- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
Güzel motor, benimde hayalim
Kazasız belasız kullanman dileğiyle tekerin hep düz bassın :rendeer:
Güzel motor, benimde hayalimKazasız belasız kullanman dileğiyle tekerin hep düz bassın :rendeer:
Teşekkürler:rendeer:Vaaay nihayet aldın demek. İyi günlerde kullanırsın umarım.
kazasız belasız
bir aralar benimde hayalimdi :cherry:
Yağı servisde değiştirdim opet varmış onlarda 10-40 koydular bir dahaki değişimde yağı kendim alıcamYağ olarak motul 5100 15-50 yarı sentetik tavsiye ederim.İridyum buji keyfe keder,sen bilirsin.
saolasın daha iyisi senin olsun:rendeer:çok güzel Allah kaza bela göstermesin bende çok istiyorum bakalım kısmet olcakmı![]()
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin.. Darısı benim başıma gelemedi giitii başbelası honda))
pantolon ve bot yok malesef ama almayı düşünüyorumkask+eldiven+mont tamam da hani pantolon ?Kazasız belasız.Granajların asfalt yüzü görmesin inş...
bakarsan bağ bakmassan bağ olur. o kadarını söyliyimslm arkadaşlar bende gt250r almayı düşünüyorum ama sorun çıkardığını söylüyolar kullanan arkadaşlar acaba bilgi verebilirmisiniz şimdiden teşekürler.....
selamlar teşekkürler:rendeer:hayırlı olsun. allah klaza beladan uzaaak tutsun. selamlar
hayırlı olsun... kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Yaz için dizlik yeterlidir bence ama bot şart.
Hayırlı uğurlu olsun. Bol bol paylaşımını bekliyoruz.
teşekkürler:rendeer: evet yazın deri cekette sıkıntı olacağa benziyor.
öncelikle bir dizlik işimi görür gerisi gelir![]()
Güle güle kullanın kesinlikle dizlik ve bot almanı öneririm. Evet deri ceket sıkıntı sıcaklarda ama onun da havası ayrı oluyor :cat:
saolasın dediğin gibi deri ceketinde koruma ve görüntü olarak + sı var
Güneşli bir pazar günü ben yazlık montumla gezerken senin deri montun görüntü farkını görecez :mrgreen: