Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sonunda aldım motoru bütün gün üstünden inmedim önceki sahibi depoyüde fullemiş saolsun bitirmeye çabaladım ama bitmedi :queen::queen:
İşte hayatımın anlamı ve ben :)
dscn0516q.jpg

dscn0525b.jpg

dscn0532i.jpg

dscn0542d.jpg

Daha iyileri sizlerin olsun arkadaşlar :rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
91
hayırlı olsun arkadaşım. ben de bugün kavuştum motoruma. aynı duyguları paylaşmışız sanki
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Zn'den sonra güzel bi değişiklik olmuş,hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hayırlı olsun arkadaşım. inşallah kazasız belasız binersin. inşallah hiç arızalanmaz. şu an para durumum yok, ileride seninkinin bir kardeşini alacağım inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her fotoğrafta motorun rengi başka çıkmış :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun arkadaşım. inşallah kazasız belasız binersin. inşallah hiç arızalanmaz. şu an para durumum yok, ileride seninkinin bir kardeşini alacağım inşallah.
saolasın kardeşim inş sende kavuşursun istediğin motora:rendeer:
Her fotoğrafta motorun rengi başka çıkmış :mrgreen:

:queen: evet ilginçtir bu renkte fot makinası sapıtıyor
Hayırlı olsun Felon. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

teşekkür ederim adminim:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaş kazasız belasız inş bende yeni aldım daha fatura gelmediği için plaka ve ruhsat işlemlerine başlamadık plakasız 350 km yaptım 3 günde ha polis çevirdi çevirecek diyerek:)
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
12
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullan inşallah :)

Yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim ?
Yakın zamanda ben de GT250 R almayı düşünüyorum fakat motorun altımda küçük kalmasından korkuyorum boyunuz kaç acaba ? :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Hayırlı olsun Felon kardeş, en yakın zamanda bir organizasyonda gorusmek dileğiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullan inşallah :)

Yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim ?
Yakın zamanda ben de GT250 R almayı düşünüyorum fakat motorun altımda küçük kalmasından korkuyorum boyunuz kaç acaba ? :)

Sanıyorum sen hiç GT250R görmedin :) Bu tarzda bulabileceğin en büyük kasa bu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun arkadaş kazasız belasız inş bende yeni aldım daha fatura gelmediği için plaka ve ruhsat işlemlerine başlamadık plakasız 350 km yaptım 3 günde ha polis çevirdi çevirecek diyerek:)
bendede sigorta yok henüz ama sigortanın eksikliği bi an olsun aklıma gelmedi:queen:
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullan inşallah :)

Yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim ?
Yakın zamanda ben de GT250 R almayı düşünüyorum fakat motorun altımda küçük kalmasından korkuyorum boyunuz kaç acaba ? :)
1.83boy 71-72kg ım sanırım fena durmuyor :)
Hayırlı olsun Felon kardeş, en yakın zamanda bir organizasyonda gorusmek dileğiyle.
saolasın inş:rendeer:
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin
saolasın cümlemize:rendeer:
hayırlı olsun kardeşim

saolasın hocam artık aranızdayım :rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle bende geçen hafta motor aldım ama ne adam akıllı fotorafı var nede vakit bulup çekebildim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst