saolasın abi sırıtmaya çalışıyorum:mrgreen:sırıtarak kullan :cherry:
kazasız belasız inşaallah , yakışmış...
vitesler güzel baya yumuşak (kullandığım bi gv250 ye oranlailk izlenimler nasıl yorumunu almak isterim açıkçası.ilk vitesli motorun ve gt :mrgreen: genelde işe git gel kısa mesafelerde kullandığım için ağır motordan bu sefer de kaçtım ben![]()
:mrgreen: aynen şimdi hiç ayrımam konudan artıksen hep aramızdaydın zaten![]()
saolasın 2008 model,hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan
kimse sormamış ,motorun kaç model oldugunu ve nekadara aldıgını yazabilirmisin sorun olmazsa
saolasın abi:rendeer:hayırlı olsun :rendeer:
aynen sonunda kavuşabildim :cherry:teşekkürler:rendeer:Hayırlı olsun felon sonunda kavustun hadı hayırlısı kazasız belasız surüşler)
saolasın:rendeer:hayırlı olsun
teşekkürler:rendeer:hayırlı olsun .Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin :rendeer:
saol dostum:rendeer:Güle güle kullaaaan kazasız sürüşler![]()
Dostum hayırlı olsun;kazasız belasız...:cat:
vitesler güzel baya yumuşak (kullandığım bi gv250 ye oranla)
hayırlı olsun hocam bu arada fotoğrafların 2 tanesinde aynı motor köşeden görünüyo dikkatimden kaçmış değil![]()
Fotoğrafları çeken olarak motorum ucundan gözüksün bir şey olmaz :mrgreen:
saolasın:rendeer: bir elmanın 2yarısıyız artıkHayırlı olsun felon, allah kaza bela vermesin.
bu arada baya da yakışmışsınız birbirinize :cat:
saolasın abi:rendeer::rendeer:Ali hayirli olsun kardesim.
Kazasiz belasiz iyi günlerde kullan canim benim..
evet bazıları tersini söylüyolardı ama umudu kaybetmemek lazımbir şeyi çok istersen olurmuş.... güle güle kullan![]()
Gt250r topiğine girip konuyu incelemeni tavsiye ederim motorda çok birşey yok ama kullanıcı ve servislerin bilinçsizliği motorun çok hırpalanmasına neden oluyor anladığım kadarıyla detayları mesaj attımHayırlı olsun ustam, özel değilse kaça aldın acaba ? Nasıl sağlam mı, işe yarar mı ? Bazıları olumsuz konuşuyorlarda. Bilgi bekliyorum senden
saolasın Slayerrr ın gv250si o :queen:hayırlı olsun hocam bu arada fotoğrafların 2 tanesinde aynı motor köşeden görünüyo dikkatimden kaçmış değil![]()
saolasın:rendeer:hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin, güle güle kullanın...
saolasın:rendeer: biraz kalıp var ama buna hudson ceketinde katkısı varFelon hayırlı olsun. Kazasız, belasız inşallah.
Çok yakışmışsınız gerçekten birbirinize.
Kırmızılar, siyahlar falan.
Bayağı bi kalıplıymışsın bu arada.
İyi dayanmış zn sana. :queen:
hayırlı olsun güzel günlerde kullan..