Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
vayy vayy kankam hayırlı olsun bakalım :rendeer: hayalleri resmetmek güzel birşey bilirim :cat: kazaısz belasız kullan tekerin düz bassın :wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle bende geçen hafta motor aldım ama ne adam akıllı fotorafı var nede vakit bulup çekebildim :)

Resimlerimi Slayerrr çekti saolsun :) Uzuuun zamandır motoru bekleyince fot makinamı önceki akşam hazırlamıştım:queen:
vayy vayy kankam hayırlı olsun bakalım :rendeer: hayalleri resmetmek güzel birşey bilirim :cat: kazaısz belasız kullan tekerin düz bassın :wiinkk:

saolasın kardeşim dediğin gibi çok farklı bi duygu :rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Hayalimdir, Bi gün benim olucak !
Güle güle kullan kardeşim, allah kaza bela vermesin, Tekerin daima düz bassın..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bağdat caddesi taraflarına geldinmi :mrgreen: bitane hyosung beni deli etti çünki virajda geçiyorum düzlükte uzuyo sürekli aynı şey oldu kırmızıydı deri montu vardı :mrgreen: viraj yapamıyodu ama racing motor diye uzuyodu sinir oldum :D
 
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
73
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşlere inş.
Deri ceketiniz hakkında biraz bilgi verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşlere inş.
Deri ceketiniz hakkında biraz bilgi verebilirseniz sevinirim.

hudson robocop enson 250 falandı bütün hudson mazalarında bulabilirsiniz diye biliyorum ben çok satan bi ürün sırt konusunda biraz zayıf ama
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
bu 250r larin performansi nasil? cok merak ediyorum cok kasli gozukuyor cunku
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel günlrrde kullan kardeşim.
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Hayırlı olsun abi kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Abi bi tur gezdirsene :queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin..gt250r benimde çok kahrımı çekti.... güzel bir makinedir.. bakımları düzenli yapılırsa hiç bir sorun yaşamazsın....
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Ee oldu mu şimdi? :silent:

Kendimi yalnız ve çıplak hissettim, alamadım bi şu motoru dediğimde kendi kendimi "boşver lan Ali (Felon)'da alamadı" diyordum... :cyclopsan

Yalnız kaldım şimdi, bi şiir yazardım da sabah sabah hüzüne boğmayayım forumu :salut:

Şaka bir yana çok sevindim adına :rendeer:

Hayırlı olsun, tekerin her daim düz bassın, darısı başımıza... :bounce:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
montun güzelmiş ayrıca motorunda hayırlı olsun:rendeer:

montu ne kadara aldın acep?:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst