Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Güzel motor, benimde hayalim :) Kazasız belasız kullanman dileğiyle tekerin hep düz bassın :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
115
Vaaay nihayet aldın demek. İyi günlerde kullanırsın umarım.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Yağ olarak motul 5100 15-50 yarı sentetik tavsiye ederim.İridyum buji keyfe keder,sen bilirsin :).
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
çok güzel Allah kaza bela göstermesin bende çok istiyorum bakalım kısmet olcakmı:)
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
88
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin.. Darısı benim başıma gelemedi giitii başbelası honda :)))
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yağ olarak motul 5100 15-50 yarı sentetik tavsiye ederim.İridyum buji keyfe keder,sen bilirsin :).
Yağı servisde değiştirdim opet varmış onlarda 10-40 koydular bir dahaki değişimde yağı kendim alıcam :) bujilerde iyi durumda gibi ama ileride iridyum düşünüyorum dediğin gibi:cat:
çok güzel Allah kaza bela göstermesin bende çok istiyorum bakalım kısmet olcakmı:)
saolasın daha iyisi senin olsun:rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin.. Darısı benim başıma gelemedi giitii başbelası honda :)))

teşekkürler:rendeer: en kısa zamanda kavuşursun sende umarım :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
kask+eldiven+mont tamam da hani pantolon ?Kazasız belasız.Granajların asfalt yüzü görmesin inş...
 
Katılım
7 May 2011
Mesajlar
26
slm arkadaşlar bende gt250r almayı düşünüyorum ama sorun çıkardığını söylüyolar kullanan arkadaşlar acaba bilgi verebilirmisiniz şimdiden teşekürler.....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kask+eldiven+mont tamam da hani pantolon ?Kazasız belasız.Granajların asfalt yüzü görmesin inş...
pantolon ve bot yok malesef ama almayı düşünüyorum :)
slm arkadaşlar bende gt250r almayı düşünüyorum ama sorun çıkardığını söylüyolar kullanan arkadaşlar acaba bilgi verebilirmisiniz şimdiden teşekürler.....
bakarsan bağ bakmassan bağ olur. o kadarını söyliyim :)
hayırlı olsun. allah klaza beladan uzaaak tutsun. selamlar
selamlar teşekkürler:rendeer:
hayırlı olsun... kazasız belasız kullanman dileğiyle...

teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Yaz için dizlik yeterlidir bence ama bot şart. :)

Hayırlı uğurlu olsun. Bol bol paylaşımını bekliyoruz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yaz için dizlik yeterlidir bence ama bot şart. :)

Hayırlı uğurlu olsun. Bol bol paylaşımını bekliyoruz.

teşekkürler:rendeer: evet yazın deri cekette sıkıntı olacağa benziyor.
öncelikle bir dizlik işimi görür gerisi gelir :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
teşekkürler:rendeer: evet yazın deri cekette sıkıntı olacağa benziyor.
öncelikle bir dizlik işimi görür gerisi gelir :)

Güle güle kullanın kesinlikle dizlik ve bot almanı öneririm. Evet deri ceket sıkıntı sıcaklarda ama onun da havası ayrı oluyor :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolasın dediğin gibi deri ceketinde koruma ve görüntü olarak + sı var

Güneşli bir pazar günü ben yazlık montumla gezerken senin deri montun görüntü farkını görecez :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst