Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
sırıtarak kullan :cherry:

kazasız belasız inşaallah , yakışmış...
saolasın abi sırıtmaya çalışıyorum:mrgreen:
ilk izlenimler nasıl yorumunu almak isterim açıkçası.ilk vitesli motorun ve gt :mrgreen: genelde işe git gel kısa mesafelerde kullandığım için ağır motordan bu sefer de kaçtım ben :)
vitesler güzel baya yumuşak (kullandığım bi gv250 ye oranla :) )
oturuş pozisyonu tamamen racing.Bunu herkez - bi özellik olarak görsede benim çok hoşuma gidiyo.Baya oturaklı bi motor üstündeki shinkolarla bile daha toto attıramadım motora
sen hep aramızdaydın zaten :D
:mrgreen: aynen şimdi hiç ayrımam konudan artık
hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan

kimse sormamış ,motorun kaç model oldugunu ve nekadara aldıgını yazabilirmisin sorun olmazsa
saolasın 2008 model,
detayları mesaj attım
hayırlı olsun :rendeer:
saolasın abi:rendeer:
Hayırlı olsun felon sonunda kavustun hadı hayırlısı kazasız belasız surüşler:))
aynen sonunda kavuşabildim :cherry:teşekkürler:rendeer:
saolasın:rendeer:
hayırlı olsun .Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin :rendeer:
teşekkürler:rendeer:
Güle güle kullaaaan kazasız sürüşler :)
saol dostum:rendeer:
Dostum hayırlı olsun;kazasız belasız...:cat:

saolun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Hayırlı olsun felon, allah kaza bela vermesin.
bu arada baya da yakışmışsınız birbirinize :cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali hayirli olsun kardesim.
Kazasiz belasiz iyi günlerde kullan canim benim..
 
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Hayırlı olsun ustam, özel değilse kaça aldın acaba ? Nasıl sağlam mı, işe yarar mı ? Bazıları olumsuz konuşuyorlarda. Bilgi bekliyorum senden
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
hayırlı olsun hocam bu arada fotoğrafların 2 tanesinde aynı motor köşeden görünüyo dikkatimden kaçmış değil :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun hocam bu arada fotoğrafların 2 tanesinde aynı motor köşeden görünüyo dikkatimden kaçmış değil :D

Fotoğrafları çeken olarak motorum ucundan gözüksün bir şey olmaz :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Felon hayırlı olsun. Kazasız, belasız inşallah.
Çok yakışmışsınız gerçekten birbirinize.
Kırmızılar, siyahlar falan.

Bayağı bi kalıplıymışsın bu arada.
İyi dayanmış zn sana. :queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hayırlı olsun felon, allah kaza bela vermesin.
bu arada baya da yakışmışsınız birbirinize :cat:
saolasın:rendeer: bir elmanın 2yarısıyız artık:p
Ali hayirli olsun kardesim.
Kazasiz belasiz iyi günlerde kullan canim benim..
saolasın abi:rendeer::rendeer:
bir şeyi çok istersen olurmuş.... güle güle kullan :)
evet bazıları tersini söylüyolardı ama umudu kaybetmemek lazım:)
Hayırlı olsun ustam, özel değilse kaça aldın acaba ? Nasıl sağlam mı, işe yarar mı ? Bazıları olumsuz konuşuyorlarda. Bilgi bekliyorum senden
Gt250r topiğine girip konuyu incelemeni tavsiye ederim motorda çok birşey yok ama kullanıcı ve servislerin bilinçsizliği motorun çok hırpalanmasına neden oluyor anladığım kadarıyla detayları mesaj attım :)
hayırlı olsun hocam bu arada fotoğrafların 2 tanesinde aynı motor köşeden görünüyo dikkatimden kaçmış değil :D
saolasın Slayerrr ın gv250si o :queen:
hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin, güle güle kullanın...
saolasın:rendeer:
Felon hayırlı olsun. Kazasız, belasız inşallah.
Çok yakışmışsınız gerçekten birbirinize.
Kırmızılar, siyahlar falan.

Bayağı bi kalıplıymışsın bu arada.
İyi dayanmış zn sana. :queen:
saolasın:rendeer: biraz kalıp var ama buna hudson ceketinde katkısı var :) bu ceketle zn yi sürünce altımda kayboluyodu en çok ondan şikayetciydim yoksa zn hiç üzmedi beni :)
hayırlı olsun güzel günlerde kullan..

saolasın abi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst