın yedek parçası motor gibi bulunmuyor ..

sana bir şey olmasın gerisi için üzülme ...:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Çok saolun arkadaşlar.
Sitem konusuna gelince konuda yazmasam daha iyi olurdu ama olayın heycanıyla yazmışım.Ama ben olsam yolda bırakıp gitmezdim.
O viraj çok berbat bi yer oraya düzgün bi asfalt dökmek çok zor olmasa gerek.Çiçek sulayacağına yol yapsa belediye bir çok kişi canını yakmazdı o yolda..

gidon tam dip yerinden kırıldı döküm olduğundan kaynak olmazmı acaba? En azından 0 gidon alana kadar idare ederim.
Sinyallerin tanesi 52liraymış onun yerine led sinyal takımı alırım daha sonra
Vites pedalı 127lira! ufacık demir parçası ya.
Motora komple boya atmaya pek gerek yok gibi boyayı listenin en sonuna alıyorum.
Debriyaj manetinin ucu kırılmış ama böyle daha sportif olmuş.Oda idare eder :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst