- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
vayy vayy kankam hayırlı olsun bakalım :rendeer: hayalleri resmetmek güzel birşey bilirim :cat: kazaısz belasız kullan tekerin düz bassın :wiinkk:
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle bende geçen hafta motor aldım ama ne adam akıllı fotorafı var nede vakit bulup çekebildim![]()
vayy vayy kankam hayırlı olsun bakalım :rendeer: hayalleri resmetmek güzel birşey bilirim :cat: kazaısz belasız kullan tekerin düz bassın :wiinkk:
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşlere inş.
Deri ceketiniz hakkında biraz bilgi verebilirseniz sevinirim.